http://nl.youtube.com/watch?v=sOk_5UgLbaQ
wat zou er gebeuren als je dit snuift!
Waar Is dit al in Belgie en Nederland te verkrijgen.
Wat vinden jullie van zo een Energie drankje.
Kan je vrij rondlopen met coke in je zak en zeggen als ze je controleren dit is blow energie drink!
_______________________________________________________________________________
BLOW ZET AAN TOT COCAĂNEGEBRUIK
Het veelbesproken energiedrankje Blow is sinds kort ook in ons land te koop, en dat lijkt een storm van protest te zullen uitlokken. De fabrikanten dwepen immers met cocaĂŻne en verkopen Blow als een wit poeder, met spiegel en bankkaart. âEthisch onverantwoordâ, vindt Marcel Vanhex van de Centra voor Alcohol- en andere Drugproblemen (CAD).
Blow is samengesteld zoals andere energiedrankjes â met veel cafeĂŻne, taurine en vitamines â maar het is een poeder, geen vloeistof. Wie het met de bijgeleverde bankkaart âversnijdtâ en oplost, krijgt een drankje dat enorm veel energie en een blij gevoel geeft.
Drie Red Bulls
âTe vergelijken met drie glazen Red Bullâ, aldus de fabrikant. âDe manier waarop het gemarket wordt, is ethisch onverantwoordâ, zegt Marcel Vanhex van de Centra voor Alcohol- en andere Drugproblemen. âDit hypothekeert al ons preventiewerk: we proberen al jaren een alcoholen drugbeleid uit te werken, maar hiertegen opboksen, is onbegonnen werk. Of er iets aan te doen valt? Niet veel, vrees ik, maar het zou moeten. Als je tabaksreclame verbiedt, waarom zou je dit dan