Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI LOVE BLOW energy drank mix

I LOVE BLOW energy drank mix

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
belg_limburgerLid
01-01-2024, 00:00
weet al iemand waar ze dit verkopen??
F
Funky MonkeyLid
belg_limburger zei:
weet al iemand waar ze dit verkopen??
Klik om te vergroten...
Via internet en via internet alleen :wink:
-
-spaceman-Lid
koele shit!

http://www.iloveblow.com/

wel erg dure koek.. behalve als je voor een normaal pakketje gaat...
b
belg_limburgerLid
http://nl.youtube.com/watch?v=sOk_5UgLbaQ

wat zou er gebeuren als je dit snuift!
Waar Is dit al in Belgie en Nederland te verkrijgen.
Wat vinden jullie van zo een Energie drankje.

Kan je vrij rondlopen met coke in je zak en zeggen als ze je controleren dit is blow energie drink!

Het veelbesproken energiedrankje Blow is sinds kort ook in ons land te koop, en dat lijkt een storm van protest te zullen uitlokken. De fabrikanten dwepen immers met cocaïne en verkopen Blow als een wit poeder, met spiegel en bankkaart. “Ethisch onverantwoord”, vindt Marcel Vanhex van de Centra voor Alcohol- en andere Drugproblemen (CAD).

Blow is samengesteld zoals andere energiedrankjes – met veel cafeïne, taurine en vitamines – maar het is een poeder, geen vloeistof. Wie het met de bijgeleverde bankkaart ‘versnijdt’ en oplost, krijgt een drankje dat enorm veel energie en een blij gevoel geeft.

Drie Red Bulls

“Te vergelijken met drie glazen Red Bull”, aldus de fabrikant. “De manier waarop het gemarket wordt, is ethisch onverantwoord”, zegt Marcel Vanhex van de Centra voor Alcohol- en andere Drugproblemen. “Dit hypothekeert al ons preventiewerk: we proberen al jaren een alcoholen drugbeleid uit te werken, maar hiertegen opboksen, is onbegonnen werk. Of er iets aan te doen valt? Niet veel, vrees ik, maar het zou moeten. Als je tabaksreclame verbiedt, waarom zou je dit dan
P
PikachuLid
Haha lol! Nu kan je inderdaad met coke rondlopen en beweren dat het blow is :P
s
shokoraLid
Wie het met de bijgeleverde bankkaart ‘versnijdt’ en oplost, krijgt een drankje dat enorm veel energie en een blij gevoel geeft.
Klik om te vergroten...

Lol sinds wanneer heet dat versnijden o.o'

Wel vet idee op zich, maar het zou jammer zijn als het tot meer cocaine gebruik leidt. De mensen die door zoiets cocaine gaan gebruiken zijn meestal niet de snuggerste... en dan gebeuren er weer ongelukken :(
b
buzzriderLid
lijkt me wel interessant, ik zou het wel eens testen. enkel vind ik wel dat het niet echt verantwoordelijk is om zoiets op de markt te brengen. Ik weet dat het geen kwaad kan opzich maar het gaat toch de nieuwsgierigheid naar coke opwekken (vooral bij de jongeren onder ons)
D
DebrisLid
Kga dat kopen om m'n coke in te doen :mrgreen:
b
buzzriderLid
Debris zei:
Kga dat kopen om m'n coke in te doen :mrgreen:
Klik om te vergroten...
lol :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."