Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lkkr Theetje ervan Maken, Of tomatensoep!!"
"Hmmm.. We willen in het komend weekend Truffels, mexicaanse en columbiaanse bij elkaar gaan doen.. Zou dat iets uitmaken?"
"lkkr in een soepje doen dan smaakt het niet zoo vies :P"
"een heel gaaf en mooi rapport, Echt super dat dit voor jou een leuke ervaring was!"
"Haha een leuke trip en goed omschreven! Erg herkenbaar! Wat bedreft het strak staan.. ik denk dat jij een pil had met veel mdma erin.. Daarom ook dat "love-gevoel". maar als je een pil hebt met meer speed erin, dan krijg je meer dat strak staan en dansen zonder te stoppen. Misschien als je een andere keer een andere pil pakt dat je dit gevoel wel ervaart. Maar leuk dat je het zo hebt ervaren, vond je vriend het ook leuk? Dat gevoel erna heeft iedereen denk ik wel veel vitamines drinken en gewoon eten helpt echt heel goed, maar je moet er iets voor over hebben he! Wat ook gaaf is, is een stuk in de natuur lopen."
"hmmm.. ik heb nou rood/ roze pillekes.. en t schijnt dat ze getest zijn?! hoe donkerder de test, hoe meer mdma? Kweet niet hoor..!! maar de test was echt tegen t zwarte aan.. Goeie dus schijnbaar! Zaterdag maar eens proberen.."
"Ollemann zei: Nu ja, ergens zal het moment aanbreken dat je naar de kloten gaat, maar toch wakker zit. En dan met een geval van peppara maal tien. Dat gaat toch echt heel zenuwachtig wakker zijn worden. Klik om te vergroten... HAHAHA Ofzo"
"Paddo's Maar Paddo's zijn tog vanaf januari vanaf Januari verboden of heb ik het nou helemaal verkeerd ?"
"ik heb voor het eerst een kweeksetje gekocht. ben benieuwd hoe ze gaan groeien en ben ook van plan om fotos te posten. groetjes"
"hoi, ik heb sinds 3 weken een kweekset, en nou zijn ze al goed groot. moet ik alles in een keer oogsten? want de bak staat erg vol. en in het midden staan heel veel kleintjes die natuurlijk weinig licht krijgen door de grote paddos eromheen. ze beginnen al open te raken (ook van de stam af) wat erop wijst dat ik moet oogsten.. Kan iemand mij vertellen of ik dan ook echt alles moet oogsten? ook die kleine? groetjes { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"