Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je maakt me jaloers gvd, heb dezelfde ng gehad jaartje geleden. Ik ben ook van gent dus het zullen wel dezelfde zijn, tekening was exact dezelfde Had er zo een 30tal. Heb er enkele zotte tripjes op meegemaakt(nam er wel meestal 2 voor een heftige ervaring/ ging soms wel hard mental) Vond ze top! Ze komen trouwens niet uit gent maar van bij de noorderburen!"
"Meestal filmje kijken of muziek beluisteren. Soms diepe gespreken voeren maar vanaf een bepaalde hoeveelheid zit die goesting er niet meer in. Meestal lkr chillen dus En vooral denken aan die volgende lijn, tenzij het echt goeie is. Jammer genoeg kom je tegenwoordig alleen maar brol tegen, zit niet meer in het milieu op dat vlak mss daarom, heb er allesinds geen spijt van, heb andere hobbies nu om geld naar te smijten Soms gingen we gaan schotten mé de maten, heb als eens voorgehad dat we een ganse nacht lang gevoetbald hebben tot iedereen krampen kreeg van het competitief voetballen. Ni gezond. Enkel kut van de werkingsduur, de prijs en de kwaliteit van het goedje. Vind het een behoorlijke kutdrugs op die enkele keren na. -> 2/10"
"Best wel grappig uitleg na je verhaal gelezen te hebben, je zegt dat je je trip kan sturen en toch ga je bad? Als ik één ding heb geleerd over LSD dan is het net dat je er totaal geen controle over hebt, en dat je gedachten jou sturen en dat je je niet moet laten overnemen door die gedachtes. Heb trouwens dezelfde gehad (100 mic), 2 genomen en op een gegeven moment ook eventjes op bad gegaan door omstandigheden. Heb dit trouwens vaker/ik beschouw het als een stukje van de trip, op een gegeven moment is het teveel maar achteraf kom je als een god terug. Je hebt geen positief zonder negatief. Als je echt ervaren was zou je die gedachte wel weggewerkt hebben op één of andere manier maar blijkbaar stond je toen niet zo sterk in je schoenen. Als je denkt dat je te ver bent gegaan dan triger je zelf een bad trip. Je wou "het bereiken" vind ik zo absurd. Sry hoor maar wat wil je dan? De zotste visuals komen met de grootste mindfucking, blijkbaar kon je die toen niet aan. Je zit in de hemel of in de hel, de keuze ligt deels bij jezelf. Dit vind ik persoonlijk net de mindere kant aan lsd, je bent als een klein kind die naif is en alles als een spons opneemt. Goed of slecht. Bij deze: Jij bent het ship, LSD is aan het roer"
"KoxBox zei: beasy zei: Als ik één ding heb geleerd over LSD dan is het net dat je er totaal geen controle over hebt, en dat je gedachten jou sturen en dat je je niet moet laten overnemen door die gedachtes. Klik om te vergroten... En jij bent verwondert dat je "bad" gaat? Je moet juist alles over je heen laten komen en helemaal niet beginnen tegenstribbelen. Klik om te vergroten... Komt op hetzelfde neer in mijn ogen Heb dit trouwens ook alleen met grotere hoeveelheden."
"Leg me eens uit hoe het in zijn werking gaat bij jou, mss leer ik er ng iets van. Je hebt een slechte gedachte? Wat doe je dan? ... Je denkt aan iets anders? of ..."
"Die proberen relativeren door gewoon tegen mijn eigen te zeggen dat het door de LSD komt en dat die gedachtes even rap weggaan dan ze komen. Dat is één manier, hoe kan ik je nu zeggen hoe je een negatieve gedachte moet aanpakken? Dat is zodanig persoonlijk, het ligt er maar aan hoe sterk je bent, hoe je in het leven staat, enz... Dit is nou net hoe ik het doe. Negatieve gedachten opzich heb ik niet, soms wordt het me gewoon effe teveel. Als ik kleine hoeveelheden neem heb ik dat ook nooit. Heb al genoeg lsd ervaringen achter de rug om te weten dat dit door de drug komt. In mijn ogen bestaat een bad trip ook niet. Peace"
"Ben is out gegaan na een hele avond blowen, voelde me beetje ziekjes, ik sprong op men fiets en reed flink door naar huis tot ik 50m verder plots heeeeeeeeeeel duizelig werd net op een rondpunt. Ik stuik daar al fietsend op de grond en lag daar te dromen ... tot iemand uit zijn auto stapte en naar me toeliep en vroeg of alles inorde was. Ik schoot wakker en na effe bekomen ben ik dan maar uit schaamte terug rap op mijn fiets gekropen."
"Erg lkr goedje Vorige week een degelijk hoeveelheid mdma genomen gecombineerd met 2ci. Erg leuke combi in chille omgeving, wat later in de avond na wat meer 2ci op afkick van md te hebben genomen, getrakteerd geweest op een erg vet kleurenspektakel! De dag erachter ng is willen trippen, toen wat paddo's geboeft en 2ci genomen. Werkte evengoed/beter kwa visuals, het huis van mijn maat zag gans geel groen. Echt een chill spul Me like"
"Als je mentaal uitgeput ben lijkt het me beter om te chillen dan weer andere drugs bij te nemen. Je kop heeft al genoeg meegemaakt na een avondje trippen, kan altijd naturrlijk maar meestal wil ik zelf eerst is goed slapen. Op feestjes neem ik geen lsd, heb het al is gedaan en het beviel me niet zo, wel zwaar gaan maar de zaal was zo klein dat ik mij niet op mijn gemak voelde. Liever thuis opt gemak met wat vrienden Heb dit ook wel vaker met trippen, op een gegeven moment zit mijn kop vol en heb ik geen zin meer om te converseren, kan wel ng steeds antwoorden hoor maar de goesting is er niet meer. Is niet altijd zo maar soms valt het blijkbaar zwaar"
"coke is voor losers!! steek dat in je hoofd wat een klote drugs veel te duur, veel te kort en nog eens saai ook en toch zo verslavend je weet van in begin waar je aan begint!! stop met zagen en ga voor het leven zoek een hobby vriend!!!!!! ben je een junky zoek dan een hobby met adrenaline en verlaat je vrienden die zijn meestal de aanleiding dat stoppen zo moeilijk is coke voor mij nee hoor ben er zelf nog aan verslaafd geweest, wat ben ik en mijn portemoné blij dat ik er vanaf ben heb eens wat karakter en zeg nee(sni moeilijk als g wilt stoppen) haha beperken tot 1 gook niet ho per week dat gaat hoor, verminderen= hervallen"