Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"huh is ritalin niet dat middel tegen ADHD? want dat heb ik ook eens gehad maar vond het niet zo egt heftig had het trouwens gesnoven"
"ik heb een vriend die bij zijn eerste keer blowen helemaal gek werd en niet meer kon lopen en zelf ging hyperventileren en heeft sindsdien dus ook geen joint meer aangeraakt maar volgens mij was hij gewoon supergevoelig ervoor maar zou misschien ook allergie kunnen zijn ofniet??? hij had trouwens maar 2 of 3 teugen gehad"
"Ja zou ook kunnen dat die gewoon niet goed in de kop was ja,,,"
"Ik en een paar vrienden van mij gaan voor het eerst een lijntje speed snuiven morgen en ik vroeg me dus af of je altijd een afdraaier ervan krijgt? en hoe heftig die dan is en wat word wel en niet afgeraden als je het gebruikt? alvast bedankt"
"We hebben ook nog paddos,, is dat chille same of moeten we die maar bewaren voor zaterdag :P"
"Ja veel plezier nog ermee he! en zoals iedereen zegd ,, gewoon een halve en als je nog niet egt heftig voelt gewoon nog een halve! en een biertje kan toch ook wel? heb ik tenminste altijd gedaan hoor ,, zuipe!!"
"heb gehoord dat het in je haar heel lang blijft,,, dus als je lang haar hebt AFSCHEREN!!! hahaha"
"er gaat niets beter in dan een lekker limburgs biertje voor een échte limburger! daarom drink ik het liefst Alfa of Brand"
"haha mega chill, zo ene wil ik in me kamer hebben!"
"damn de oogst is op dus ik heb pas weer wiet tot half maart,,, dat wordt me een lange maand ,, maar daarvoor heb je vriende om ff ene te smoken nu hehehe mzzl he"