Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Probeer google is... en je kan altijd informatie aan de smartshop medewerken vragen. Veelal weten ze er wel wat vanaf. Verder zullen alle smartshops ongeveer dezelfde 'merken' truffels verkopen."
"Je verhaal komt me wel bekend voor. Heb het zelf ook gehad na een iets te hevige paddotrip. Wat bij mij helpt als ik onder paddo's een soort paniekaanval krijg is eventjes hard muziek aanzetten (natuurlijk wel chille muziek). Dat geeft mij altijd even een soort down to earth gevoel."
"Hier een kort trip report van mijn LSA trip van een paar dagen terug. Het leek mij wel leuk om hier is een positieve ervaring neer te zetten omdat ik deze hier vrij weinig zie langskomen. Ik had zin om weer een keer een lichte trip buiten te hebben. Ik heb ervaring met paddo’s en dergelijke maar ik heb ook wel wat aangename ervaringen gehad op trip-e happycaps. In de trend van euforie en soms wat erg lichte hallucinaties. Heb ook wel een keertje helemaal niks gevoeld en altijd wel wat misselijkheid maar niet extreem. Niet heel bijzonder allemaal maar wel leuk voor op een blauwe maandag. De formule van de caps bleek echter veranderd te zijn hier kwam ik na mijn trip achter. Eerst zat er per cap 100 mg baby woodrose in. Hiervan nam ik er dan 2 of 3 voor wat minor effecten. Nu zit er blijkbaar 275 mg baby woodrose in. Hier had ik geen rekening mee gehouden. 21:00 Ik ben buiten op een natuurgebied waar praktisch geen mensen komen en ik neem 2 caps in met genoeg water. Heb hiervoor ongeveer 3 uur niks gegeten. 22:00 Lekker aan het chillen op mr. Fijiwiji maar nog geen effecten. Ben al bang dat ik weer niks ga voelen. 23:00 Eerste effecten beginnen. Gevoel van zware ledematen en een extreme luiheid. Het optillen van mijn armen is eigenlijk al teveel moeite. Dit alles afgewisseld met vlagen van lichte euforie .. yes het werkt!! 23:30 De verdoving wordt sterker. Merk dat ik het liefst met mijn mond open (dichthouden kost energie ) naar de lucht staar. Dit gevoel van verdoving voelt heerlijk aan en ik hoop dat het nog een hele tijd aanhoud. Lopen gaat langzaam maar het voelt heerlijk om lekker om mij heen te kijken naar de echte wereld die op een bepaalde manier heel afstandelijk aanvoelt. Heb een heel klein beetje last van mijn maag maar omdat dit gevoel voor mij bekend was van lsa en andere psychedelica stoort dit mij niet. 00:00 Ik pak de fiets naar huis. Fietsen is raar maar hoef gelukkig maar een klein stukje. 00:15 Kom thuis en kijk in de spiegel. Mijn pupillen zijn gigantisch. Ik slaap bij mijn ouders thuis, ik hoor wat geluiden boven en besluit gelijk naar mijn kamer te gaan voordat iemand beneden komt en mij zo ziet. 00:30 Op dit moment wordt mijn trip heel raar. Tot nu had ik nog geen mentale effecten gehad wat ik ook niet verwacht had te krijgen van deze caps gezien mijn vorige ervaringen. Het moment dat ik mijn erg kleine kamer instap komt er een high gevoel over mij heen wat ik kan vergelijken met dat van een paddotrip. Ik raak een moment in paniek. ‘Waarom ben ik zo snel naar binnen gegaan… wat heb ik gedaan...waarom heb ik dit genomen’. Dit duurde gelukkig maar kort. Ik dacht bij mezelf ‘jij wilde weer trippen, dan moet je nu niet mieterig gaan doen op een beetje lsa’. 00:30 – 2:30 De space die ik hier had was kwa gevoel erg gelijkend aan een lichte paddo-trip. Hieronder wat dingen die mij opvielen vergeleken met een paddo-space: -Ik voelde mij geestelijk veel nuchterder desondanks had ik totaal geen controle over de effecten. -Er zat geen duidelijke lijn in de effecten alles kwam heel willekeurig op mij over en ik moest het echt gewoon over mij heen laten komen, kon niks sturen. -De trip was veel dromeriger, ik hallucineerde niet echt maar het leek alsof ik droomde zonder helemaal in slaap te vallen (lastig te omschrijven). Mijn droombeelden leken heel realistisch te worden maar tegelijkertijd waren deze beelden heel warrig en onsamenhangend. -Enkele lichte CEV’s. 2:30-5:00 Hier voelde ik de effecten al wat minder worden. De effecten waren er nog en ik ben nog enkele keren wakker ‘geschrokken’ door rare dromerige hallucinaties die plotseling heel sterk werden en op het moment dat ik wakker werd weer verdwenen. Om 5 uur ben ik uiteindelijk echt in slaap gevallen. De volgende dag heb ik de hele dag nog wat na-effecten ervaren. Niet echt goed te benoemen wat maar alles voelde nog niet helemaal normaal. Ik had echter toch niks te doen dus dit heb ik niet als heel hinderlijk ervaren. Al met al een positieve trip alleen niet helemaal wat ik van tevoren verwacht had. Gelukkig weinig last van mijn maag gehad. De buikpijn die ik ervaarde was eigenlijk niet echt het benoemen waard. Merkte wel in de halve minuut die ik mij in mijn slaapkamer druk maakte dat de misselijkheid toenam. Maar deze verdween weer toen ik mezelf weer herpakt had. Enige nadeel: Ik moest ongelofelijk vaak zeiken!!!"
"Hey leuk om te lezen, wel apart dat er mensen out gingen aan het einde van de trip, heb ik in mijn omgeving echt nog nooit meegemaakt, ook niet met zwaardere trips."
"Ik ben al een tijd bezig met het zoeken naar de beste (minst dodelijke) manier van dmt extractie. Ik ben een beetje huiverig voor het gebruik van NaOH en niet zuivere Naptha omdat ik wel wat weet maar geen scheikunde held ben. Nu heb ik een dry tek gevonden waarbij gebruik wordt gemaakt van lime en vinegar en dergelijke. Er staan best lovende reacties bij alleen nu vroeg ik me af of iemand op dit forum dit geprobeerd heeft em hier ook goede (of slechte) ervaringen mee heeft. (Ik vraag verder niet om extractie methoden, alleen over goede of slechte ervaringen met deze manier van extraheren.) *Ik weet niet of ik de link mag posten naar de site waar de extractie op staat dus als dit mag zal ik het alsnog doen."
"Ik ga er vanuit dat hij niet bij de officier van justitie hoefte te komen en het dus ook niet op zijn strafblad staat. Dus eigenlijk was dit vergrijp dan net zo erg als zonder licht fietsen of een paar km te hard rijden, alleen de boete was ietsje hoger. Volgens mij had hij gewoon nee moeten antwoorden, maar daar is het nu wel een beetje te laat voor. Het gaat er geloof ik vooral om dat je geen strafblad mag hebben. Anders mag je na één keer een boete voor zonder licht fietsen al Canada niet meer in, dan wordt het erg rustig daar"
"Paddo's (truffels wat minder) Hash Hawaiian Baby Woordrose Kanna (werkt bij mij erg fijn samen met een jointje) Alcohol Heb verder nog wat andere dingen gebruikt maar waren kwa werking niet zo boeiend"
"Een tijd terug toen ik nog thuis woonde. Me ouders zouden een hele dag weg zijn dus we hadden het gewelde idee om een space cake bij mij thuis te maken. Alles klaargemaakt, ding in de oven. Na 20 minuten hing er in het hele huis een gigantisch sterke wietlucht. Op hetzelfde moment zie ik de auto van me ouders de oprit opkomen. Was me broertje onderweg ziek geworden en waren ze gelijk weer terug gereden. Was een erg gezellige middag..."
"Vind equadoriaantjes zelf één van de fijnere paddo soorten. Ik heb altijd een mooie aardig visuele trip op 20-25 gram."
"haha ja ik weet nu dat je er niet dood aan kan gaan. Maar op dat moment was logisch denken niet meer een van me sterkste punten"