Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haihai allemaal, Ik zit met een aantal dingen en heb toch even hulp nodig .. Ik had laatst al een topic geplaatst over dat ik altijd als ik aan xtc denk of uberhaupt harddrugs een naar gevoel krijg dan ga ik trillen en krijg ik buikpijn. Heb nooit een badtrip gehad of en nare ervaring. Met oud en nieuw ga ik weer xtc doen alleen ben ik bang op een bad trip ofzo.. Het zit op een of andere manier echt in me hoofd omdat ik heletijd dus zon naar gevoel ervan krijg herkennen meer mensen dit ? als je nuchter aan drugs denkt dat je echt onrustig word? of word ik gewoon gek🤣 . Ik hoor graag van jullie Liefs"
"@Rivalrie Ja dat weet ik dus niet.. maar het gaat niet om het moment dat ik ga gebruiken gewoon bijvoorbeeld nu lig ik in bed en kijk ik een filmpje over drugs en word helemaal zenuwachtig enz is toch gek? Hahah"
"@Poederpret Hahaha gelijk heb je ik weet het gewoon lekker space maar goed . Weet jij toevallig of je snel in een badtrip van xtc kan raken?"
"@Ricardovdkwast Ik heb precies t zelfde vind t altijd rot dat ik de enig eben die dat heeft"
"Hai , Ik heb voor de tweede x in me leven pillen gehad. Xtc . Alleen ik had een vraag Tijdens de eerste trip ging ik wel lekker maar niet top ofzo en had toen ook als ik terug dacht aan dat moment een heel angstig gevoel en buikpijn. De tweede x is dit alleen maar erger geworden dus als ik denk aan xtc of de avond dan begin ik hele erge buikkrampen te krijgen weet iemand waardoor dit komt? Er is niks geks gebeurd op de avonden."
"@Ganggang💯 Oke duidelijk! Maar hoe komt het dan dat ik als ik nu filmpjes of wat dan ook zie van mezelf dat ik trip zon buikpijn en angstig gevoel krijg?"
"Over uberhaupt denk aan die drugs @Ganggang💯"
"Hallo allemaal , Ik heb een vraagje ik heb vrijdag op Defqon 1.5 tot 2 xtc pillen ingenomen. Opgegeven moment ging ik te hard. Dag er na nergens last van gehad en die dag daarna ook niet. Tot maandag dat ik zo duizelig werd dat ik bijna flauw viel. En nu is het woensdag en heb nog steeds last van duizeligheid.. Ik word er een beetje gek van weet iemand of dit normaal is en erbij hoort? Ik had blauwe punishers"
"@Poederpret Okeoke bedankt voor je reacties altijd ! Waardeer ik heel erg"
"@Ricardovdkwast Ja gek gevoel he !"