Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDuizelig na xtc

Duizelig na xtc

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
anomien1232Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal ,

Ik heb een vraagje ik heb vrijdag op Defqon 1.5 tot 2 xtc pillen ingenomen. Opgegeven moment ging ik te hard. Dag er na nergens last van gehad en die dag daarna ook niet. Tot maandag dat ik zo duizelig werd dat ik bijna flauw viel. En nu is het woensdag en heb nog steeds last van duizeligheid.. Ik word er een beetje gek van weet iemand of dit normaal is en erbij hoort? Ik had blauwe punishers
O
OxieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou eerst even gaan googlen wat allemaal de oorzaken van duizeligheid kunnen zijn. Denk aan te weinig eten/drinken/slapen. Lage bloeddruk nu misschien? Eventueel nog stress.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoge doseringen veroorzaken dat. Te vaak en teveel.
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#4
anomien1232 zei:
Hallo allemaal ,

Ik heb een vraagje ik heb vrijdag op Defqon 1.5 tot 2 xtc pillen ingenomen. Opgegeven moment ging ik te hard. Dag er na nergens last van gehad en die dag daarna ook niet. Tot maandag dat ik zo duizelig werd dat ik bijna flauw viel. En nu is het woensdag en heb nog steeds last van duizeligheid.. Ik word er een beetje gek van weet iemand of dit normaal is en erbij hoort? Ik had blauwe punishers
Klik om te vergroten...

Mooi feestje was het wel he? :grin: Maar terzake: ik had totaal geen last van een kater of zo, maar duizeligheid wel. Het schijnt te helpen om magnesium te nemen de dagen voor en na dat je gaat gebruiken. Dit helpt tegen je kaakkrampen en spierherstel. Oh en "blauwe punishers" zegt niet zo heel veel. Er kunnen dezelfde vorm/kleur pillen zijn, met een andere "inhoud". Veel fruit en groenten eten, herstel je vanzelf weer dunkt mij.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, soms heb je langdurige bijwerkingen van . Had ik ook .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."