Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee ik ben niet afgevallen maar eerder aangekomen, maar ja is ook niet gek van al die lekkere vreetbuien als je een jointje rookt En ik kan het gelukkig hebben was hiervoor net een anorexiapatient"
"2 week de tijd nodig om bij te komen? Hoeveel slikken jullie dan als ik vragen mag? Ik ben de volgende dag weer helemaal toppie Maar ja heb ook aan 1 snoepje meer dan genoeg"
"Ik was altijd antidrugs en moest hier ook helemaal niks van weten. Op mijn 25ste zat ik al 3 jaar volledig is de wao omdat ik een dubbele whiplash heb. Ik lag in die tijd 16 uur per dag op bed en kon niks meer, had geen sociaal leven meer alles was naar de klote Ik was druk bezig met het revalideren totdat een arts tegen me zei;"ik wil dat je elke dag een jointje oprookt als pijnstiller." Ik had toen al 3 jaar lang zware pijnstillers geslikt maar die werkten niet meer omdat mijn lichaam er immuum voor was geworden. Ik s'avonds de stoute schoenen toch maar aangetrokken en een jointje gerookt Zo wat was dat heeeeerlijk Ik sliep voor het eerst weer een hele nacht door omdat mijn spieren super ontspannen waren en dus geen pijn had. Sindsdien volg ik braaf het advies van de arts op en het werkt!!! Ik kan weer stappen wat ik van mijn 16 e niet meer kon door de eerste whiplash. Ik ben weer hele dagen aan het werk, kan mijn eigen huishouden weer helemaal aan. En ben ook nog gezellig voor mijn vriend en bekenden zonder s;avonds totallloss te zijn. Ik heb 9 jaar niet goed kunnen functioneren door de klachten die ik had door 1 joint op een dag ben ik weer de oude Ik maakte me zorgen hoe verslavend wiet roken was dus besloot ik om er eens mee te stoppen en te kijken hoe het dan met me ging. Ik viel direkt de eerste week in een diep gat en alle klachten kwamen terug. Dit doe ik dus de eerste tijd mooi niet meer. Doordat ik weer normaal kan functioneren en geen pijn meer heb ben ik zooo gelukkig geworden . Geef mij dus maar elke dag een jointje dan een zware pijnstiller want een pijnstiller blijft ook 9 maanden in je lichaam hangen en is veel schadelijker voor je dan wiet Ik hoop zo nog lang en gelukkig te leven en ik ben de arts die me dit advies gaf nog elke dag super dankbaar"
"Ja ik heb in het verleden wel eens moeten kotsen door het gebruik van xtc. Voor die tijd had ik wel goed gegeten maar toen eenmaal dat lekkere snoepje begon te werken had ik nergens anders trek in dat water. Ondertussen helemaal uit je dak gaan op een goed trancefeest alleen maar water drinken en niks eten. Op den duur werkt dat niet meer en heb je het gevoel misselijk te worden. Sindsdien probeer ik water aftewisselen met frisdrank en af en toe iets kleins te eten zoals een koekje stukje fruit etc. Sindsdien nooit meer overgegeven en het probleem opgelost en de hele nacht ongestoort uit mijn dak kan gaan"