Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb ik ook wel eens last van, gaat ook vanzelf weer weg... wat ik ook heb is dat littekens ook paarsig worden."
"die reactie van "raar" was ook niet tegen jou en ben er ook achter dat als je een warm bad of douche neemt het ook wegtrekt, omdat dat je bloedsomloop stimuleert"
"Jeller zei: dit is echt wel vuil eigenlijk.. speed lijkt mij toch wle de schadelijkste drugs gelijk Klik om te vergroten... ben ik het niet mee eens. ineens moeten stoppen met speed is niet erg moeilijk omdat het een geestelijke verslaving is. je lichaam vraagt er niet naar. lsd is veel schadelijker voor je hersenen dan speed.en als er toch de schadelijkheid van de drugs word genoemd, waarom dan niet crack en heroine vermelden? en over speed: er is natuurlijk nog " gebruiken en gebruiken". de meeste klachten die genoemd worden hier, heb ik helemaal niet, zelfs niet bij een hoge dosering.en wij gebruiken al heel lang en vaak... maar het zal wel van persoon tot persoon afhangen..."
"Frisko zei: angel1 zei: Jeller zei: dit is echt wel vuil eigenlijk.. speed lijkt mij toch wle de schadelijkste drugs gelijk Klik om te vergroten... ben ik het niet mee eens. ineens moeten stoppen met speed is niet erg moeilijk omdat het een geestelijke verslaving is. je lichaam vraagt er niet naar. lsd is veel schadelijker voor je hersenen dan speed.en als er toch de schadelijkheid van de drugs word genoemd, waarom dan niet crack en heroine vermelden? en over speed: er is natuurlijk nog " gebruiken en gebruiken". de meeste klachten die genoemd worden hier, heb ik helemaal niet, zelfs niet bij een hoge dosering.en wij gebruiken al heel lang en vaak... maar het zal wel van persoon tot persoon afhangen... Klik om te vergroten... lsd schadelijk???,flikker toch op... heroine is ook allesbehalve schadelijk mits je het goed kan gebruiken en er goed bij blijft eten,vitamine's nemen enz... Klik om te vergroten... lsd staat erom bekend dat het je hersenen kan beschadigen. bij veel en verkeerd gebruik kan je blijven hangen en blijven hangen is bij mij nog steeds iets schadelijk.het punt dat je aanhaalt over heroine is bullshit? waarom zijn er dan zoveel heroinejunks die er absoluut niet uitzien? maar goed, blijkbaar weet jij het allemaal zoooo goed oh, en ps: flikker zelf even lekker op"
"en al die dingen die je noemt, maakt het dan niet schadelijk? vind vaag dat sommige heroine zo standvastig verdedigen, maar tegelijk: ieder zijn smaak, ieder zijn keus, mening en dus ieder zijn eigen drugs eh."
"ik ben er achter dat als je redelijk gewoon eet terwijl je speed gebruikt ( als je het kan teminste) toch nog afvalt. bij mij is het zo teminste. ik ben ongeveer 12 kg afgevallen en ik eet nog gewoon veel zoetigheid en zogenaamde slechte dingen voor de lijn , maar het komt er helemaal niet aan. voor ik gebruikte, kon ik niet afvallen, had die discipline niet. maar ik neem niet om af te vallen.toch ben ik er erg blij mee. maar als je niet eet, al is het maar een dag ofzo, en de dag erna weer eet, ga je niet afvallen.je lichaam gaat de dag erna alles wat je dan eet helemaal vasthouden..."
"goh ja, gewoon heel simpel de helft eten en je valt af, super simpel als het zo simpel is zoals jij het brengt, was er toch geen ene dikke op de wereld meer"
"en als je dan gaat stoppen met speed?kom je weer net zo hard trug aan"
"stoppen met speed voor altijd heb ik het over, of toch voor hele lange tijd. en niet voor een dag. en waarom praat je telkens over asociaal?? heb je ervaring dan met dit onderwerp? ben je zelf lang dik geweest en is het je telkens niet gelukt om af te vallen dan?? ik vind het nogal cru dat je gelijk over asociaal begint. zet je eigen ervaring dan eens neer? voor iedereen is het anders. dus meteen asociaal noemen is een vooroordeel. en nee, ik voel me niet aangesproken omdat ik zo reageer. ik ben niet dik. dit is gewoon mijn mening hierover, niet over aangesproken voelen"
"zommes zei: Dah betekant dah je dus eg sleg bezug ben Klik om te vergroten... wat is slecht??? in principe is drugs op zich al "sleg" is toch niet zo raar dat je lichaam anders gaat reageren als normaal als je chemische zooi erin gaat gooien"