Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"begin maandag bij mijn nieuwe baas, denk dat ik dat maar laat :P"
"Flameon zei: SpacingBen zei: Mijn (toekomstige) baas zou het zeer wss wel op prijs stellen.. Klik om te vergroten... Waar werk jij dan? Mijn baas zou me op staande voet ontslaan, dat weet ik zeker! Klik om te vergroten... dat ga ik hier nog maar niet neer zetten :P"
"ik slaap al dagen ontzettend lekker :P"
"of zo verschrikkelijk nodi moeten dat je het niet meer kunt ophouden doordat je het continu aan het uitstellen bent :P"
"ik vind het heerlijk,net zoals vorige week vrijdag en zaterdag in de kroeg, de mensen die het wisten/in de gaten hadden mij in het begin van de avond/nacht eerst afkeurend aankeken en aan het eind van de nach/sluitingstijd om 5uur compleet laveloos van de alcohol strompelend naar huis en ik nog steeds erg helder en scherp,en dan die verbaasde blikken geef mij maar een paar stevige lijnen in de kroeg en flink wat fanta en ik vermaak mij prima"
"SperSIZEboon zei: of je maakt gewoon bommetjes met pasta Klik om te vergroten... en dat is de beste tip als je geen geduld hebt zoals ik, godzijdank krijg ik negen van de tien keer droge"
"waarom geen professionele hulp vertrouwen? heb jarenlang een psychiater gehad, ondanks dat het een geitenwollen sokken kerel was en grote vooroordelen over het gothic scene (ja hij dacht dat ik totdat genre behoorde omdat ik over het algemeen zwart draag en destijds nog band shirts) was het een geweldige vent, die mij enorm goed geholpen heeft met alles wat ik tegen kwam en fout deed. moet eerlijk zeggen dit was niet omtrend drugs gebruik/ mijn verslaving. heb een tijdje een psychologe gehad en dat mens was echt geweldig heb nog nooit zoveel lol gehad tijdens mijn therapieen . als jij het op eigen kracht kan vind ik dat super, maar gezien de reden waarom jij pep pakt ben ik daar bang voor, maar dat is uit mijn oogpunt en ik ken jouw ook niet en weet ook niet hoe jij en je schoenen staat. ik kan het helemaal mis hebben en baseer dit op jouw post."
"na mijn 7 jaar speed gebruik, heb ik dit goedje nog steeds niet geplugd, is dit de moeite waard of is het zonde om mijn laatste beetje vanmiddag te pluggen? wie o wie kan mij helpen?"
"gewoon alles in 1 keer op maken wat je hebt, daarna zenuwachtig rond zoeken of je nog ergens een lijn hebt liggen cq verloren hebt, vergeet je je kater :P"
"sorry ben nog niet helemaal wakker, je kwote iemand anders en daar reageerde ik op, excuses excuses :P"