Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4fmp

4fmp

8 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
dopetesterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hello,

Heb net even snel gekeken en er lijken nog geen of allezins niet veel tripreports hierover te zijn geschreven. Tot in hoeverre je bij 4fmp van een trip kan spreken natuurlijk ,tis eerder een ervaring.

Allereerst zou ik ook willen zeggen dat ik niemand zou aanraden om deze stof te proberen,omwille van de ongekende en mss wel toxische bijwerkingen. Dit door de onbekendheid en het niet getest zijn van dit goedje.

Ik heb al veel hard en soft drugs gebruikt ,vooral vroeger : waarbij speed en mdma het dichtste bij deze liggen. Maar ik begrijp wel dat veel mensen liever die stoffen hebben,dit is eerder lichter maar voelt ook minder slecht aan voor je lichaam.(bij lage dosissen weliswaar)

Ben normaal gezien ook niet iemand die veel tripreports schrijft,toch voelde ik de nood :) om dit nu wel te doen :wink:

Na veel ervaringen en info hierover opgezocht te hebben,had ik dus besloten om een grammetje 4fmp aan te schaffen.(niet echt moeilijk met een pc)

Heb eerst eens op een party een bommetje van 200 mg gedropt na wat bier ,maar daarna ook nog een pilletje en beetje ghb genuttigd,dus wist niet echt wat ik voelde van de 4fmp alleen.

Nu is de setting @ home en heb ik 120 mg afgewogen en ook als bommetje naar binnen gewerkt.

Ik heb de hele week ,de vroege shift gehad,dat betekent dat ik alle dagen om 4 u moet opstaan,en daardoor niet veel slaap krijg,en de hele week echt wel moe loop.Heb dan ook net uurtje geslapen. Maar ben zeker nog moe en ook wat suf.

Na 20 min begon ik toch wel wat te voelen,maar niet zeker of het placebo was...

Na 30 min ,en ondertussen nog meer ervaringen op internet opgezocht te hebben,wou ik dan toch nog x meer nemen,heb dan besloten om nog 50mg als een lijntje te snuiven.

Ik had gelezen dat dit zeer pijnlijk is,maar een zeer korte pijn,en werkt dan ook veel sneller.

Het was idd zeer pijnlijk(niet aan te raden,zeker superschadelijk voor sinussen) en tranen vloeiden rijkelijk. Maar dit duurde ook maar 30 sec. Daarna een eerder verdoofd gevoel aan de neus,en dan toch maar even met lauw water nagespoeld.

Na 5 à 10 min begon ik het wel heel erg te voelen : een grote speed-achtige lift met een lichte doch zeer merkbare mdma achtige werking.

Meer speed achtig (veel energie)maar ook zeker wat euforisch ,niet zo sterk als mdma ,voelt ook veel minder zwaar aan,luchtig als et ware.

Dit werkt echt meer op het lichaam en niet zo op de mind. :grin:

Voel mij fit ,licht en goed. Wel zeer merkbaar.

Ik denk dat ik mij heel normaal kan gedragen,zoals op speed,en niet zoals op mdma (niet echt uiterlijke kenmerken,wel licht grotere pupillen) Denk niet dat iemand wat zou merken dat ik wat gebruikt heb.

Op vele sites word aangeraden om niet meer te gebruiken dan 200 mg,dit kan ik alleen maar bevestigen,zou zeker geen goed idee zijn.

Wel had ik ook gelezen dat de werking lang kan duren 4 à 5 u met nog een nawerking van ook zo'n 4 à 5 uur. Het merkbare speedyachtige en euforische is dan weg ,maar je kan tijdens de nawerking ook nog geen slaap vatten. (serieus nadeel vind ik wel,maar das persoonlijk) :)
Gaat heeeeel langzaam uit je lichaam...

Heb et bommetje nu 1,5 u geleden genomen en nog steeds zeer merkbaar ,maar mss toch al een wat heel lichte vermindering van effecten. Heel licht dan wel. Nog steeds goed gevoel ook. :grin:

Af en toe lichte brainwaves,dit kan ik best beschrijven als een rilling die je krijgt bij bv luisteren naar een echt goed nummer ,maar dan in je haar . :mrgreen:
Ik ben ook wel naar goeie muziek aant luisteren... duh !

Hoe het later gaat verlopen kan ik uiteraard nu nog niet typen :wink:

Mss brei ik wel nog een vervolg aan dit report na afloop als er geinteresseerden zijn.

Al bij al tot nu toe toch wel leuke ervaring, en zeker voor herhaling vatbaar,maar zeker niet te snel opnieuw. 1 x om de 2 maand lijkt mij et max.(het verstandigst eigenlijk,maar dit woord wou ik hier echt niet gebruiken,aangezien het toch niet zo slim is deze chemische stof te consumeren) :rolleyes:

Ik vind het heel belangrijk voor je gaat "experimenten" met deze en andere substanties,dat je je van te voren genoeg informeert erover. De dosis,duur van werking,bijwerkingen,...

Daarom ook vind ik dit forum zeer nuttig, very helpful.

Hopelijk heb ik jullie hierbij wat kunne helpen, als je nog x wilt vragen...

Grtz en have fun wisely !! :flushed:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#2
cool dat het bij wel goed werkte :grin:

heb vorige week vrijdag in totaal 400mg gehad... het enige wat ik voelde was dat ik net een ad/hder was zonder zijn ritalin erg vervelend.

misschien moet ik het nog een keer een kans geven.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed report, je hebt het gevoel goed beschreven, ik ervaar het precies zo. Fijn stofje :)
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vond het eigenlijk een nietszeggend report.
Soit...

Maar in het begin raad je mensen af om 4-FMP te nemen vanwege ongekende toxische reacties.
Heb je dan zelf zoiets ervaren?

Mij lijkt 4-FMP niet slechter dan speed, en al zeker beter op neurochemisch gebied dan MDMA, stoffen die je aangeeft wel te nemen. :confused:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#5
bij nader inzien als ik er zo verder over nadenk heb ik toen 600 a 700 mg gehad.
de dag daarna elke keer als ik opstond dan werd het half zwart voor mijn ogen, wist niet meer wie ik was en waar ik was... was gewoon even compleet van de wereld verdwenen, terwijl mijn lichaam zijn best deed om mij over eind te houden, duurde ongeveer een minuutje :confused: en dat de hele dag door.

misschien een teken van neurotoxi dinges.

als ik zoveel speed pak wat de afgelopen 2 dagen gebeurt is (en meer) absoluut nergens last van, dus ik denk dat die 2 op dat gebied niet te vergelijken zijn.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
misschien neem je gewoon teveel :wink:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#7
gNuxx zei:
misschien neem je gewoon teveel :wink:
Klik om te vergroten...

daar ben ik dan ook wel weer mee eens :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#8
afraidtech zei:
bij nader inzien als ik er zo verder over nadenk heb ik toen 600 a 700 mg gehad.
de dag daarna elke keer als ik opstond dan werd het half zwart voor mijn ogen, wist niet meer wie ik was en waar ik was... was gewoon even compleet van de wereld verdwenen, terwijl mijn lichaam zijn best deed om mij over eind te houden, duurde ongeveer een minuutje :confused: en dat de hele dag door.
Klik om te vergroten...

Het opstaan en zwart worden voor je ogen wanneer je dat doet is een bekend fenomeen. Heb ik wel eens last van na een leuk tijdje gefeest te hebben op verscheidene stoffen zonder een echte pauze, dat is excl de tocht naar een tankstation, maar dat zie ik niet als een pauze. ;> Laatste jaar eigenlijk niet zo extreem meegemaakt dan voorheen, misschien omdat ik tegenwoordig ook eet voor ik ga feesten, en eet als ik terug kom? ;o
d
dopetesterLid
01-01-2024, 00:00
#9
ErnstJünger zei:
Ik vond het eigenlijk een nietszeggend report.
Soit...

Maar in het begin raad je mensen af om 4-FMP te nemen vanwege ongekende toxische reacties.
Heb je dan zelf zoiets ervaren?

Mij lijkt 4-FMP niet slechter dan speed, en al zeker beter op neurochemisch gebied dan MDMA, stoffen die je aangeeft wel te nemen. :confused:
Klik om te vergroten...

Nee,geen toxische reacties gemerkt,anders had ik deze wel vermeld :confused:

Je weet het gewoon niet bij deze stof,(niks getest)dat is zo gevaarlijk... :(

En jou "lijkt" het niet slechter dan speed,dit zou kunnen idd,wss ook wel zo,maar niet zeker eh!

En als je speed met mdma vergelijkt,vind ik speed veel slechter dan mdma (bij weinig gebruik)

Alleen al verslaving is veel groter bij speed,(afkickcentrums : veel speed gebruikers,mdma bijna niks) En het feit dat je niks kan slapen bij speed ,heeft ook een veel grotere negatieve invloed op je lichaam. (soms dagen wakker)

Mss persoonlijke voorkeur...

Maybe a bit off topic,maar wou toch even reageren...

Peace ! :wave:

Grtz.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."