Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als je wel speed wil gebruiken maar niet wakker wil blijven, 1 tip niet doen!!!!"
"Ten eerste 100% zuiver is bullshit max 73,98% puur. gemiddeld aantal% varieert van een 8 tot een 50+ En met het blote oog zie je meestal niet veel."
"diepvries gooien tot je het nodig hebt..."
"Het gaat beiden, snuiven is slecht voor je neus, drinken slecht voor je maag. ik persoonlijk zou het in de koffie doen met veel suiker en drinken maar."
"Re: Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gi 90% sulfaat pffff mannen 73,98% is het meest mogelijk aantal% dat men kan krijgen. Hier zitten we gemiddeld op 65% en dat is knallen....... En vloeibaar is ook onzin...alleen freebase...."
"Re: Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gi jup, standaard snuifspeed zit gebonden aan sulfaat, max % is dan 73,99%. HCl is een lichter zout, hierdoor is het maximale % iets van 79% Maar het amfetamine.HCl zout is slecht oplosbaar, waardoor het niet echt logisch zou zijn om dat te maken. dus 90% .....indianen verhalen...."
"Re: Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gi nou vriend. dan speciaal voor jou 1kg speed kan max 730gram amfetamine sulfaat zijn die andere 270 gram zijn dus zouten. Hoe krijg jij dan 90%, mag je dan eens duidelijk vertellen vriend..."
"Re: Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gi maar goed we dwalen af....nieuw topic starten???"
"whahahaha dat had je niet door ondanks dat je 4 gram per maand snuift .....lachen man.."
"Re: Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gi Ik weet wat een zout is, sterker ik weet wel meer. Snap jij het vriend.. dus 90% sulfaat is 65% amfetamine..grapjas wie moet er terug naar school ... het q dansje is je zeker wat te veel geweest he................"