#1
Ik zou vooral de mdma missen, maar om aan die 5 keer per jaar nou je levensvreugde op te hangen is ook zo wat
Je bedoelt: hoeveel punten win ik, als ik nooit meer gebruik?Hoeveel punten lever jij in als je vanaf nu nooit meer kan gebruiken?
1=vrijwel niets
10=ga nog liever dood
^Je bedoelt: hoeveel punten win ik, als ik nooit meer gebruik?
Beetje weg kwijt misschien? Take it easy.
Gaat goed hoor ben alleen lost op het moment wil peilen in hoeverre de mede forumleden hierover denken. Ik zie eigenlijk geen toekomst zonderJe bedoelt: hoeveel punten win ik, als ik nooit meer gebruik?
Beetje weg kwijt misschien? Take it easy.
Maar RC gebruiken is toch kut? Leven is veel beter zonder lijkt me.Nee 1 = mijn kwaliteit van leven blijft gevoelsmatig gelijk zonder en 10 is gelijk aan ik ga nog liever dood
Bullshit gelukkig.2/3 of 4 x lisdex 50mg voor mij per dag of 6x 150mg armodafinil vandaag waren het er 8. Of 2 gram speed per dag. Zonder deze 3 opties zie ik geen toekomst omdat we in een crazy tijd leven, alles is toegankelijk en ik mezelf heel goed ken...op lange termijn is het voor mij onmogelijk om alle 3 opties te vermijden
❤️Bullshit gelukkig.
Je zult bang en verblind zijn door drugs en misschien iets dat je moet accepteren. Maar je kent jezelf niet en hopelijk kom je tot ander inzicht!
Een zelfbeeld in periodes van drugs is een onrealistisch zelfbeeld. Heb ik ook gehad, totdat je stopt. Er is geen "niet kunnen", gewoon doen en zien hoe mooi het leven op zijn volledige potentie kan zijn. Het leven is het waard om voor te vechten!2/3 of 4 x lisdex 50mg voor mij per dag of 6x 150mg armodafinil vandaag waren het er 8. Of 2 gram speed per dag. Zonder deze 3 opties zie ik geen toekomst omdat we in een crazy tijd leven, alles is toegankelijk en ik mezelf heel goed ken...op lange termijn is het voor mij onmogelijk om alle 3 opties te vermijden
Je hebt alleen vandaag. Vandaag is het mogelijk. Maak je hoofd en ziel toegankelijk in plaats van die te verstoppen achter tijdelijke highs.Zonder deze 3 opties zie ik geen toekomst omdat we in een crazy tijd leven, alles is toegankelijk
En dan? Wat maakt de mening van een ander voor verschil voor jou?Gaat goed hoor ben alleen lost op het moment wil peilen in hoeverre de mede forumleden hierover denken. Ik zie eigenlijk geen toekomst zonder
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."