Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was naar hard classics on the beach geweest verleden jaar en ik kan met zekerheid zeggen dat ik 1 van de jongste daar was op dat moment. Was toen der tijd 25. Hele goede sfeer daar, iedereen Chill. Ga er zeker weer heen."
"Ik gebruik nu al meer dan een maand geen ghb, speed of coke meer. Nu volle bak aan het sporten en heel gezond aan het eten, alleen wel extra veel gaan roken helaas.."
"Ben nu net 3 weken afgekickt van voornamelijk ghb, slaappillen, coke en speed. Paar keer keihard teruggevallen door de jaren heen helaas. Hoewel het heel zwaar was om af te kicken in de kliniek, vond ik dit nog het meest makkelijke van het hele traject. Ik werd goed begeleid en kreeg hulp van alle kanten. Het moment dat ik weer thuis kwam en realiseerde dat ik zo fucking eenzaam en gebroken ben was weer de ultieme test om niet weer naar die shit te grijpen.Ik ben super blij dat ik ben afgekickt maar ik vertrouw mezelf gewoon niet eens meer en ben bang dat ik weer terug ga vallen en dat ik dan nog verder de afgrond in glijd dan dat ik al aan het doen was. Het leven kan zo mooi zijn maar tegelijkertijd ook zo focking ingewikkeld ik zit er gewoon echt ff door heen, sorry moest ff een klein beetje stoom afblazen"
"Dopester zei: Je bent hierin niet alleen, maar dat zijn alsnog kansloze woorden als je met jezelf zit opgescheept 😞 Klik om te vergroten... Ik heb gelukkig nog wel vaak de kracht om positief te denken. Toen ik net dit bericht plaatste zat ik echt heeel diep in m’n emoties. En zo kan het soms zijn dat ik een halfuur later ineens weer licht aan het eind van de tunnel zie. Ik probeer het vaak zo te zien: er zijn zo veel mensen op deze planeet die het veel erger hebben dan ik. Ik heb een dak boven me hoofd, ik kan elke dag lekker eten, mijn huis word niet elke dag beschoten, mijn familie en vrienden zijn allemaal gezond en nog in leven. Zo kan ik er nog veel meer bedenken. Ik heb de luxe om hulp te zoeken en eigenlijk ook een hele mooie toekomst voor de boeg. Ik moet er alleen wel voor knokken."
"Wat voor werk doe je als ik vragen mag?"
"Persoonlijk vind ik dat mensen wel een tweede kans verdienen. Wel vind ik eenmaal gepakt met drank of drugs achter het stuur dat ze een goede straf moeten krijgen. Maatje van me is wel eens verongelukt met zijn motor terwijl die zwaar onder invloed was van ketamine. Gelukkig was het midden in de nacht en heeft hij alleen zichzelf verwond. Gat in z'n been en later toen ze dachten dat het geheeld was vleesetende bacterie aangetroffen en dat is bijna helemaal fout gegaan. Scheelde niks voordat z'n been eraf moest. Later opnieuw z'n rijbewijs moeten halen en als je voor de tweede keer bij het cbr moet komen zijn de examinatoren niet meer zo Chill en makkelijk als de eerste keer. Puntje bij paaltje, hij is er op een harde manier achter gekomen. Er zijn hele heftige voorbeelden waarom je geen drugs moet gebruiken in het verkeer en ookal klinkt het heel logisch(voor veel mensen) ik denk toch dat het iets is wat nooit voorbij gaat en mensen altijd met drank en drugs achter het stuur zullen kruipen"
"Perenijsje zei: Maatje van me heeft gisteren helaas de gevolgen hiervan ervaren. Man (45) overlijdt na botsing tegen boom, bijrijder (35) zwaargewond Een 45-jarige man uit Zwijndrecht is zaterdagavond overleden na een ernstig ongeluk in Hoogeloon. De bijrijder, een 35-jarige Rotterdammer, raakte zwaargewond. De twee kwamen van Dominator af, waar hen eerder op de dag de toegang tot dit hardcorefestival in Eersel was geweigerd. www.omroepbrabant.nl Bestuurder (een DJ) was bezopen en wilde niet luisteren. Maatje toch bij hem in de auto gestapt. Bestuurder de macht over het stuur verloren (en als ik de auto zie reed hij waarschijnlijk ook wel te hard). Maatje is er gelukkig redelijk goed vanaf gekomen (zwaargewond is overdreven). Maar die bestuurder is wel overleden gisteravond in het ziekenhuis. Maar dat had mijn maatje dus ook kunnen zijn. Klik om te vergroten... Dit is wel echt heftig man tering"
"Perenijsje zei: Ja zeg dat wel. En die bestuurder was al te bezopen om Dominator binnen te komen, daarom waren ze geweigerd. En dan stapt maatje nog bij hem in de auto met dit als gevolg. Klik om te vergroten... Gecondoleerd"
"Wil dit jaar ook nog graag naar hardclassics festival😊"
"A state of trance 2024 😃"