Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou m'n oogkleppen maar eens een keer af doen. Hoe kan je je dit afvragen terwijl je een regelmatig en lang gebruiker bent. Ik zou als ik jou was voorgoed kappen, hier niet meer komen om het geweten te balsmen en morgen naar een dokter gaan om in het ziekenhuis een mediastinale diagnose te laten uitvoeren. Doe je dit niet en houdt het (met vlagen in het begin) aan, dan ben je belangrijke organen aan het slopen. Dat proces is uiteraard onomkeerbaar dus repareren ho maar."
"Eén woord: slijtage vh hart. Langdurig gebruik van coke laat micro littekens achter op de spieren en vernauwd de bloedvaten aanzienlijk. Weder geberuik stimuleert het hart om harder tekeer te gaan maar het kampt met een hydraulisch probleem; de leidingen zijn te dun... Na dit stadium nog een jaartje doorgaan en je krijgt onomkeerbare zaken voor je kiezen. De grootste slachtoffers worden zij die lang door hebben kunnen gaan omdat ze er normaal goed tegen konden of simpelweg zoals jij kennelijk verslaafd zijn. De coke heeft hierdoor een veel grotere (stille sloper) uitwerking kunnen verrichten die opeens, zomaar op een dag of avond toeslaat. The clock is operating."
"Pitigrilli zei: heroesss zei: Pitigrilli zei: Welk schoonmaakmiddel gebruik je dan? Klik om te vergroten... ze zegt toch dat dat komt doordat ze normaliter op die dag drug gebruikt??!!!???!!!??? Heeft toch niks met schoonmaakmiddel te maken. Klik om te vergroten... waarom reageer je zo agressief? Klik om te vergroten... Het is algemeen bekend dat Coke inderdaad de ervaring/situatie in je hersenen verankerd en dat die associatie met coke en de drang ernaar optreedt als die situatie, geur, persoon zich weer voordoet."
"wat een fake verhaal. Iemand die 5 gr op een dag wegtikt weet uit ervaring precies hoe de vorken in de stelen zitten en gaat echt niet hier, terwijl ze al lekker op dreef is met 5 gr, inloggen om een inkopvraagje te stellen. Vervolgens is ze, na 5 gr, de volgende dag weer helemaal de oude en neemt ze zich euforisch voor om nu pardoes te stoppen. Yeah right, aandacht tekort....daarvoor zijn er een hoop andere sites. What a lovely day 2 day."
"..op de trambaan leggen en wachten tot Lijn 1 voorbij komt."
"Inderdaad moeilijk doen om niks. Je kan erop wachten dat er iemand een topic start dat ie Coke Anaal gaat opzuigen....."
"Bedenk altijd dat je gezin meer van je houdt en je meer respecteert als clean of afkickende dan dat je 24/7 aan de pep zit en een fake personality vertoont. Daarbij, het is al een tijd lang bewezen dat mensen die langdurig zo kort slapen als jij, in enorme dpressies kunnen belanden. Als je dán aan de pep gaat, om dat op te vangen, is het hek hélemaal van de dam. No Guts No Champaign. En ga eens 3x per week sporten...dat maakt andere positieve stofjes vrij en doodt de tijd eventueel. Gid On"
"Volgens mij doet de DEA z'n werk globally goed of ligt het aan mij dat de kwaliteit van C tegenwoordig om te huilen is?"
"wat een trieste start...er ligt iets klaar en je neemt helemaal de moeite om het www op te gaan, dit forum te benaderen, en aan wildvreemden te vragen wat je moet doen. Bel ff je moeder...die kent je het best!"
"ik gaf je goede raad...maar je durft gewoon je moeder (of je vader) niet te bellen..."