Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je weet heus wel dat er een hoop ellende op de wereld is, zoek die dus niet expres op. Als je verbeelding open en vrij is, kun je de mooiste visioenen hebben, maar als je bang bent,neemt alles een angstaanjagende vorm aan. Het is belangrijk te weten dat alles wat je ervaart met je eigen verbeelding samenhangt, dat je voortdurend je eigen gevoelens projecteerd op de werkelijkheid, die op zich niet goed of slecht is. Wij zien de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals wij zelf zijn. Alles bestaat, schoonheid en lelijkheid, liefde en haat, betekenis en zinloosheid. JIJ bepaald zelf wat voor jou waar is. De ' werkelijkheid ' is iets subjectiefs. Als je je niet lekker voelt, of nare dingen denkt en ziet, denk er dan aan dat je dat je niets anders hoeft te doen dan te ontspannen. Adem rustig en bedenk dat het je eigen angsten zijn die je ziet, dat het voorbij gaat. ' Uit je bol '"
"http://www.mushplanet.com/cultivation.php"
"Nog een paar foto's"
"Re: Mijn kweeksetje Nice!! Mooi werk! Tripse"
"gtje zei: in nepalm staan BOMEN deze zijn tegen de 6 meter en overleven daar. Klik om te vergroten... Als je het land Nepal bedoeld, ben jij de eerste die ik tegenkom die dat ook weet! Ik ben daar op rondreis geweest en heb van die "wiebomen" gezien, ik kon mijn ogen niet geloven Alleen zijn er weinig mensen aan wie ik het vertel die het daadwerkelijk ook geloven.. Echt massiv!"
"ErnstJünger zei: Ik kan enkel ‘wow’ zeggen Klik om te vergroten..."
"Nice report!! Tjah, die eerste pil...."
"Arenshi zei: Klik om te vergroten..."
"Ahh lekker reportje!! Dat pissen is trouwens zowieso onwijs lekker met MDMA op Zaterdag 'mag' ik ook weer"
"Hmm interessant. Ik hou wel van eten na de piek van een trip maar koken of echt een beetje moeite doen voor het eten dan doe ik nooit. Toch maar eens proberen! Goede tip!"