Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Trip Unit zei: Wat ik altijd wel lekker vind is de lekkere keiharde techno! Techno is echt heerlijk dan echt die bepaalde ritmes waar je dan 1 mee word.Het voordeel van techno is dat het meestal lekker doorloopt allemaal--->dus lekker uit je plaat gaan Klik om te vergroten... Hier ben ik het volledig mee eens.. Als ik drugs neem, waar dan ook; op stap, rondrijdend in de auto (dan sta ik/wij meestal ergens int veld ver weg van huizen en mensen en heb net een subwoofer laten plaatsen ), of chillend bij kameraad op z'n apartement, ik MOET altijd muziek horen EN voelen. Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt.. Muziek betekend alles voor mij.. Het gebeurt natuurlijk ook eens dat ik nuchter op stap ga (ja, echt waar) en als ik dan bvb boven in zaal 2 van The Fuse in brussel sta, dan zweef ik gewoon op de muziek. Muziek is drugs voor mij.. Peace !"
"Richie Hawtin - DE 9 - Transitions (DVD version) Minimal http://www.discogs.com/Richie-Hawtin-DE9-Transitions/release/554040 ZA-LUG !"
"Ik kom net uit een relatie van ongeveer iets meer dan een half jaar. We gebruikten alle 2 Heroine. Ik ben nu 2 weken clean, en heb geen contact meer met mijn ex-lief. Mijn antwoord op jouw vraag is: neen. Want door drugs leef je in een andere realiteit, en ook je denken en gevoelens zijn niet 'nuchter'. Ergens vind ik het alsof je niet helemaal eerlijk bent. Want dat doet die drugs nu eenmaal met je.. De drugs heeft ook mijn relatie uiteindelijk verkloot. Dus nogmaals, ik zeg Neen Greetz Zeepbel."
"Angramar Temenos zei: Ik zie het als een trigger om weer te flippen, iets wat zeker vermeden moet worden. Klik om te vergroten... So true.. Bij mij is verliefdheid meestal gelijk aan mijzelf verplichten om al maar die persoon uit mijn hoofd te krijgen.. Maar ik heb altijd veel te veel hoop, en natuurlijk loopt dat slecht af.. Toevallig dat k dit topic tegenkwam.. ben net, na heel lange tijd, weer eens verliefd sinds enkele dagen.."
"Ik heb (gelukkig ) nooit de behoefte gehad om een meisje te kussen.. nuchter of niet"
"homo, en heb me tot nu toe nog nooit seksueel aangetrokken gevoeld tot het vrouwelijk geslacht onder invloed van drugs, evenals nuchter kheb ook helemaal geen probleem met hetro's, zijn meestal wel vriendelijke mensen. Peace !"
"Pak Suiker zei: nicolai zei: haha..geniale post die laatste. "zijn meestal wel vriendelijke mensen". Klik om te vergroten... Ik ben het er alleen niet zo mee eens. Klik om te vergroten... Bwa.. meestal wel hoor.."
"Pak Suiker zei: Zeepbel zei: Bwa.. meestal wel hoor.. Klik om te vergroten... Misschien alleen in belgië dan... Want hier zijn er wel redelijk veel homofoob. (misschien omdat wij meer last hebben van islamitisering hier?) Klik om te vergroten... Hier op het forum valt het alleszinds mee Kga slapen !! Peace !"
"lysergine25 zei: STOP MET ALLE DRUGS .... Klik om te vergroten... Ja, dat vind ik ook.. lol, maar jullie weten toch allemaal wel dat het niet zo makkelijk is dan gewoon even stoppen.. Zelfs niet voor mensen die je lief hebt.. dat is nu net het KLOTE aan drugs.."
"lysergine25 zei: Craptalk, ik heb net alles verloren ALLES ... das juist een goede reden om nu orde op zaken te stellen ... Klik om te vergroten... mja.. misschien wel, nu ik er verder over heb nagedacht de voorbije dagen.. Kga stoppen met speed door de week.. hoofdzakelijk voor mijzelf, natuurlijk, maar ook wel voor m'n huisgenoot, die merkt dat er iets mis is, maar niet weet wat. Peace !"