Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKort hersenspinseltje over mijn ervaring met pep..

Kort hersenspinseltje over mijn ervaring met pep..

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is nu zondag 7u28. Ben nog steeds niet gaan slapen. Lukt ook niet, i've tried... Mijn lichaam is OP. Jointje helpt ook niet, en ben de Seroquels thuis vergeten.. Dan nog maar even op internet..

Vriendin op wiens appartement ik nu zit, ligt zalig te slapen. Hoe doet ze dat toch..
Buikpijn is minder, maar dat is waarschijnlijk van de laatste 3 lijntjes die k gesnoven heb... Toch al even geleden. Voedsel heb ik al nietmeer gezien sinds vrijdagavond. Natuurlijk wel veel water en zuivelproducten. (lol, klinkt net alsof dat 'goed' is...)

Om 10u gaan we 'opstaan', hebben een paar dingen te doen.

Ik weet dat ik nu niets meer ga nemen.. Misschien dadelijk nog 1 kleintje, maar slapen zal ik deze avond zeker doen.

@ ExceptionalInsight: ik kan wel tegen mijzelf zeggen dat ik het nietmeer ga doen. en dat lukt meestal van zondagavond tot vrijdagavond... Ik ga proberen vanaf nu, of euh, na die laatste lijn, te stoppen. En dit zeg ik nu niet voor jouw natuurlijk, maar voor mijzelf. Ik weet dat het niet goed is, ik voel me K*Tslecht.. Ow, maar het schiet me net te binnen... volgende zaterdag is het 15 Years Fuse hier in Brussel, en daar hebben we natuurlijk al tickets voor..

Ik voel me gewoon te zwak... te zwak om mijzelf te overtuigen dat ik er echt mee moet ophouden.

@ Peterblaat: hmm.. ik krijg nu soms nog rillingen die zo zalig zijn.. En daarna, voel ik me inderdaad 'gesloopt'... Ow, en sorry dat je door mijn post zin krijgt in een lijn..

Peace.
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor zeepbel:

lieve zeepbel, mijn tip is:

spoel alles wat je nog hebt door de wc, wis alle nummers (je weet wel welke) uit je telefoon. zorg dat je een week geen belangrijke verplichtingen hebt, ga niet naar dat feest, begin weer met eten en drinken zodra het lukt, vooral heel veel water drinken, zuiver dat lichaam. liever geen koffie en helemaal geen alcohol. en dan: SLAPEN

ik wordt zelf al "chaggie" als ik dit allemaal lees maar its the only way, als je echt WIL.

"eenmaal boven op de berg is het uitzicht prachtig....." en voel je je weer fantastisch en je ziet er dan goed uit door de goede nachtrust en het voedsel en water.


what more can i say

succes!

Eesje
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alles is op.. ik voel mij leeg. Op.

Ik ga mij dadelijk leggen, ben echt moe. Op dit moment 55 uur wakker. Heb net een klein potje rijstpap gegeten. Het eerste vandaag. Gisteren 3 youghurtjes.
Dat zal nietmeer gebeuren...

Eesje thx voor de raad... Ben echt blij dat hier mensen zijn die mij snappen, en raad kunnen geven.

Slaapwel !!!! :P

*EDIT: ondertussen bijna 18u.. ben nog niet in men bed geraakt. Heb ook niks meer bijgesnoven.. (ahnee, want het is op haha, allé, die vriendin wat bij me is heeft nog wel, maar k ga toch lekker niets vragen!!)

Ben van plan rond 20:30 me bed in te kruipen.. Met een seroquelletje..

and again.. Slaapwel :wink:
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wou gewoon even mijn mening over speed kwijt...

Het is inderdaad ‘leuk’

Maar het heeft echt wel kl*te nadelen, ik zit hier nu bvb, in de zetel, al een uur of 3 te lezen op dit forum, met constant opspannende spieren; m’n vingers, kaken, benen, … Koude rillingen, …
Ohja, en dan is er nog die F*CKING BUIKPIJN.

Gisterenavond rond 21u dacht ik: “och, ik ga maar 1 lijntje nemen…”

niet dus.

Op tafel ligt een zakje speed.. het is nu 7u48. Waarschijnlijk ga ik na deze post nog een ‘lijntje kappen’. Om 11u moet ik vertrekken naar een vriendin, om inkopen te gaan doen. Ik weet dat ik zou moeten eten, maar ik krijg nog meer buikpijn met de gedachte er aan. Ik ga mijzelf toch verplichten straks iets zuivel-nest binnen te werpen..

Namiddag hoop ik me beter te voelen, even wat te rusten, want vanavond is er een te gek feestje in leuven, waar ik met vrienden naartoe ga, of ik me nu slecht voel of niet.
Lets hope for the best !

Ik neem nu bijna een jaar speed. Enkel in het weekend. Elk weekend. Het 1e lijntje is meestal op vrijdagavond, en laatste op zondagochtend. Int begin is het allemaal geweldig, maar dan begint de buikpijn... En ja.. DAT is nu net het klote eraan: ik WEET dat die buikpijn komt, maar TOCH blijf ik speed gebruiken...

Het is me enkele weken geleden gelukt om 6 weken te stoppen met speed, simpelweg door te breken met de mensen waar ik het samen bij nam. Ik was zo fier op mijzelf. Ik dacht dat ik het dat toch niet nodig had… En dan, een moeilijk moment, een tegenslag, en daar was die onweerstaanbare drang..

Nu alweer enkele weken int weekend speed..

Natuurlijk, nu, met de buikpijn, heb ik weer zo iets van: dit is de laatste keer.

Ik weet het allemaal niet meer…

Ik ga plassen.. hopelijk lukt het...

:(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja.. wat dan? Niet elke weekend gebruiken en sowieso niet van vrijdag tot zondag door gaan hè..
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#6
het lot ligt in jou handen
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeepbel zei:
Ow, maar het schiet me net te binnen... volgende zaterdag (...)
Klik om te vergroten...
herkenbaar... dat moet je accepteren als je er echt vanaf wilt... wel of geen feest; doorzetten...
mja, niet dat ik de kracht er wel voor heb...
Enige reden dat ik nu aan mn 10e dag bezig ben zonder rotzooi is omdat ik vrijdag voor het eerst X wil proberen en dan mn koppie wat tot rust heb willen laten komen zodat ik de X goed kan ervaren... daar is 2 weken alleen wel wat weinig voor ben ik bang :rolleyes:

Zeepbel zei:
Ow, en sorry dat je door mijn post zin krijgt in een lijn..
Klik om te vergroten...
geeft niet :grin: ik kies er toch zelf voor om hier te gaan lezen. Dan loop ik het risico eenmaal dat ik zo'n post tegen kom:P
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
grmblz... en van dit soort uberherkenbare dingen krijg ik zooooo zin in een lijn :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

en dan nog één, en dan nog ééntje, en dan nog ééntje... heerlijk de hele nacht door op dit forum lezen en op internet struinen en me oh zo goddelijk voelen... tot het licht word... en dan sta ik op en voel me stram en alles doet zeer, of ik gister in één dag een backpacktocht van 2 maanden gehouden heb... en mn mond is droog like hell... en toch neem ik nog één lijn (om het af te leren hou ik mijzelf voor)... Staande in de tuin, met een peukje in mn ene - en een fles water in de andere hand voel ik het tot in elke vezel van mn lichaam: ik ben gesloopt!!
en ik weet het, ook mij heeft de pep gegrepen... ineens was het er... lange tijd had ik geen dealert, en toen ineens was hij er, op zijn stalen ros, samen met onze grote vriend de speedverslaving...

ik ken het man, ik ben net zo zwak; ben nu 9 dagen van de rotzooi af en het lijkt weer ietsjes beter te gaan... maar toch ben ik zo zwak dat ik nieuw ga halen voor vrijdag een feest... verslavingen :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."