#1
Het is nu zondag 7u28. Ben nog steeds niet gaan slapen. Lukt ook niet, i've tried... Mijn lichaam is OP. Jointje helpt ook niet, en ben de Seroquels thuis vergeten.. Dan nog maar even op internet..
Vriendin op wiens appartement ik nu zit, ligt zalig te slapen. Hoe doet ze dat toch..
Buikpijn is minder, maar dat is waarschijnlijk van de laatste 3 lijntjes die k gesnoven heb... Toch al even geleden. Voedsel heb ik al nietmeer gezien sinds vrijdagavond. Natuurlijk wel veel water en zuivelproducten. (lol, klinkt net alsof dat 'goed' is...)
Om 10u gaan we 'opstaan', hebben een paar dingen te doen.
Ik weet dat ik nu niets meer ga nemen.. Misschien dadelijk nog 1 kleintje, maar slapen zal ik deze avond zeker doen.
@ ExceptionalInsight: ik kan wel tegen mijzelf zeggen dat ik het nietmeer ga doen. en dat lukt meestal van zondagavond tot vrijdagavond... Ik ga proberen vanaf nu, of euh, na die laatste lijn, te stoppen. En dit zeg ik nu niet voor jouw natuurlijk, maar voor mijzelf. Ik weet dat het niet goed is, ik voel me K*Tslecht.. Ow, maar het schiet me net te binnen... volgende zaterdag is het 15 Years Fuse hier in Brussel, en daar hebben we natuurlijk al tickets voor..
Ik voel me gewoon te zwak... te zwak om mijzelf te overtuigen dat ik er echt mee moet ophouden.
@ Peterblaat: hmm.. ik krijg nu soms nog rillingen die zo zalig zijn.. En daarna, voel ik me inderdaad 'gesloopt'... Ow, en sorry dat je door mijn post zin krijgt in een lijn..
Peace.
Vriendin op wiens appartement ik nu zit, ligt zalig te slapen. Hoe doet ze dat toch..
Buikpijn is minder, maar dat is waarschijnlijk van de laatste 3 lijntjes die k gesnoven heb... Toch al even geleden. Voedsel heb ik al nietmeer gezien sinds vrijdagavond. Natuurlijk wel veel water en zuivelproducten. (lol, klinkt net alsof dat 'goed' is...)
Om 10u gaan we 'opstaan', hebben een paar dingen te doen.
Ik weet dat ik nu niets meer ga nemen.. Misschien dadelijk nog 1 kleintje, maar slapen zal ik deze avond zeker doen.
@ ExceptionalInsight: ik kan wel tegen mijzelf zeggen dat ik het nietmeer ga doen. en dat lukt meestal van zondagavond tot vrijdagavond... Ik ga proberen vanaf nu, of euh, na die laatste lijn, te stoppen. En dit zeg ik nu niet voor jouw natuurlijk, maar voor mijzelf. Ik weet dat het niet goed is, ik voel me K*Tslecht.. Ow, maar het schiet me net te binnen... volgende zaterdag is het 15 Years Fuse hier in Brussel, en daar hebben we natuurlijk al tickets voor..
Ik voel me gewoon te zwak... te zwak om mijzelf te overtuigen dat ik er echt mee moet ophouden.
@ Peterblaat: hmm.. ik krijg nu soms nog rillingen die zo zalig zijn.. En daarna, voel ik me inderdaad 'gesloopt'... Ow, en sorry dat je door mijn post zin krijgt in een lijn..
Peace.