Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als je midden in de door de weekse nacht een winterjas aantrekt om uit je raam te kunnen blowen terwijl t regent..."
"Zazuu. zei: Heb ik ook, eerst volle bak momenten zoeken wanneer het maar kon. En nu meer tijd nodig voor school en andere dingen dus zodoende dat ik het ook minder doe waardoor ik zo'n avondje op de bank meer waardeer. Lekker chillen jesnapttoch. Klik om te vergroten... Maar chillen met een jointje klinkt zoveel verleidelijker!"
"ik heb zelf een metalen pijpje. maar ik ga een houte kopen. ik vind het wel grappige dingen. maar ik mis wel de smaak van een joint. dus geef ik daar de voorkeur aan."
"Je kan het ook positief inzien. je kan nu gewoon je joint dicht draaien zonder te hoeven dicht-likken :P gewoon een beetje over de plakrand vrijven met je vinger"
"PepTalk zei: Oom Klaas zei: Dan kom je bij een kut shop :P Klik om te vergroten... Nee juist niet, De shops die gewoon ongeacht ( tot bepaalde hoogte natuurlijk) gewoon altijd om id vragen zijn juist goed. Door hun kan de overheid niet gaan zeiken over minderjarige die blowen, of een slecht tolerantie beleid. Klik om te vergroten... bij de shops in leiden vragen ze het alleen de eerste paar keer. daarna herkennen ze je wel."
"Winehouse zei: Inderdaad, in Nijmegen kun je die halen, dat kan goed Dakota zijn zoals hierboven word gemeld. In Arnhem bij de Happy Days verkopen ze het ook. Klik om te vergroten... Toen ik in arnhem ging shoppen vond ik alles daar echt troep... Ik was in Happy Days. en daar hadden ze alleen standaart wiet en hasj. (geloof iets van polm, superpolm, white widdow, skunk en superskunk.) en daarnaast ook hellraiser. en dat klonk vet, dus wilde ik het proberen. maar dat was dan weer uitverkocht toen werd ik daar door een paar gasten naar upstairs gestuurd omdat dat de beste shop van arnhem zou zijn... (was ook niet veel byzonders) in leiden krijg je veel beter spul voor de zelfde prijs."
"Oom Klaas zei: Het roken van een pijpje is buiten het effect alsnog tering chill, rustig de vlam d'r boven houden, gigantische wolken rook maken. Klik om te vergroten... We doen het immers voor de rookwolk"
"Moet je niet aan mij vragen"
"@ Drientje, Dank je wel voor je prachtige uitleg van de werking van THC op je hersenen nu heb ik weer iets om over te praten tijdens mn volgende space"
"Het kan erger... De wasmand had ook geen deksel kunnen hebben :P"