Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weet iemand wanneer dit precies in gaat? Is iemand daarmee bekend? Is dat 1 oktober ofzo? Zelf gebruik ik alleen zo nu en dan nog een klein lijntje of half a heel palletje 2-fa ,en al een tijdje een kwart bromazolam voor het slapen. Nog eens een batch van een bepaalde vendor 2-fma geprobeerd met een halve pallet maar die is echt niet goed gewoon,waar bij de ene vendor het gewoon uitwerkte en er niks aan de hand was,was het bij die andere : hartkloppingen en duidelijk veel meer stress voor het lichaam,en dat dik nadat het al uitgewerkt zou moeten zijn,dus hele onrustige nachten. (en neem 2-fma altijd sochtends vroeg en dan nog en kwart of helft dus dat zo 12,5 a 25mg moeten zijn. Worden benzo s verboden? ,en hoe erg zit je er aan vast als je voor ik denk nu een paar maanden een kwart bromazolam in neemt? Kun je afbouwen met een kwart bromazolam door 2 te delen en zo zo stoppen? Of zou een halve oxazepam bijv voldoende kunnen zijn ?.... Of gewoon kruidvat 5mg melatonine er in en klaar?"
"_shikantaza zei: Benzo’s worden niet verboden. Als je er al maanden dagelijks aan zit en er af wil, ga dan bij je huisarts langs voor een afbouw. Doe het niet alleen. Melatonine helpt niet tegen Benzo ontwenning. Klik om te vergroten... Echt met een kwart 0.75 mg? Ik ben al eens bij de huisarts geweest voor een verkeerde 2-fma ervaring ,denk een verkeerde batch. Hij ziet me al aankomen,ik zei ik doe dit echt nooit meer... , ik kan oxazepam krijgen als ik wil nu. Daarmee kun je toch wel afbouwen?.... , meestal neem ik sochtends een halve modafinil en heb het idee dat als ik daarmee stop mijn lichaam automatisch ook al meer gaba aanmaakt ,en dat in combi met een halve a hele oxazepam het wel goed komt ,of is dit een raar idee?.."
"MyLittlePonyPack zei: De meeste benzo's inderdaad niet, maar Bromozolam wordt als apart geval wel verboden had ik gelezen. Klik om te vergroten... Apart geval? En die andere rc benzo s dan... ,de meeste werken ellenlang soms zelfs meerdere dagen.... ,alleen pyrazolam dan niet naar wat ik weet.... , maar ik heb altijd controle gehad met Bromazolam ,nooit hoger gegaan dan 1,5mg ,meestal altijd alleen 0.75mg een kwartje dus. En allleen voor het slapen. Als je het misbruikt, overdags neemt/ steeds hoger gaat,geen controle over hebt, dan begrijp ik dat verbod,want dat is erg link ja ,maar waarom die andere die veel langer duren dan niet... , beetje vaag vind ik dat."
"Ik heb met het snuiven van de poeder versie van 2-fa wel ervaring. Geen heel vervelende ervaringen ofzo ,maar het is zeer lastig om te weten hoeveel mg je nu eigenlijk binnenkrijgt. ik zelf heb dan een heel klein lijntje, en voel mij na een tijdje fitter meer energie enz ,alleen naar mijn mening duurt dit zeer kort ,denk minder of rond zo n 2 uur. En daarna heb ik juist wel veel last van cravings ,dan kan ik zo maar weer een lijntje bij nemen. Overdags is dit niet zo n probleem,maar als ik dit na bijv 18 a 19 uur savonds doe (en denk ik ga nog ff lekker een game spelen en ben extra scherp ) dan merk ik wel dat het mijn slaap beinvloed. Ik zou er dus mee oppassen of stoppen ,want voor je het weet neem je het elke dag ,het heeft een bepaalde gewenning ,en dat kan nooit goed zijn. Je zou dan beter naar modafinil ofzoiets kunnen kijken en daar een halfie of kwart van proberen ,wat waarschijnlijk een stuk veiliger is qua voor de gezondheid ook. Het is natuurlijk iets milder dan 2-fa , maar toch. Ik heb verder geen ADHD ,dus ik zou niet weten hoe dit werkt bij iemand die wel ADHD heeft. Maar ik zou zeggen doe voorzichtig met die 2-fa dat je nu geen cravings hebt betekend niet dat ze later alsnog eens kunnen komen... , en daarnaast is er een verbod op komst ,en is het al moeilijker om aan te komen. Dus mijn beste advies zou zijn probeer er mee te stoppen. Probeer iets lichters bijv modafinil of desnoods een "vitamine" supplement met caffeine er in in combi met l-theanine , uiteindelijk zul je denk ik toch er aan moeten wennen dat het niet meer te krijgen is straks."
"MyLittlePonyPack zei: Ja ik snap het ook niet precies hoor waarom doe dan wel. Maar met als dat Etizolam en 3mmc en 3cmc bijvoorbeeld al apart verboden zijn. Ik ben zelf wel zwaar in de problemen gekomen door Bromozolam en begin dit jaar in de kliniek beland. Inmiddels helemaal afgebouwd ook met de Diazepam waar ik daarop was overgezet. Maar als je zo weinig Bromozolam gebruikt en Oxazepam kunt krijgen moet het daar ook wel mee lukken denk ik hoor. Maar dat kun je toch het beste met je huisarts bespreekt Klik om te vergroten... _shikantaza zei: Oxazepam werkt te kort om mee af te bouwen. Ga nou maar naar je huisarts. Benzo’s zijn geen grap en de afbouw moet voorzichtig gebeuren. Klik om te vergroten... Dat begrijp ik. Ik ben ook voorzichtig , ik heb 2 smartwatches die mijn hartslag enz in de gaten houden. Ik weet ook dat de ontwenning misschien pas na een dag of aantal dagen kan inslaan. Ik ga vanaf nu van een kwart 0.75 pallet door de helft knippen ,en kijken hoe het daarop gaat. Mocht de ontwenning na een aantal dagen toch harder inslaan dan ik verwacht dan neem ik gewoon weer een dag een kwart. Ik denk dat ik dit wel kan oplossen zonder huisarts ,ik wil niet eigenwijs overkomen ,maar ik heb voor hetere vuren gestaan met een verkeerd middeltje en 18uur lang paniekaanval met hartslag in rust liggend van 110 gemiddeld. Mocht het toch niet gaan ,dan wordt het huisarts ja."
"Kordie zei: Heb je geen weegschaal? Daarmee weet je wat je binnen krijgt. Is vaak toch wel essentieel vind ik. Bij FA voel je de piek binnen de twee uur na snuiven. Maar daarna werkt het zover ik weet/ervaar wel door. Alleen voel je het dan niet meer zoals in die eerste uren. Hier zit ook het gevaar van overdosering. Klopt. Moeilijker om dan aan te komen. Maar of dat verbod goed is? Geheid dat een FA'er in het criminele circuit gaat. En hoe groot is de kans op controle? Met deze enorme te korten bij douane, politie, postsorteercentra .... weinig Klik om te vergroten... Ik heb 2 weegschaaltjes die mg kunnen meten zeggen ze ,maar geen van beiden kan het meten.... . 2 uur na snuiven de piek? hmm zou best kunnen. Ik ervaar dat het begint te werken meestal wel binnen 20 minuten. Vandaar dus dat ik denk dat het is uitgewerkt na ong 2 uur en bij neem.... ,dan snap ik dat. Als het verboden wordt,dan laat ik het er bij ,zo boeiend vind ik het nou ook weer niet."
"Te laat ,al gedaan ,maar een heel klein beetje ,voelde beetje scherp ,maar het is geen aanrader begrijp ik ,beter poeder zeker? Maar wat nu bind nu mijn neus aan elkaar ,1 keer zo doen kan toch niet veel kwaad neem ik aan? Ben niet van plan om dat vaker te doen ,vond weg gooien van de pellets alleen "zonde" .."
"Ik heb nog een paar pellets 2-fa en 3-fa liggen ,maar slikken bevalt mij niet. Aantal keer gedaan ,maar vind er niks aan ,te lang wachten voor effect,en het effect is meer hyper dan een fijne stimulatie zeg maar,dus dat doe ik niet meer ,maar nu is mijn vraag kun je de pellets ook fijn stampen tot poeder,en dan een klein lijntje snuiven met een rietje?"
"PsyTekz zei: In het ergste geval ga je 1 a 2 tal dagen kleur van de pellet opsnuiten. Verder kan de neus wel tijdelijks dicht geraken. Klik om te vergroten... Merk nog niks van een dichte neus ,maar we gaan het zien. Neo-Shulginist zei: wat vind je van het effect nu dan? Klik om te vergroten... Effect vind ik iets beter en milder dan wanneer ik het in nam iig ,kwam ook wel veel sneller op gang ,gevoel van wat meer energie ,wat helderder maar toch ook relaxt ,geen opgejaagd gevoel zeg maar, geloof een heel licht euforisch gevoel ,maar mag eigenlijk geen betekenis hebben. Het ebt alleen ook wel weer snel weg ,nu 2 uurtjes later en ook nog wat gegeten is het wel zo n beetje weg heb ik het idee. Misschien is het ook wel deels placebo ,heb iets meer dan een halfje 2-fa pellet gedaan ,en een halve 3-fa ,dus denk samen iets van 60mg , nu net nog een kwart 3-fa en wat 2-fa weg gesnoven ,lijkt er op dat het effect weer terug komt,wel erg mild. Maar ik denk dat ik de volgende keer beter de poeder versie kan proberen ,dan pellets te snuiven ."
"Ff een update ,ik denk dat ik het poeder ook maar niet ga snuiven ,na wat onderzoek schijnt dat erg te kunnen branden, tot misschien wel brandwonden in de neus aan toe... , ik denk dat ik met de pellet juist beter zat omdat het bindmiddel er in dat juist nog wat dempt. Ik denk dus niet dat het een goed idee is om 2-fa of 3-fa te snuiven in poedervorm. Iemand anders hier wel ervaring mee?."