Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij mij aankoop van zamnesia ontving ik een kaartje met een code, deze code geeft bij een bestelling recht op 5 zaadjes van Cheese. Te gebruiken voor 21-7-2019. Ik ben niet van plan om nog iets te bestellen dus verloot ik hem hier. Morgen avond kies ik iemand uit die van mij de code ontvangt. Reageer onder dit bericht."
"ik heb gister een trip gehad. heb in het verleden een psychose gehad, maar ik voelde dat ik er nu klaar voor was. ook mijn intentie was om naar inzichten te komen. het was niet een geweldig fijne trip, maar dat was precies wat er gezien mocht worden. vanmorgen toen ik wakker werd had ik meer energie om bepaalde zaken in mijn leven weer op te pakken. ik kon heel duidelijk ervaren dat als ik de volgende x een fijne trip wil hebben dat ik eerst dingen in mijn leven op te pakken heb. Wat me heel erg gesterkt heeft is het idee dat ik mezelf volledig kan dragen. daar heb ik de afgelopen jaren ook erg hard aan gewerkt, ik heb veel proces werk met mezelf gedaan en ben mijn psychose met opname ook zonder medicatie door gekomen. mijn angst om nog een x zo een psychose mee te maken was al behoorlijk verdwenen maar na gister is die angst volledig weg. Hoe ik het heb aangepakt gaat op zich tegen alle adviezen in, maar gelukkig kan ik heel sterk op mijn intuïtie vertrouwen en dat is nogmaals bevestigt."
"ik ben verslaaft geweest aan ritalin dus ik begrijp een beetje wat je doormaakt. het is super kut en super heftig om eraf te komen. je kan doorgaan tot je diepste diepte punt en geloof me daar ben je nog lang niet, maar daar wil je ook niet zijn. makkelijk zal het niet zijn, maar ik lees in je berichtjes ook duidelijk je wanhoop."
"Fairflower zei: Hey lotgenoot, dank voor je reactie en medeleven uit ervaring. Ik denk eigenlijk dat ik wel op het diepste punt ben aangekomen in de zin dat ik werkelijk geen keuze heb: of 1) ik neem meer Concerta s en dat is veel te gevaarlijk aangezien ze te kort werken en dus nauwelijks nog voor verlichting zorgen waarop wel een immense craving volgt. Hierdoor heb ik de rest die ik nog had weggedaan aangezien ik me zwaar zou overgedoseerd hebben als ik nog enigszins toegaf aan de cravings. Ik blijk ook belange niet meer zoveel Concerta aan te kunnen als ik kon, mijn lichaam reageert er heel slecht op en bij mijn voorlaatste herval ben ik al naar de dokter geweest voor zware pijn op de borst, gisteren ging het weer die richting uit. Dit nadat ik al een paar maanden terug met een zware overdosering van 28 Concerta s van 36 mg (ja hoor, op 1 dag zoveel Concerta binnenwerken kon toen) op spoed belandde en dit was in die periode niet mijn enige spoedbezoekje wegens oppeppers. Toegeven aan de craving gaat naar een heel bitter einde. 2) ik kauw elke ochtend 1 Concerta kapot die ik haal bij de apotheker en zie 3 uur daarvoor ontzettend af, heb heel even verlichting en zie dan weer voor de rest van de dag af van cravings en ander afzien wat het ook moge zijn (geestelijke afkick?) en ga dus telkens op en neer. Het uitwerken van de Concerta gaat pijlsnel, dus van een even goede draaglijke stemming naar een diep dal 3) ik neem de Concerta in zijn geheel en zie af, maar heb gelukkig niet echt het gevoel van cravings. Dit ben ik nu terug aan t doen, ik heb dit de laatste keer 4 dagen volgehouden, het kleurenpalet aan emoties was groot (met methylfenidaat of hoge doseringen lijkt t leven simpel: zwart wit), lachen en wenen tegelijk, vooral heel veel wenen, chaos, nauwelijks nog in staat te functioneren... Ik heb geen andere optie dan keuze 3 of gewoon stoppen met Concerta. Tenzij ik mezelf graag onder de grond wil en dat is gelukkig niet zo. Ik houd vol zo goed en zo kwaad ik kan om Concerta niet meer te kauwen, ik zie vreselijk af, maar het komt wel goed. Klik om te vergroten... ok, mooi dan is er vanaf nu alleen nog maar een weg uit, kleine stapjes, ik raad je vooral aan om naar je emoties te kijken. niet onderdrukken, vind vrienden waarbij je je emoties kan en mag uiten. als je boos ben, wees boos, als je verdrietig bent, wees verdrietig. ga er vol in en laat het toe."
"Ik ben nu een week gestopt, ik rookte niet maar gebruikte wiet in een Vaporizer. De eerste week ging het nog makkelijk en vanzelf, ik voelde me somber wordt van wiet suf. De afgelopen twee dagen stond ik met meer energie op. Ik ben weer met adem oefeningen en koud douchen begonnen. Juist dan krijg ik zin om actief te worden en wiet te gebruiken. Dan kwam ik altijd in een chille toestand. maar goed dat maakt mij ergens afhankelijk van de wiet en ik merk dat ik oud trauma beter mag verwerken en dat wordt door mijn wiet gebruik bemoeilijkt. of ik een geheel onthouder ga worden weet ik nog niet. Eerst maar ff deze periode door zien te komen."
"En de winnaar is Ketakoekjes, ik stuur je een Pm met de code"