Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goeden avond Psychonaut, Ik loop nu al een lange periode met een vraag waar blijkbaar niemand antwoord op heeft in mijn direct omgeving. De scenario: Ik ben van plan om op DGTL (26 maart) speed te gaan gebruiken in combinatie met 2cb. Heel cool, maar ik ben niet echt zo'n ''sleutellaar'' om het zo te zeggen. Daarmee bedoel ik, als ik op een feest aan de haal moet met een sleutel en dat poeper in me hand, dan ziet iedereen er uit alsof hij/zij een mega-roos-aanval heeft gehad. Een oplossing: Iemand op dit forum kwam met het idee om een Snuif/snuff bullet te kopen. Goed idee! Lekker makkelijk en zeker handig voor de onervaren lijntjes trekker. De vraag: Waar laat ik in godsnaam een 5- bij 2 cm grote bullet? Pillen meenemen heb ik vaak genoeg gedaan, en ook bussen deodorant of zelfs blikken bier is allemaal geen probleem geweest, maar dat was omdat ik het niet ''erg'' vond als ze me deo of bier vonden en pillen zaten lekker tussen me ballen geplakt. Ik heb de bullet nog niet, en ben hem van plan om binnen nu en dus de 26de te gaan halen. Als iemand hier ervaring mee heeft, alsjeblieft laat het me weten. Yomabo, out."
"Tot nu toe heb ik staan: Mystic Garden (morgen) Awakenings 18hrs mysteryland Wonderland Er gaan er nog meer komen"
"HoMaar! zei: Reken even om hoeveel je nodig hebt voor een 60mg werkzame speed. Doe dit in een capsule of vloeitje en drop het alvast lekker thuis net na de middag. Met die lage hoeveelheid komen de positive effecten volop aan bod. Energie, euforie, geilheid, gezellig kletsen, extreem gevoeligheid voor aanraking. Geen stress, geen kaakklemmen. Thuiskomen wat eten. Grote kans dat je om 1:00uur kunt slapen. Top Spul. Een uurtje of 7 voor het einde van het festival een 16mg 2cb erin en je hebt een droom festival. Wil je perse snuiven, gebruik dan een aluminium of plastic containertje waarin ze ook oordopjes verkopen. Je fijngehakte speed (of coke) is eenvoudig in je dekseltje te tikken. Kleine bultjes, ik zeg kleine bultjes Veel plezier. http://www.alibaba.com/product-detail/E ... .64.HWrhCE Klik om te vergroten... Hoe moet ik dat uitrekenen? Hoe snuif je vanuit zo'n oordophouder? Neus erop en klaar?"
"Re: Eerst speed en daarna ecstacy: nog steeds verliefd gevoe Dus jij adviseerd snuiven? Ik weet dat er hier ook een subforum voor is, maar ik ben er niet super veel wijzer van geworden: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=57052 Voor iemand die niet veel ervaring heb met snel lijntjes maken; Hoe raad je het aan om het te gebruiken? Ik weet niet hoe het zit met beveiliging op DGTL, maar ik weet dat de toiletten altijd goed in de gaten gehouden worden. 9/10 keer gebruik ik het gewoon op de dansvloer, maar met een poeder die je door je neus moet halen, lijk me dat lastig."
"Re: Eerst speed en daarna ecstacy: nog steeds verliefd gevoe Dankjewel voor het antwoord. ..... beetje van pakken met en sleutel of mes, en onder, bijna .... Klik om te vergroten... Ik ben nooit een fan van een mes meenemen naar een festival, het geeft zoveel gezeur als ze hem vinden bij de fouillering. Maar dat lijkt me inderdaad het beste om te doen. Ik weet dat mijn vriendin afkeurt als er iets gesnoven word, maar dat is mijn pakkie aan. buisjes met schepjes en "bullets" Klik om te vergroten... Ik heb inderdaad wel vaker mensen gehoord over een bullet. Mijn vraag is eigelijk nu, hoe neem je in godnaam zo'n ding mee. Ik heb namelijk maar 1 cm hooge smokkelruimte in me tas en ik denk niet dat die gaat passen en tussen je billen of iets lijkt me niet comfortabel, helemaal niet als je er aan gaat snuiven de hele dag. (Note aan de mods: Ik denk dat het beter is als deze subforum naar ''Speed'' word verplaatst.)"
"Ik wilde geen nieuw forum beginnen aangezien er al eentje gemaakt was over 6 apb (ookal werd deze snel afgekapt) maar ik heb een vraag. Morgen voor het eerst 6-apb. Ben best zenuwachtig, ookal heb ik me aardig goed ingelezen. Wat zou een goede start dosis zijn? Ik lees dat de mediaan 100 mg is, met een gemiddelde van 125 mg. Ik heb zelf 4 capsules van 150 mg, 1 van 100 en 1 van 50. Ik ga het gebruiken morgen gebruiken op een festival (Mystic Garden). Ik weet het, last minute, maar ik heb nu niets te doen en ik dacht: laat ik het nog maar even navragen. Zelf weeg ik 75 kilo en ben ik 1.82 met een best hoge resistance voor mdma. Ik weet dat dat niet het zelfde is, maar ik dacht meld het toch maar even. EDIT: Ik zat zelf te denken aan te beginnen met 150mg."
"Hahahaha, ja dat hoor je vaak met vaker met 6-apb. Ookal lees ik nergens wat nou strak staan betekent met dit spulletje. Bedankt voor het snelle reageren. Bobsacamano zei: 150mg beginnen zou ik doen en dan rustig afwachten kan tot 2,5 uur duren voor het werkt. Wees geduldig met deze. Vriendin van me luistert nooit en nam meteen bij na 45 minuten die stond meteen zo strak als een spijker de uren erna en kon debiel lang niet slapen. Yomabo zei: Ik wilde geen nieuw forum beginnen aangezien er al eentje gemaakt was over 6 apb (ookal werd deze snel afgekapt) maar ik heb een vraag. Morgen voor het eerst 6-apb. Ben best zenuwachtig, ookal heb ik me aardig goed ingelezen. Wat zou een goede start dosis zijn? Ik lees dat de mediaan 100 mg is, met een gemiddelde van 125 mg. Ik heb zelf 4 capsules van 150 mg, 1 van 100 en 1 van 50. Ik ga het gebruiken morgen gebruiken op een festival (Mystic Garden). Ik weet het, last minute, maar ik heb nu niets te doen en ik dacht: laat ik het nog maar even navragen. Zelf weeg ik 75 kilo en ben ik 1.82 met een best hoge resistance voor mdma. Ik weet dat dat niet het zelfde is, maar ik dacht meld het toch maar even. EDIT: Ik zat zelf te denken aan te beginnen met 150mg. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"Een vraag aan de mede gebruikers, Ik wist niet goed of ik dit moest plaatsen op de ecstacy of speed forum moest zetten, en uiteindelijk toch besloten om het hier te posten. In maart zijn we weer van plan om naar DGTL te gaan. I.v.m. de 3 maanden regel van ecstacy heb ik me (deze keer) hier netjes aan gehouden. Normaal ben ik op een festival dus een ecstacy gebruiker maar ik heb geen zin om weer de hele dag te spacen, of om me overdag moe te voelen en 's avonds hard te gaan en met een drugs hoofd thuis te komen. Nu had iemand mij het idee al gegeven om 4fmp/4fa te gebruiken, maar ook dat duurt mij iets te lang. Nu heb ik al vaker speed gebruikt en bevalt dit mij heel goed! Een vriendin van mij begon er ook interesse voor getoont, maar zij is nog niet zo zeker. Nu verteld het drugsinfoteam: XTC en speed Combineer XTC niet met speed. De combinatie van speed met XTC is nog schadelijker voor de hersenen dan wanneer je beide middelen afzonderlijk gebruikt. Daarnaast overbelast je je hart en bloedvaten nog meer. De dip na gebruik is groter en je krijgt de dagen erna eerder een leeg en uitgeblust gevoel. Gebruikers melden dat de combinatie maakt dat de oppeppende effecten gevoelsmatig meer overheersen. Je voelt je wat minder vaag. Klik om te vergroten... Mijn vraag is nu: is er een mogelijkheid om overdag speed te gebruiken en 's avonds over te gaan op ecstacy? en/of kan je ook speed op kleinere hoeveelheden (misschien 30mg) proberen en later overstappen op ecstacy? Ik sta nu niet echt bekent als een voorzichtige gebruiker en om lichamelijke klachten maak ik me heel veel zorgen (ik gebruik niet vaak en meng nooit). Ik ben voornamelijk opzoek naar een antwoord dat mij verteld of je nog steeds wel het verliefdheidsgevoel heb van ecstacy, nadat je speed gebruikt heb. Alvast bedankt."
"Re: Eerst speed en daarna ecstacy: nog steeds verliefd gevoe Dank je wel voor je snelle reactie. Jammer genoeg niet het antwoord wat ik wilde horen, maar wel waarnaar ik zocht. Weet je misschien een alternatief? Ik ben dus op zoek naar iets wat je overdag wakker houd, maar waarvan je 's avonds wel lekker gek van gaat doen."
"Re: Eerst speed en daarna ecstacy: nog steeds verliefd gevoe Zoals je misschien gezien had (maakt niet uit als je dat niet gedaan heb), staat er in me onderschrift dat ik nog zowel ketamine als 2c-b nog steeds een keer wil proberen. Spoiler Done: XTC/MDMA, Speed, Alcohol, 4-fmp, Wiet, Methylone, Cocaïne, Kanna, Methylfenidaat To do: 2-cb, Ketamine Niemand bij mij in de groep (die mee gaat) heeft ervaring met 1 van deze middelen, dus ik vind het dan een beetje riskant omdat dan te gaan gebruiken. Ook zijn mijn ervaringen met trip middelen niet helemaal super. Gelukkig is het bij mij nog nooit fout gegaan, maar een vriend heeft een keer me over uit de muur geslagen toen hij een badtrip had. Van de dingen die ik gebruikt heb, weet je daar misschien iets over? (Ik denk dan dat ik het me vriendin helemaal af ga raden, ik wil haar niet iets geven wat ik zelf nog nooit geprobeerd heb.)"