Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Anne Ben op het moment ook proberen met het stoppen van blowen En heb inderdaad ook de zelfde klachten Slapeloosheid etc Als je erover wilt praten over stoppen met blowen met mensen die onder het zelfde Schuitje zitten stuur me gerust in berichtje En hoop dat het je lukt om te stoppen"
"Indianen inderdaad En wat we ook deden als we met een groep waren was dobbelsteentje gooide we een dobbelsteen of dobbelsteen via de telefoon hoeveel het was zoveel pofs moest ie achter elkaar nemen zonder uit te blazen en pas als de joint weer bij hem was mocht hij of zei uit blazen"
"Hey Ik ben benieuwd naar moonrocks In welke shops in Amsterdam kan ik ze kopen? Liefst centrum want daar woon ik hihi En de prijs per gram?"
"PsyTekZ zei: Kan je ook zelf maken met kief en hasjolie. Klik om te vergroten... Ja maar waar koop ik nou hasjollie?"
"Ik wil 1 of 2 wiet plantjes gaan kweken in me slaap kamer dus hoe doe ik dat het best wat heb ik nodig? Wat moet ik kopen enz? Hoe verzorg ik ze? Hoor graag van jullie"
"De Dunne zei: Prijzen mogen niet genoemd worden evenals verkooppunten. Ga de shops langs en kijk zelf. Klik om te vergroten... Ohhh laatmaar dan dacht dat het alleen voor opnoemen van dealers telt"
"Maar iemand ervaring met Moonrocks? Hoe is de High/Stoned hoe lang duurt het etc Kan ik het in een joint met tabak gooien? En moet ik extra voorzichtig ermee zijn hoeveel ik Erin zet"
"hallo Ben me id dus bij me neef vergeten die ff 2/3 dagen niet thuis is is bij familie Dus die krijg ik pas over 2 a 3 dagen Maar wou vandaag ff naar 1ste hulp toe een goed lekker wietje proberen daar Maar heb me id alleen op me telefoon foto Accepteren ze dat?"
"PsyTekZ zei: Dat kan ik jou niet vertellen. Gewoon in een joint met tabak rollen. Je hebt maar heel weinig nodig. Niet zoveel als een normale joint. De sterkte van de high word bepaald door het aantal procent thc die de moonrocks zijn. Klik om te vergroten... Oke dus geen dikke joint draaien want dan gaat het waarschijnlijk niet goed met me XD"
"ZERO- zei: Je moet alleen ff oppassen met onder water gaan want soms raak je dan echt kwijt waar de lucht is. Klik om te vergroten... Ja maar was meer stoned man was niet echt goeie alcohol maar 4% maar ik merkte wel dat je lekker door het water zakte"