Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb ik goeie coke of pure poep?

Heb ik goeie coke of pure poep?

2 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste DF'ers,

Wij hebben zojuist wat coke gehad, lijntje + puntje.
We hebben niet meer dan wat energie en wat onrustigheid.
(Wij hadden ook een halfje concerta op) Ik ben er van bewust dat dit onrustigheid kan opleveren.

De coke was flink brokkelig, en rook een beetje naar slasaus(Random intrepetatie).
Niemand heeft een verdoofd gevoel.
We hebben er wat alcohol bij geconsumeerd, weet iemand hoe goede coke nou hoort te doen?

Ik weet dat ik het had moeten testen, maar enig idee jongens?
Vragen aan mij zijn ook welkom.. aangezien ik achter de pc zit :)

joe
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ybez zei:
Beste DF'ers,
weet iemand hoe goede coke nou hoort te doen?
Klik om te vergroten...
Ik word er actief, opgewekt en vrolijk van. Mijn denkwijze is scherper, creatiever en 10 keer sneller dan wanneer ik geen coke gebruik. Maar goed, het kan best zijn dat jij andere effecten ervaart dan ik aangezien geen één mens hetzelfde is. Met andere woorden: als je wilt weten of je goede of slechte coke hebt dan moet je naar een test-center gaan om het te laten testen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad. Je vraag kan niet beantwoord worden hier op het forum. De werking van Coke kun je terugvinden in tripreports, maar of je goede coke hebt kun je alleen weten door het te laten testen.

Speculeren over de kwaliteit doen we daarom ook niet hier, zie forumregels

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."