#1
Beste DF'ers,
Wij hebben zojuist wat coke gehad, lijntje + puntje.
We hebben niet meer dan wat energie en wat onrustigheid.
(Wij hadden ook een halfje concerta op) Ik ben er van bewust dat dit onrustigheid kan opleveren.
De coke was flink brokkelig, en rook een beetje naar slasaus(Random intrepetatie).
Niemand heeft een verdoofd gevoel.
We hebben er wat alcohol bij geconsumeerd, weet iemand hoe goede coke nou hoort te doen?
Ik weet dat ik het had moeten testen, maar enig idee jongens?
Vragen aan mij zijn ook welkom.. aangezien ik achter de pc zit![:)]()
joe
Wij hebben zojuist wat coke gehad, lijntje + puntje.
We hebben niet meer dan wat energie en wat onrustigheid.
(Wij hadden ook een halfje concerta op) Ik ben er van bewust dat dit onrustigheid kan opleveren.
De coke was flink brokkelig, en rook een beetje naar slasaus(Random intrepetatie).
Niemand heeft een verdoofd gevoel.
We hebben er wat alcohol bij geconsumeerd, weet iemand hoe goede coke nou hoort te doen?
Ik weet dat ik het had moeten testen, maar enig idee jongens?
Vragen aan mij zijn ook welkom.. aangezien ik achter de pc zit
joe