#1
aparte titels voor heroine, speed... en dan kom GHB, en dat wordt 'de zwaardere drug' genoemd...
![:(]()
GHB is een narcosemiddel (afval van...) gebruikt door anesthesisten in ziekenhuizen en alleen getrainde anesthesisten gebruiken het dat wil denk ik wel wat zeggen over dat het een zware/ gevaarlijke drug is. Het kan namelijk bij een kleine overdosering al een coma veroorzaken dus.... Ik zou zeggen check http://www.erowid.org eens, daar kun je nog wat van leren.MystiX zei:GHB is een narcosemiddel (afval van...) gebruikt door anesthesisten in ziekenhuizen en alleen getrainde anesthesisten gebruiken het dat wil denk ik wel wat zeggen over dat het een zware/ gevaarlijke drug is..
JJJ zei:MystiX zei:GHB is een narcosemiddel (afval van...) gebruikt door anesthesisten in ziekenhuizen en alleen getrainde anesthesisten gebruiken het dat wil denk ik wel wat zeggen over dat het een zware/ gevaarlijke drug is..
Dat is volgens mij niet zo. Ik ken ook de definitie van 'zwaar' niet, maar 'zwaarder' dan bijvoorbeeld heroine is GHB echt niet. Volgens mij zijn er zelfs mensen die GHB op een medicinale manier gebruiken! De slechte naam komt volgens mij door het mixen met alcohol dat sommige mensen nietsvermoedend doen, en dat inderdaad wel zeer gevaarlijk is.
Dit ondertiteltje impliceert dat GHB een soort 'buitencategorie' is, en in mijn ogen is dat niet helemaal juist. Ik kan het echter mis hebben!

ja. die zijn er.Volgens mij zijn er zelfs mensen die GHB op een medicinale manier gebruiken!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."