Je klinkt redelijk jong en je vriendin zal wel jouw leeftijd zijn, dus echt niet doen.
Ik ben tegen kinderen van 14-15 die pillen slikken en zo hun kop en hun verdere ontwikkeling kapotmaken gewoon omdat ze het leuk vinden en niet beter weten. Dan wil je echt geen heroïne doen, als je dat net hetzelfde behandelt ben je direct compleet verslaafd.
Maar om op je vragen te antwoorden: je bent niet direct verslaafd na je eerste keer, maar het is wel een heel grote gok. Weinig mensen kunnen het bij een keertje houden. Over de effecten, ik heb het nog nooit gedaan, maar lees het opiatenforum eens door, of beter, laat je vriendin dat doen.
Elk subforum heeft "positieve" en "negatieve" topics, topics over wat er leuk aan is en ideeën voor tijdens de trip en dergelijke en ook topics van mensen die de rest waarschuwen het nooit te doen.
Bij het opiaten subforum is het bijna enkel het tweede, enkel topics dat je het nooit moet doen, dat zal ook wel een reden hebben
![:wink:]()