Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weet niet hoeveel en hoe lang je heb gebruikt maar gefeliciteerd ermee !"
"Ok hier is ie dan. Ik hou het kort dit report. Ik nam dus dat kleine hoeveelheid. Verder wat mij ook echt heel erg is opgevallen is dat het verschikkelijk snel inwerkte. En dan de manier waarop. Je weet wel die dingen dat je vroeger als kind hoorde dat je echt loeihard ging van speed, en dan kwam de dag dat je het deed en dan viel het echt erg tegen klopte geen kut van. Nou bij deze Meth bewijst dat het wel zo kan zijn, ik ging echt letterlijk loeihard vooral de eerste 5 uur lang kon je me alles vragen en dan kon ik het wel (voor me gevoel) !! Dan de uitwerking dat valt opzich wel mee. Behalve dat je echt voelt dat je hele gestel op is. Net alsof je een paar dagen achter mekaar de maraton heb gelopen.. Verdere behoefte ?? Nee niet echt last van, vond het wel wat maar ik vind het iets teveel van het goede. Dat superman gevoel is gewoon niet voor mij weggelegd. De Groeten en nu aan de Groenten"
"Wacht maar tot je zelf 5 uur lang kan kampen met een methrish denk dat velen wel anders piepen want deze manier van hardgaan dat maakt van normale pep en dex een kop koffie"
"Beste Maartienp Als jij dat echt al 6 jaar doet kan dit 3 dingen betekenen. 1 : Je bent echt een naief persoon om dat hier te gaan verkondigen. 2 : je bent helemaal een eerste rangs imbeciel als het echt zo is om dit te gaan verkondigen. 3 : je lult een hoop bullshit en bent gewoon aandachtsgeil ! Ik opteer voor optie 3. Jezus wat ben ik toch direct als ik waus ben !!"
"Met pijl op nummer 1. de laatste batch witte stanleys uit 1998 ! Toen was er geen milligrammen gelul nog alleen goed of slecht of in dit geval super !. En dit weekend eindelijk ook weer een lekkere kunnen ontdekken. een beige tablet zonder opdruk. Was ook behoorlijk goed en gaf mij eindelijk weer een zeer goede mdma rush."
"lysergine25 zei: Wat jullie ... winst maken is niet het hoogsthaalbare .... 73% inkopen wel ! Klik om te vergroten... 73 % !!! Zow dat is niet verkeerddacht dat ik met de 62 % al hoog zat Kan dus nog beter blijkbaar ! Errug strak"
"ja ben ik ook echt alleen na dit weekend even relex aan.... haha"
"3970 zei: Daar kopen we echte drugs van. Klik om te vergroten... Nou sorry maar als een stimulant de slechte naam van Drugs verdient is dat het wel ! Dus echter dan dat word het niet !"
"Zeer goede coffeshop als je voor kwaliteit gaat !! Alleen je moet geen dikke zakken verwachten ! En altijd leuk als je Lady Dana even gedag wilt zeggen !"
"Waarom neem je dex tabletten, zoek even goed door en zorg dat je gewoon zuivere dex pasta vind. Lijkt mij een fijnere optie. Of zie ik dat verkeerd ?"