Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Persoonlijk denk ik dat je de situatie erger maakt door gefrustreerd te raken door je interne monoloog en het te labelen als iets slechts dat je trip verpest. Wanneer je het gewoon laat gebeuren zonder er over te oordelen zou het zo weer weg moeten gaan en zijn kracht over je verliezen. Het is een keuze om in het monoloog mee te gaan of niet."
"Lilith72@ zei: Hoi hoi, even een vraag betreft 5-MeO-DMT Poeder. Is er ook een andere manier om dit te roken of snuiven? Kun je het ook met een beetje shag ( bijvoorbeeld joint) roken? Ik heb van alles geprobeerd,maar een paar hersens cellen laten mij nooit ontspannen. Lsd daar knal ik dwars doorheen. Ik wil even geen.pijn voelen geen gedachtes hebben maar de cptss en adhd en Dystrofie maken dit onmogelijk. En omdat ik niet zo'n glazen pijpje heb vraag ik me af of ik ook in een sigaret ( maak peuken zelf met zo'n schuiver). Alvast bedankt Klik om te vergroten... 5-meo-dmt in zoutzuur vorm (hcl) is snuifbaar. Dit is meestal een wit tot lichtgrijs poeder. De freebase vorm is rook/verdampbaar en die is over het algemeen wat bruiner. Doseringen zijn wel verschillend per manier van inname: 5-MeO-DMT 5-Methoxy-N,N-dimethyltryptamine (also known as 5-MeO-DMT) is a naturally-occurring psychedelic substance of the tryptamine class. It is structurally related to DMT and 5-HO-DMT (bufotenin) and is reputed to produce the most powerful and intense psychedelic states within the entire class... m.psychonautwiki.org Verder is dit nog een mooi boek voor meer informatie (ook over doseringen en het verschil tussen verdampen en snuiven): https://kawuabonga.com/wp-content/uploads/2021/05/The-Toad-and-The-Jaguar-Ralph-Metzner.pdf Zelf heb ik het enkel gesnoven in lichte doseringen, maar het effect was voor mij te intens om verder te experimenten. Het is duidelijk dat ik er nog niet klaar voor ben. In hele lichte dosering is het vrij euforisch, worden kleuren wat feller en krijg ik lichte visuele vervormingen. Bij het verhogen van de dosering komt al snel het paniek gevoel "ik ga dood" en gaat mijn hart bonken."
"Neo-Shulginist zei: Mijn persoonlijke ervaring is anders: mijn hoofd wordt leeg, ik word rustig, en ervaar een serende staat met totale acceptatie. Een mooie bliss dus. Klik om te vergroten... Dit omschrijft echt precies hoe ik het ook heb ervaren. Het voelt ook licht euforisch (maar misschien komt dat wel doordat alles wel "prima" aanvoelt)."
"Neo-Shulginist zei: Een vriend van me is specifiek van de combinatie bier + 2C-B erg fan. Hij zegt dat het de effecten versterkt. Maar hij heeft ook nooit last van misselijkheid van 2C-B dus wat dat betreft heeft hij wel mazzel denk ik. Klik om te vergroten... Heb deze combinatie een tijd geleden ook eens geprobeerd. Bij mij werden (voor zover ik doorhad) de effecten niet versterkt, maar het was wel een hele leuke combinatie. Je voelt je duidelijk onder invloed wanneer dat wenselijk is, maar je kunt je ook zo weer nuchter gedragen. Had redelijk wat 2c-b op gedurende de avond (40 a 50mg hbr variant oraal ingenomen), maar had geen enkel moment het gevoel alsof het te overweldigend zou worden."
"Shinyzappy zei: Mijn dosis van afgelopen weekend zal ook rond de 40-60 hebben gelegen maar dan nasaal😅 Klik om te vergroten... Dat is een enorm verschil. 15mg nasaal is voor mij al een stuk sterker dan 30mg oraal."
"PeteSapai zei: Kortom: MAL is zeker wel een aanrader als je een dagje niet te diep wilt gagaan. Klik om te vergroten... Het is ook heel leuk in combinatie met lsd, je krijgt echt unieke visuals dan terwijl je dat luchtige mescaline gevoel blijft houden!"
"Bedankt voor het delen van dit tripreport waarin je je kwetsbaar opstelt. Ik herken bepaalde punten uit eigen ervaring, dus het fijn om te lezen dat anderen dit soms ook ervaren. Echter jammer om te lezen dat de comments weer overgenomen worden voor een discussie. Doet mij een beetje denken aan het recente tripreport waarin Zeehond zijn ayahuasca ervaring deelt. Hiervoor hebben we toch het discussie topic?"
"Je weet dat het een goede trip is geweest wanneer je opeens Engels gaat praten op een Nederlands/Belgisch forum"
"Als je bommetjes maakt en niet snuift is de drang om bij te nemen een stuk minder. Ook is het effect naar mijn ervaring een stuk euforischer bij slikken in verhouding tot snuiven! Verder was het een prima report om te lezen. Het beschrijft de 3mmc ervaring wel goed. Het maakt alles net wat leuker, maar na een tijdje glipt dat "meer, meer, meer" gevoel erin."
"Ik heb MAL van dezelfde vendor, wellicht een andere batch (zal zo eens kijken). Ik had het gecombineerd met lsd en dat deed mij wel heel erg denken aan de keer dat ik mescaline met lsd combineerde. Op zichzelf heb ik het nog niet geprobeerd. Edit: Ik weet niet of de nummers die onder de hoeveelheid staan de batch aangeven, maar bij mij staat er iniedergeval iets anders."