Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Highonlife zei: Sterkte aan iedereen die hier een probleem mee heeft ❤️ Klik om te vergroten... Thanks man"
"De Zandman zei: Overal hier op dit forum staat het al: Benzo's. Heel makkelijk teveel Heel moeilijk terug. Als je jezelf geen heel ellendige tijd wilt bezorgen, laat die benzo's maar liever links liggen. Het gebruik is moeilijk in de hand te houden, er zijn niet zoveel mensen die het in de hand weten te houden en een verslaving sluipt er heel sneaky in en gaat sneller dan je denkt! Vaak is een gebruik van twee weken al voldoende om afhankelijk te zijn.... Klik om te vergroten... Dankje"
"AntiBenzo1312 zei: Hey hallo, Ik wou even een topic openen zoals de meesten weten ben ik verslaafd aan benzodiazepines. Ik ben binnen 2maand afgekickt en nooit meer terug gevallen. Graag zou ik deze topic willen openen om mensen te helpen, of vragen te beantwoorden van mensen die vragen hebben voor mij. met vriendelijke groeten, Antibenzo1312 Klik om te vergroten... Hey Antibenzo, lekker bezig💪 ik kamp al 3 jaar met dit probleem. Telkens fuck k t op"
"Hey Dames en heren. Euhm ik wil graag annoniem blijven maar voel me zwaar klote. Ik ben 20 jaar en zou graag wat tips willen ontvangen. Al vast bedankt"
"RnB_fan zei: Speed en benzo's waren ook mijn hoofdproblemen. Een erg verraderlijke combinatie, die twee.. Ik ben rond mijn 35e pas gestopt, na 15 jaar misbruik. Maar ik ben inmiddels ruim één jaar in herstel, iets waarvan ik niet meer had gedacht dat het ooit zou gaan gebeuren. En op dit moment is mijn leven beter dan ooit! Hou dus hoop, ga jezelf aan en wees geduldig. Herstel heeft een hoop tijd nodig. Maar het is dubbel en dwars de moeite waard! Klik om te vergroten... Lekker bezig man, heb een deze weken een afspraak met de psyhiater. Dus de eerste stap is gezet!"
"XAnnY zei: Lekker bezig man, heb een deze weken een afspraak met de psyhiater. Dus de eerste stap is gez Klik om te vergroten..."
"Yheaahh alleen nog 2 weken helaas, 2 maal epileptisch insult gehad afgelopen anderhalf week. Maar niemand weet iets"