Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFluoride

Fluoride

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
HOAX!
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie heeft er ervaring met Fluoride,
ik wil het graag een keertje uitproeren

Heb gehoord dat je er heel hard op gaat trippen


Thx!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat bedoel je met Fluoride?

4FLUO?

Daar is al topic over: viewtopic.php?f=37&t=14538
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet doen!!! :kots: :kots:

Fluoride hoopt zich op na verloop van tijd Hoewel lange tijd werd aangenomen, dat fluoride in drie en half uur uit het lichaam wordt verwijderd, doet de ervaring van slachtoffers van fluoridenvergiftiging vermoeden, dat dit proces in werkelijkheid veel langer duurt. Toen een gemeenschap in Alaska met fluoride werd vergiftigd, als gevolg van het slecht functioneren van de apparatuur die wordt gebruikt voor het fluorideren van water, stelden onderzoekers vast, dat niveaus van fluoride in bloed niet binnen 24 uur normaliseerden, zoals werd verwacht. Negentien dagen na de vergiftiging bedroeg het gemiddelde niveau van fluoride 0,092 mg/liter bloed, bijna drie keer hoger dan het niveau bij een kleine minderheid van niet vergiftigde mensen uit dezelfde gemeenschap.33 In plaats van snel te worden afgevoerd, zo tonen studies aan, hoopt fluoride zich na verloop van tijd in het lichaam op, waardoor op oudere leeftijd giftige niveaus kunnen worden bereikt. Fluoride heeft een specifieke voorkeur voor botten en wordt algemeen in verband gebracht met de ontwikkeling van osteoporose en het frequent ontstaan van heupfracturen.34 Accumulatie van fluoride kan, als dit proces in de kindertijd begint, al na 38 jaar tot botbeschadiging leiden, bij een relatief laag niveau van vergiftiging. In gebieden waar het fluoridengehalte van water vier delen per miljoen is - het toegestane maximum, dat evenwel ver onder het fluoridengehalte van tandpasta ligt, zal de accumulatie van fluoride rond het veertigste levensjaar echter een middelmatig tot hoog niveau hebben bereikt. Als algemene regel geldt, dat bij benadering de helft van de dagelijkse inname van fluoride in het lichaam achterblijft. Terwijl gezonde nieren slechts 50% van de fluoride kunnen elimineren, wordt de rest in verkalkte weefsels, zoals botten en tanden, geabsorbeerd, evenals in sommige organen. Bedenk, echter, dat je ook fluroide uit andere bronnen, zoals voedsel, binnenkrijgt. Tot onze ontzetting hebben we ontdekt, dat maaltijdvervangers voor mensen die ziek zijn maar liefst 0,15 milligram natriumfluoride per 100 milliliter bevatten!
Klik om te vergroten...

Ik ben Sjamaan door de Amalgaam :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
vogel wzzpppp :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
vind je het zelf dan geen dom topic?

jambek :grin:
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja, ik space em elke avond op colgate :P :stoned:
t
tramadolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wromtraxe zei:
Wie heeft er ervaring met Fluoride,
ik wil het graag een keertje uitproeren

Heb gehoord dat je er heel hard op gaat trippen


Thx!
Klik om te vergroten...
Gewoon proberen en je ervaring hier posten.
Snuiven lijkt me geen best idee is wel lekker fris maar krijg je denk ik wel een behoorlijk verkouden gevoel van.
Spuiten lijkt me ook niks je moet wel een hele grote naald hebben anders raakt die verstopt kun je de dope weg gooien.
dus gewoon tube leeg drukken in je mond en door slikken of anaal word het sneller opgenomen :grin: .

ja zonder gek doen heb er nog nooit van gehoord dus probeer het maar en post het hier :) .
Maar lijkt me geen lekker idee.
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#9
wel een mooie manier om Vogel uit de tent te lokken :smoke:

Now if you'll excuse me gentlemen... ik ga ff amalgaan shotten
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
+1
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fluor??? Jij liever dan ik...
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tripreport:
22:00
Ik ging voor de spiegel staan en twijfelde. Zou ik het nu doen of niet? Ik pakte mijn 15gram tube met tandpasta en deed het op me tandenborstel. Agressie kwam er in me op!

Het rook lekker en ik smeerde het op me tanden en de borstel ging heen en weer.


Fucking raar gevoel man!


(*mensen die nu nog niet door hebben dat het een grap is...)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
en ging je hard?:grin:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja beetje te! Gelukkig kon me sitter me wel beetje bijsturen.
Eens maar nooit meer!
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
Wat bedoel je met Fluoride?

4FLUO?

Daar is al topic over: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=14538
Klik om te vergroten...
nee tandpasta

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."