Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yo boys uitslag binnen , mag rijbewijs houden 3mmc zullen ze niet na zoeken in een bloed test , en ja ze gaan je gewoon aanhouden als ze willen heb nu in totaal 5 speekseltesten gehad waaronder 3 bloedtesten hahah"
"Rc’s zien ze wel mephedrone en 4fmp 3mmc NOG niet"
"Hallo, Van vrijdag op zaterdag heb ik ongeveer 3 gram 3mmc gebruikt , nu ben ik zondag aangehouden met een speekseltest en die teste positief op cocaine methamphetamine amphetamine en thc , ga ik nu de lul zijn ? Heeft iemand anders hier ook ervaring mee ? Delen wordt gewaardeerd 😃"
"De Dunne zei: Als je meerdere dagen per week of dagelijks blowt ben je wel de sjaak qua thc. Dat blijft heel lang in je lijf en stapelt zich. En als je idd voor combi gebruik gepakt wordt is de straf heel hoog. Zoals @Neo-Shulginist al zei Klik om te vergroten... Ik blow 1 keer per week , heb zelfs een keer een speekseltest gehad dat ik een joint gerookt had 2 uur later zaten ze met een naald in mn arm , zat onder het limiet zelfs !! Daarvan geleerd en nooit meer gedaan heb zelf ook onderzoek gedaan , 3mmc test het nfi niet op , de 3 dingen waarop ik positief was amphetamine methamphetamine cocaine kan aanslaan op 3mmc echter testen ze op de 3 substanties en niet op 3mmc zelf dus waarschijnlijk kom ik er mee weg maar is wel stressen ... ik hoor graag andere verhalen bedankt !"
"Hallo mensen, Ik heb een beslissing gemaakt in mijn leven en dat is namelijk dat ik ga stoppen met 3mmc , het heeft mij hard achter uit laten gaan het laatste jaar met 3mmc ik ben van een halve gram na een hele gram gegaan en zo heeft het zich door ontwikkelt dat ik niet meer kan stoppen en minimaal 1 nacht wakker ben en met 1 nacht doorhalen maak ik tussen de 3-5 gram op , wekelijks gebruik ik dus 10 gram gemiddeld , mijn uiterlijk is er hard op achter uit gegaan maar voorderest voel ik me wel oke , het enigste gevoel dat ik heb is dat ik wat mis , dat ik me wel oke voel is denk ik omdat ik niet anders gewend ben dan dat ik leef zoals ik al jaren leef , dat is dus iets om achter te komen en daar ben ik heel nieuwschierig na , mijn vraag is nu ook : Hebben jullie tips voor mij ? Wat is/was jullie wekelijks gebruik Hebben jullie er iets aan over gehouden ?"
"Yoo is niks aan de hand waarschijnlijk hoor , zelf ook bloedtesten gehad 2 uur van te voren hele joint"
"Ja er is een bloedtest afgenomen maar 3mmc kunnen ze daarin niet vinden heb ik gehoord ? In principe is het legaal"
"Neo-Shulginist zei: Ik weet eigenlijk niet of het NFI het bloed ook test op 3-MMC. Dat zou kunnen hoor; maar het is niet zeker. Analytische chemie werkt niet zoals de meeste mensen denken: dat je dan gewoon een uitslag krijgt wat er allemaal in een sample zit. Je moet gericht zoeken zeg maar en dan krijg je uitslag of zoiets er wel of niet in zit. Het NFI zou 3-MMC makkelijk kunnen ontdekken, maar of ze er ook gericht op zoeken? Dat weet ik niet. De rechtszaak zou in ieder geval redelijk complex worden omdat er geen grenswaarden zijn vastgesteld voor 3-MMC in het bloed. Dat betekent niet dat het automatisch legaal is om te rijden als je 3-MMC hebt gebruikt. Er is namelijk een kapstokartikel opgenomen in de Verkeerswet die zegt dat het verboden is om gevaarlijke situaties te veroorzaken. Gebruik van drugs valt daar ook onder. Alleen wordt dan de vraag: kan de aangetroffen hoeveelheid hebben gezorgd voor een gevaarlijke verkeerssituatie? Dat is niet zo makkelijk, te meer omdat er over 3-MMC maar heel weinig bekend is en we dus ook niet echt iets weten over welke bloedwaarden corresponderen met een bepaald risico. Wat dan wel weer tegen je spreekt is de aanwezigheid van THC. Ik neem even aan dat je inderdaad had geblowd ook in de periode voor de speekseltest. Bij combinatiegebruik geldt een extra streng beleid. Dus dan is de kans groter dat je een forse straf krijgt als er ook nog een andere drug dan THC in je bloed is aangetroffen. Desalniettemin is het verstandig om een advocaat in de arm te nemen. Deze zaak heeft sowieso een aantal aanknopingspunten die het aanvechten waard zijn. Ook is het bij deze zaak lastig om niet dingen te zeggen die later tegen je gebruikt kunnen worden. Juridisch advies is daarom aan te bevelen. En houd ons vooral op de hoogte van het verloop van de zaak want ik ben ook wel benieuwd hoe er precies met 3-MMC in het verkeer wordt omgegaan (al dan niet in combinatie met THC). Klik om te vergroten... Is goed ga ik doen , het blowen was al 12 uur geleden dus daar zal ik geen problemen mee krijgen"
"De Zandman zei: Zoals ik al eerder zei, bij combigebruik is het standpunt van het openbaar ministerie: 1000 euro boete, en 12 maanden het rijbewijs innemen. Dus: Ja, dat wordt stevig aangepakt. Klik om te vergroten... Beste zand man , dat weet ik zelf ook wel maar ben opzoek na ervaringen ik weet nu al dat je vrij weinig van de stof afweet voorderest zitten er wel een paar nuttige berichten tussen ik hou jullie op de hoogte"