Ja misschien wel een goeie inderdaad, toch maar eens doen dan.Speculeren is niet toegestaan.
Maar dit lijkt mij meer zoiets wat ze verkopen als staafjes ketamine.
Beste is om het te laten testen want ja je kunt er niks aan aflezen :P
Ik zou het niet op je boterham strooien.Hey, ik heb dus ketamine gekocht, normaal lijkt dit een beetje op een soort kristalsuiker, echter lijkt het deze keer wat meer op een soort strooisel? Een soort langwerpige vlokjes. Kan dit?
-TBekijk bijlage 53182
Zonder te speculeren kan ik zeggen dat mijn ketamine er ook altijd zo uit ziet als op jouw foto 🙃. Soms ook wel 'naaldjes' of 'staafjes' genoemd.Een soort langwerpige vlokjes. Kan dit?
Een andere bekende kristalvorm van ketamine is inderdaad een suikerachtige structuur.normaal lijkt dit een beetje op een soort kristalsuiker
Hey, ik heb dus ketamine gekocht, normaal lijkt dit een beetje op een soort kristalsuiker, echter lijkt het deze keer wat meer op een soort strooisel? Een soort langwerpige vlokjes. Kan dit?
-TBekijk bijlage 53182
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."