Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta vlokken

Keta vlokken

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
Timmy TaakstrafLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, ik heb dus ketamine gekocht, normaal lijkt dit een beetje op een soort kristalsuiker, echter lijkt het deze keer wat meer op een soort strooisel? Een soort langwerpige vlokjes. Kan dit?

-TIMG_9342.jpeg
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speculeren is niet toegestaan.
Maar dit lijkt mij meer zoiets wat ze verkopen als staafjes ketamine.
Beste is om het te laten testen want ja je kunt er niks aan aflezen :P
T
Timmy TaakstrafLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cyndaquil zei:
Speculeren is niet toegestaan.
Maar dit lijkt mij meer zoiets wat ze verkopen als staafjes ketamine.
Beste is om het te laten testen want ja je kunt er niks aan aflezen :P
Klik om te vergroten...
Ja misschien wel een goeie inderdaad, toch maar eens doen dan.
dankjewel voor je reactie! Wist niet dat er iets bestond zoals staafjes ketamine.

-T
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Timmy Taakstraf zei:
Hey, ik heb dus ketamine gekocht, normaal lijkt dit een beetje op een soort kristalsuiker, echter lijkt het deze keer wat meer op een soort strooisel? Een soort langwerpige vlokjes. Kan dit?

-TBekijk bijlage 53182
Klik om te vergroten...
Ik zou het niet op je boterham strooien.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar even serieus: als het keta zou zijn (en dat zeg ik niet want speculeren doen we hier niet), dan zou het er juist beter uitzien dan verpoederde ket. Als het poeder is dan kunnen ze er namelijk nog versnijdingsmiddelen bij hebben geflikkers.

Overigens komen er allerlei verschillende kristalvormen voor: bolletjes, staafjes, grote brokken, kleine stukjes, poeder. De vorm waarin het gekristalliseerd is zegt voornamelijk iets over de omstandigheden waarin het gekristalliseerd is (of dat snel of langzaam ging bijvoorbeeld), en of hoe het daarna weer in kleinere stukjes is vermalen.

Verder geeft het uiterlijk geen zekerheden over de inhoud. Maar doorgaans zijn heldere kristallen in ieder geval wel een teken dat het niet erg onzuiver is. Hoewel het dan natuurlijk nog wel een andere drug kan zijn. Of gewoon zout.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Timmy Taakstraf zei:
Een soort langwerpige vlokjes. Kan dit?
Klik om te vergroten...
Zonder te speculeren kan ik zeggen dat mijn ketamine er ook altijd zo uit ziet als op jouw foto 🙃. Soms ook wel 'naaldjes' of 'staafjes' genoemd.

Timmy Taakstraf zei:
normaal lijkt dit een beetje op een soort kristalsuiker
Klik om te vergroten...
Een andere bekende kristalvorm van ketamine is inderdaad een suikerachtige structuur.
W
WildeWillieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er zijn 2 soorten ketamine, S en R de ene is lichamelijk (kristalsuiker vorm) en de ander mentaal (staafjes). Maar meestal als je ergens ketamine haalt is het een combinatie van beide. Van de vorm kan je ook niet altijd zeggen of het nou S of R is want het kan altijd gemixt zijn. Maar wanneer het puur en alleen de lichamelijke versie is, merk je dat wel in het effect. Je hebt niet het gevoel alsof je echt aan de ket zit omdat je mentaal, in principe, gewoon nuchter bent, maar je lichaam voelt wel heel raar aan. Daarom ben ik zelf een voorstander van de combinatie van beide, dan heb je het beste van beide werelden. Maar alleen de mentale is ook goed om dat typische ket gevoel te ervaren.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Timmy Taakstraf zei:
Hey, ik heb dus ketamine gekocht, normaal lijkt dit een beetje op een soort kristalsuiker, echter lijkt het deze keer wat meer op een soort strooisel? Een soort langwerpige vlokjes. Kan dit?

-TBekijk bijlage 53182
Klik om te vergroten...

Timmy Strafbank
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo ziet mijn "Ketamine" die ik koop er ook uit. Verder weet je niet wat het is zolang je niet test. Ik haal altijd staafjes, geen poeder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."