Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Besides de leeftijd -> Voelde jij je niet super alleen zo in je kamer? Als ik XTC gebruik heb ik altijd erg behoefte aan contact. Het lijkt me 100x leuker om het met vrienden te doen."
"Ik zal mij even voorstellen, ik ben een jongen van 20 jaar oud en blow al rond de 5 jaar. Vroeger rookte ik veel joints met vrienden, dat ging allemaal prima en heb hele leuke tijden meegemaakt. Maar ik merkte dat er uiteindelijk een punt was dat ik blowen niet meer zo chil vond. De normale dosis die ik altijd nam kwam veel harder aan en ik was meestal al knetter stoned terwijl mijn vrienden nauwelijks iets voelde. Verder word ik de laatste tijd heel 'niet sociaal' als ik rook met mensen erbij die ik minder goed ken, ik ben voornamelijk stil en mijn concentratie is heel laag. Als ik met iemand praat terwijl ik stoned ben heb ik het gevoel dat ik maar de helft meekrijg. Als ik niet blow heb ik van dit totaal geen last. Dit was al een tijdje gaande en uiteindelijk kwam het moment dat ik met een vriend ging blowen en ik out ging, het was heel beangstigend en mijn vriend voelde helemaal niks van die joint Hierna kwam het vaker voor dat als ik blow met vrienden dat ik het eerste half uur af en toe een soort slecht gevoel krijg, alsof ik bang ben dat ik weer out ga. Het is heel irritant en unlike vroeger word ik nu op een kleine dosis wiet al heel stoned. Ik ben bijna nog 2x out gegaan van wiet maar ik voelde het al aankomen en kon het voorkomen soort van (Afzonderen). Ik ging ook meer alleen roken want daar had ik dit gevoel minder en kan ik zelf bepalen hoeveel er in de joint gaat. Ik vind het ook altijd erg vervelend dat andere niet echt stoned zijn en ik wel, alsof we dan steeds op een ander level zitten. Ik wou vragen of iemand hier mee bekend is? Zou het kunnen zijn dat ik een psychose heb opgelopen dat ik van het kleinste beetje wiet al gelijk een heftig effect voel? Het liefst wil ik gewoon weer af en toe met vrienden roken en gewoon kunnen chillen erop dan steeds een 'trip' meemaken. Zoveel blow ik niet meer maar ik vind het gewoon jammer, waarom ging vroeger alles zo goed en nu niet?"
"Tijdloos zei: Heb je last van spanningen, onrust of een ander negatief element in je leven? Indien je ergens mee zit dat oplossen daarna genieten (geen vluchtgedrag) Een psychose lijkt me niet je hebt het immers niet nuchter toch? De 'trip' zal minder worden en verdwijnen na verloop van tijd thans dat zag ik om me heen. Indien je prima in je vel zit ben je misschien overgevoelig voor wiet. Sommige kiezen voor hasj heb je dat daar ook mee? Klik om te vergroten... Ik zit prima in m'n vel zover ik weet en ik zocht nadat ik dit had geschreven op wat een psychose precies is en dat heb ik zeker niet. Ik flip gewoon voor een korte tijd nadat ik heb gerookt, bang voor niks. Hoe ik ook denk ervoor niks helpt en dit komt dan meestal voor alleen met andere erbij. Of dit ook veroorzaakt word door andere weet ik niet. Hasj heb ik wel is voor gekozen en ik vind het fijner maar dan meer omdat ik niet super snel stoned word van hasj. Dan ben ik meer licht aan het spacen wat voor mij fijn is alleen meestal zijn de andere hier niet blij mee omdat hun niks voelen. Maar ook van hasj heb ik mij wel is zo kut gevoelt, maar dan lag het waarschijnlijk aan de dosis of de sterkte van de hasj. Het is gewoon een soort paranoïde gedrag, bang dat er iets gebeurd. Ik zat stoned bij een waterkant met vrienden en was bang dat ik misschien erin zou vallen als ik out zou gaan of dat ik mijn mobile zou laten vallen als ik die in mijn hand heb. Alles ging gewoon prima uiteindelijk maar toch blijf ik dat soort ideeën hebben. Ik wist nog vroeger toen probeerde ik juist zo stoned mogelijk te worden. Toen rookte ik een joint met 1/3 gram erin in mijn eentje terwijl als ik dat nu zou doen ik zwaar bad gaan."
"Laat haar gewoon een kwartje nemen en niet te snel bijnemen als ze niks voelt. Meisjes kunnen vrij heftig reageren op XTC met een lage dosis maar een kwartje is controleerbaar. Misschien ook handig om haar niet zelf het stukje van een hele pil te laten bijten, ik zelf vond het moeilijk in te schatten toen ik het voor de eerste keer deed en meestal voor meisjes is het verschil tussen een kwartje of een halfje enorm. Veel plezier!"
"SmartieAndMe zei: Wiewere zei: Misschien ook handig om haar niet zelf het stukje van een hele pil te laten bijten Klik om te vergroten... Het is sowieso niet verstandig een stukje van een pil af te bijten. Je weet nooit precies hoeveel je hebt en het is smerig en slecht voor je tanden. Waarom niet gewoon breken met een mes bijvoorbeeld? Dan kun je eerst zien wat je in je mond stopt! Klik om te vergroten... Heb je gelijk in maar ik vind het veel gedoe om het van te voren het te breken met een mes als ik naar een feestje ga. Ook heb je kans dat je je pil kapot maakt. Voor mij maakt het niet super veel uit of ik nou een halfje of drie kwart heb dus heb ik ook geen behoefte aan exacte maten. fgamer zei: Is dit raar, als ik mensen 1/4 zie pakken, van een 140mg pil, begin ik ze uit te lachen? Ik zelf ben gewoon om 2 pillen te nemen (180mg/per), en gewoon hard te gaan. Klik om te vergroten... Tja sommige mensen (vooral meisjes) reageren gewoon anders op de zelfde hoeveelheid. Ik heb mensen gezien die van 1 weinig voelen voor de eerste keer maar ook die van een kwartje al aangaven te hard te gaan en zeker 4-5 uur lang door spacen erop. fgamer zei: Niet perse, Eigenlijk had ik toen op dat moment zo iets van, ''Gisteren voelde ik niets van een halfje, dus dan maar een hele''. Uurtje later voelde ik nog niks.. waardoor ik vastberaden was om een tweede in te nemen.. En ja hoor, ze sloegen tegelijk in! BOEM, daar ging ik, de beste avond van mijn leven tegemoet! Klik om te vergroten... Weet wel zeker dat het halve pilletje effect had, twee is dan ook extreem veel voor je eerste keer. Kan ook liggen aan de sterkte van je pillen natuurlijk, ik gebruik al langere tijd XTC en ik heb maar 1.5 - 2 pil nodig op een avond."
"Hoe voel je je precies als je deze symptomen hebt? Voel je wat van de XTC of heb je er alleen maar last van? Het ligt zeker niet aan oververhitting zo te horen, je drinkt voldoende. Ik heb misschien één keer meegemaakt wat jij beschrijft. Toen had ik last van misselijkheid en was ik een beetje depri maar niet in grote maten en het trok snel weg. Oh en hoelang heb je pauze genomen tussen de keren dat je XTC hebt gebruikt? Dit kan ook van invloed zijn."
"Toen ik is een keer te veel MDMA had gepakt en dat dus werd omgezet naar MDA heb ik echt niet normaal hard gehallucineerd. Objecten die recht voor je neus staan en dan langzaam in een pixel achtige manier oplossen, mensen die op de straat lopen die er niet zijn en de hele tijd stemmen horen van vrienden alsof ze tegen je praten terwijl je alleen op een bankje zit. Gelukkig dacht ik er niet echt bij na toen ik dit meemaakte.. anders was een grote mindfuck gegarandeerd."
"Torry123 zei: Na het innemen van de pil voel ik het rustig opkomen. Voor hoe vaak ik het ervaren heb, is het niet meteen erg. Het begint rustig zoals de pil inwerkt en als ik merk dat ik me een beetje matig voel koel ik mezelf maar dit nare gevoel blijft terugkomen. Over de duur van het effect, na 4 uur is mn top inderdaad weg maar is het effect er nog licht. Als de nieuwe pil dan inwerkt is het effect weer volledig terug, jammer dat deze de afgelopen keren niet optimaal waren.. Klik om te vergroten... Hoofdpijn komt voor tijdens het gebruik, maar ook in de dagen daarna. Misselijkheid, een pijnlijke maag/darmstreek, braken, koude rillingen, duizeligheid, benauwdheid, een slap gevoel en flauwvallen zijn ook veel voorkomende verschijnselen. Klik om te vergroten... Source: http://www.drugsabc.nl/xtc.html Het overkomt dus niet alleen jou. Wat het precies veroorzaakt en hoe het opgelost kan worden weet ik helaas niet. Ik weet niet precies hoe veel je neemt maar de dosis verlagen kan misschien helpen. Veel succes!"
"Fool zei: Hoogstwaarschijnlijk wordt het hallucineren op teveel MDMA niet alleen maar veroorzaakt door de omzetting naar MDA. Aangezien maar ongeveer 7% wordt omgezet en MDA zelfs nog minder potent is dan MDMA. Stel dat je 500 milligram MDMA gepakt zou hebben, zou dit slechts 35 milligram MDA worden, iets wat op zichzelf al weinig effect zou hebben. Klik om te vergroten... Ah oke, dat wist ik niet. Het gebeurde allemaal nadat ik een jointje had gerookt dus dat heeft zeker meegeholpen . Toch vraag ik me af hoe dit is gekomen aangezien ik dat nooit meer heb meegemaakt met XTC."
"SmartieAndMe zei: Die 316 gaat over geregistreerde gebruikers, daarnaast dus nog een hoop gasten. Dat is vrij veel en overtref je niet zomaar hardhead zei: Maybe ligt het aan het feit dat er nog een drugs forum site beschikbaar is. Dit wekte al eens wat verwarring bij mij. Hebben beide veel overeenkomsten in lay out etc. Klik om te vergroten... Dat zou kunnen, maar er is maar 1 echt DrugsForum Klik om te vergroten... Hoe zit dat trouwens met .info? Is het gewoon een dude die ooit dacht om dit forum te kopiëren?"