#1
Dat is ook het vervelende aan blowen, zodra je eenmaal in die negatieve gedachtestroom zit is er ook bijna geen weg meer terug. Je kan jezelf helemaal gek praten om vervolgens finaal bad te gaan.
Tijdloos zei:Heb je last van spanningen, onrust of een ander negatief element in je leven?
Indien je ergens mee zit dat oplossen daarna genieten (geen vluchtgedrag)
Een psychose lijkt me niet je hebt het immers niet nuchter toch?
De 'trip' zal minder worden en verdwijnen na verloop van tijd thans dat zag ik om me heen.
Indien je prima in je vel zit ben je misschien overgevoelig voor wiet. Sommige kiezen voor hasj heb je dat daar ook mee?
Dat ligt van persoon tot persoon denk ik.. Net zoals sommige mensen vatbaarder zijn voor een verslaving dan andere.Fool zei:Er is prima een weg terug uit een negatieve gedachtestroom, dat kun je proberen te forceren door met mensen over andere dingen te gaan praten; iets te gaan ondernemen of een andere setting op te zoeken.
Als je juist denkt dat dat met wiet al bijna onmogelijk is, zou ik héél erg oppassen voor wat je eventueel met psychedelica van plan bent. Daar werken negatieve gedachtegangen namelijk op ongeveer dezelfde manier, maar dan kan het een stukje lastiger zijn om die gedachtegangen om te gooien.![]()
Wiewere zei:Tijdloos zei:Heb je last van spanningen, onrust of een ander negatief element in je leven?
Indien je ergens mee zit dat oplossen daarna genieten (geen vluchtgedrag)
Een psychose lijkt me niet je hebt het immers niet nuchter toch?
De 'trip' zal minder worden en verdwijnen na verloop van tijd thans dat zag ik om me heen.
Indien je prima in je vel zit ben je misschien overgevoelig voor wiet. Sommige kiezen voor hasj heb je dat daar ook mee?
Ik zit prima in m'n vel zover ik weet en ik zocht nadat ik dit had geschreven op wat een psychose precies is en dat heb ik zeker niet. Ik flip gewoon voor een korte tijd nadat ik heb gerookt, bang voor niks. Hoe ik ook denk ervoor niks helpt en dit komt dan meestal voor alleen met andere erbij. Of dit ook veroorzaakt word door andere weet ik niet.
Hasj heb ik wel is voor gekozen en ik vind het fijner maar dan meer omdat ik niet super snel stoned word van hasj. Dan ben ik meer licht aan het spacen wat voor mij fijn is alleen meestal zijn de andere hier niet blij mee omdat hun niks voelen. Maar ook van hasj heb ik mij wel is zo kut gevoelt, maar dan lag het waarschijnlijk aan de dosis of de sterkte van de hasj.
Het is gewoon een soort paranoïde gedrag, bang dat er iets gebeurd. Ik zat stoned bij een waterkant met vrienden en was bang dat ik misschien erin zou vallen als ik out zou gaan of dat ik mijn mobile zou laten vallen als ik die in mijn hand heb. Alles ging gewoon prima uiteindelijk maar toch blijf ik dat soort ideeën hebben.
Ik wist nog vroeger toen probeerde ik juist zo stoned mogelijk te worden. Toen rookte ik een joint met 1/3 gram erin in mijn eentje terwijl als ik dat nu zou doen ik zwaar bad gaan.
Ik heb het nu specifiek over cannabis hè... :PFool zei:Absoluut, dat wisselt zeker per persoon. Alleen vindt ik het een erg gewaagd statement om te zeggen dat je nooit bad zult gaan, er zal vast wel een trigger/combinatie van factoren zijn die iemand over die streep zal trekken, per persoon zal het alleen verschillen hoe/hoe intens.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."