Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa veelmatig gebruik zo ineens gestopt?

Na veelmatig gebruik zo ineens gestopt?

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja als je iedere dag gebruikt is de afkick ff zwaar klote, maar als die voorbij is voel je je beter dan met speed.
Misschien een tip voor mensen die willen stoppen/minderen.
Na regen komt zonneschijn en hele mooie ook.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo mede HD Gebruikers...

ongeveer een tijd geleden kwam ik in aanraking met speed....voorheen xtc...
merkte meestal de normale week na gebruik Depresief/neerslachtig..na alles toe en voral hele sterke wisselstemmingen...
daarnaa een tijd veel speed gebruikt... maar het werd naarmate meer en meer... merkte als ik het niet op had.. ik me rot voelde..en nutteloos
naarmate al mijn vrienden over mijn gebruik tog een zekere vorm van vrede hadden gevonden.. besloot ik zelf na inzien iemand waar ik veel om geef..nogal de weg kwijt is door speed...
heb de nodige grammetjes opgemaakt.. achter mekaar..

maar ben sinds 1 week helemaal clean.. en heb mezelf voorgenomen samen met vrienden.. t te beperken tot 1 keer in de 3 weken iets doen...

Het rare is dat ik me nu super goed voel de afgelopen dagen..met een stemming die gewoon ziekelijk is hoe blij ik ben... ben sinds 4 dagen wel begonnen met slikken van vitamine B-12.. een simpel vitamine van de drogist.. sprak me nogal aan op de bijschrift ( ter fitheid het zenuwstelsil)
het is volgensmij volkomen nutteloos daarn iet van.. maar mijn stemmingen zijn echt uber goed.. Heeft dit iets te maken met hoe ik kijk op alles wat ik doe? of heb k nog niet teveel in me kop gemolt Door de hard drugs?... nja k heb een hoop dingen naged8..wil doorgaan met gebruiken.. maar dan met de k op erbij..en niet teveel... merk dat een joint roken ook het nodige aan gelukzalig zijn geeft...al is voor mij helemaal nuchter..met een goede n8rust ook gewoon voldoende..al vind ik dit schrikbarend raar..mja

iemand zijn mening hieroveR?
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
yep , ik weet precies wat je bedoelt.......
ik neem me altijd voor 1 dag te gebruiken en begin dan vaak met een
gram ineens. maar betrap me erop dat ik de volgende dag dan ook gewoon nog wat neem ,af en toe met t gevolg dat ik zo knetterlijp of verrot ben , dat ik denk van nu de eerste tijd maar even niet..., maar ja
dan voel je je een paar dagen later weer helemaal de oude en dan beginnen de kriebels alweer........, ach waarom ook niet....
en als je dat zelf inziet , heb je je drugsgebruik ook beter onder controle.
en is t te handteren.
een aantal jaren terug was t zo als mn vrienden gebruikten ,gebruikte ik ook. wat eindigde in dagelijks gebruik. daar leer je wel van .
Nu gebruik ik wanneer ik zelf zin heb en hou ik de hoeveelheid ook in de hand, zodat ik me de volgende dag ook goed voel , net als anders.
en ik slik vitaminepillen , wat heel goed helpt.
ook b12 . (is ook goed voor je haar trouwens.) daar knap je sneller van op.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
GO GABBERFREAK, ben blij dat je er zo positief tegen aan kijkt. Ik ken het gevoel. Ik gebruik dan slechts in de weekenden, altijd helemaal onder controle, maar ook ik ga wel eens iets te ver. (tja drugs hè). Maar denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt. Als ik weekenden oversla voel ik me ook ineens stukken beter. Ik ben volledig uitgeslapen voel me lekker en fit enz enz (en dat zonder vitaminepreparaten :P ) Heb toevallig net weer zo'n rustig weekendje en heb me ook voorgenomen om dat vaker te doen, voel me ook kiplekker. Alleen de vraag is hoe lang ik het ga volhouden ivm met teringzware weekenden die deze maand alweer op me staan te w88. Mja, niet geschoten is altijd mis.

suc6
W
WietboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welja ik heb m'n speedprobleem ook onder ogen gezien.
Ik ben nu de derde dag op rij clean van de speed, heb wel met vrienden wat geblowd maarja... :stoned:
Ik wil wel blijven speed gebruiken maar dan beperkt 1X om de 2 weken ofzo.
Ik moet wel zeggen dat ik me eergisteren en gisteren(gisteren minder) kut voelde, dus het gaat elke dag beter want vandaag voelde ik me al redelijk goed. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."