Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsawakenings new year special

awakenings new year special

7 antwoorden
885 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1


woensdag 31 december 2008
21:00 - 10:00
Maassilo / Factory 010
Rotterdam

Prijs
Voorverkoop: € 40,-

Line-up

1Area 1

Boris Ross
Dave Clarke
Gayle San
Joel Mull
Oscar Mulero
Perry
Live: Carlos Rios
Live: Oliver Kucera

2Area 2

Anja Schneider
Brent Roozendaal
Francisco Allendes
Joachim
Joseph Capriati
Markantonio
Live: Gimikk
Live: Pan-Pot
Live: Pitto

3Area 3

Eric Sneo
Frank Kvitta
Mike Drama
Miss Djax
Mo-Franco
Patrick DSP
Live: Museum

4Area 4

Jasper Wolff
Philogresz
Live: Jeng Do
Live: Qbical

who's in :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
ziet er fucking goed uit :) en de locatie is meesterlijk...wat een herrineringen van awakenings...600mg kristal op precies te zijn :hearteyes: :rock:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
ziet er fucking goed uit :) en de locatie is meesterlijk...wat een herrineringen van awakenings...600mg kristal op precies te zijn :hearteyes: :rock:
Klik om te vergroten...

zo dan ga je wel lekker ja haha

dit weekend nog in de maassilo geweest op timewarp, geweldige lokatie, kelder is ook gruwelijk en factory 10 kun je ook heerlijk spacen :hearteyes:
W
WierieChickLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb er zin in. Lijkt me chill :grin:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wij gaan dan naar dezelfde feestjes zo te lezen! :wink: Ik was ook op TW, dik knallen bij Sims, die set was echt te gruwelijk, hij draaide ook 3 kwartier langer door!!!

Vond de kelder te warm, te klein, te soft qua muziek...
Maassilo is zeker vette lokatie, vind het zelfs vetter dan de Westergas! :hearteyes: Het geluid galmt daarzo....ze zouden een grote zwarte doek moeten ophangen zodat het geluid wordt opgevangen...

Uiteraard ook aanwazig bij Awake met oud&nieuw!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
[quote="underworld"

hehe mischien keer meeten?

vond alleen jammer dat de lasershow zo minimaal was.
[/quote]

Doen we!! Lasershows kijk ik tegenwoordig niet meer naar, ook bij Awake niet...de speciaalheid van lasers is er bij mij een beetje af na 3 jaar feestjes helaas!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Wij gaan dan naar dezelfde feestjes zo te lezen! :wink: Ik was ook op TW, dik knallen bij Sims, die set was echt te gruwelijk, hij draaide ook 3 kwartier langer door!!!

Vond de kelder te warm, te klein, te soft qua muziek...
Maassilo is zeker vette lokatie, vind het zelfs vetter dan de Westergas! :hearteyes: Het geluid galmt daarzo....ze zouden een grote zwarte doek moeten ophangen zodat het geluid wordt opgevangen...

Uiteraard ook aanwazig bij Awake met oud&nieuw!
Klik om te vergroten...

hehe mischien keer meeten?

ben sims was inderdaad te gruwelijk.. vond alleen jammer dat de lasershow zo minimaal was.
de kelder was inderdaad echt warm ja, vond het wel vet dat ze het helemaal hadden volgestouwd met speakers, echt urban
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
vanavond is het zo ver :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."