Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zelf bommetje gemaakt, lekkerrrrrrrrrrrrrr en de overige mensen maar denken dat ik blij en hyper was van de red bull...... YEAH RIGHT..... maar goed, daarna weer XTC en dat viel bruut tegen! voor mij geen pillen meer maar gewoon lekkere MDMA (als ik er ooit weer aan kan komen ) enjoy!"
"mazzel gehad geloof ik, keer naar reggae festival in belgie gereden en besloot (raar maar waar) eens geen drugs mee te nemen zal je net zien dat ik die keer aan de kant gezet wordt in belgie, auto leeghalen, hond erin en snuffelen maar. Moet verwarrend zijn geweest voor die hond want ik draaide er altijd blowtjes, maar al met al dus mazzel gehad"
"als ik lekker stoned ben dan vind ik het prima om te xboxen, da's geen kwelling voor mij. Lekker op een festivalletje chillen is trouwens ook niet verkeerd maar dan moeten ze dat zero-tolerance beleid niet verder doorvoeren wat mij betreft....."
"ken iemand die in de auto naar andere auto's ging kijken die geflitst werden, vond ie prachtig en deed ie bijna iedere avond. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet geprobeerd heb maar dat kan ook wel zijn omdat hij het thuis niet mocht en ik het geluk had dat dat wel mocht hulde voor mijn ouders!"
"eten is idd lekker, drinken ook, hoewel...... met alcohol moet ik altijd opletten, voor je het weet zuip je weer teveel wodka en valt de combi hopeloos verkeerd! Maar goed, da's een kwestie van trainen, dus voor een bruut festival met plenty of wil ik nog wel eens trainen dus train ze....."