Ik gebruik rode defqonnetjes (170-180mg volgens mij). Ik heb ook een paar keer Roche 2 gehad maar daar voelde ik niet zo veel van. Groene androids (220mg dacht ik) zijn hele goede. Ook had ik een paar keer onbekende pillen gebruikt; het leek op een paracetamol maar dan in het blauw. Geen logo, geen halveer strepen, niks. Deze waren troep want soms kreeg ik het effect gelijk en dat duurde dan 6 uur ofzo, en bij de ander kreeg ik het effect na 8 uur. Slechte kwaliteit.
Ik raad de rode defqons aan, ik gebruik zo al voor een langere tijd en elke keer krijg je er een goede space van.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.