#1
🤗Ik ben vanaf mijn 14e gaan blowen, daarop volgde een drank verslaving die ruim 16 jaar heeft aangehouden, Waaronder meerdere vrijwillige opnames maar eenmaal buiten gelijk terug vallen. Het lukte me rond me 26 om alles op een rijtje te krijgen. ik ben toen iets korter dan 1,5jaar abstinent geweest. Ik heb kort maar hevig Coke gebruikt, Echter ben ik ik meer van de sedatieven dus oa. de benzodiazepines maar ook heroïne en daar raakte ik op het laatst ook verslaaft aan. Dus Ik had al maanden niet gegeten, ik nam strips diazepam(200mg) en waar ik kon wat ik maar voor handen kon krijgen,
Alleen het dagelijkse was niet meer eten, 24/7 rum 1,5lpd en heroïne. Mijn lichaam wat kapot
Dit was de laatste keer dat ik mij liet opnemen anders zou ik een OD nemen.
De problemen zijn ontstaan en de zit hem in de wortels van mijn karakter een moeilijke jeugd etc. Maar ben nu 2,5 jaar clean en gebruik enkel om op "vakantie" te gaan eens in de zoveel tijd truffels.
Echter hoeveel kostbare tijd en dingen die ik on herstelbaar heb gebroken is een last die mij elke dag achtervolgd. Ik kan altijd iemand advies geven of mochten er vragen zijn. stel ze gerust, Ik experimenteer nog steeds maar heb de "hard drug" achter me gelaten. Ondanks dat ik zoals al het mainstream bekende wel gedaan heb.
Dit is een drug chart die veel mensen wellicht al kennen, maar combineer bepaalde dingen NOOIT! Je kunt er van alles on ervaren door krijgen zoals bijvoorbeeld het serotonine syndroom.
check de bijlage !
Dank je wel en wellicht tot horens