Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ah ok.. balen trouwens want ik heb er echt veel zin in. Ik zit al wat te lezen over LSD maar ik vind dat nogal een stap... Ik heb hierover ook al vragen gesteld bij het trimbos maar die raden het ook af vanwege de combi met medicijnen die ik nu gebruik. Die zorgen namelijk voor een vrij forse belasting op de lever. Trimbos geeft aan dat alle drugs wordt afgebroken door de lever en het dus niet verstandig is om deze extra te belasten. Ik vraag me echter af of dat bij bijv LSD of paddo's en THC ook het geval is maar da's een ander verhaal... Echt jammer maar het is voorlopig niet anders!"
"Dank voor je antwoord. Beetje rare vraag misschien maar je ging knock? Als in knock out? En heb je het idee dat dit door je ziekte kwam?"
"Leuk om te lezen en je gaat er verstandig mee om Ga zo door zou ik zeggen."
"Lina, kun je niet gewoon zo'n voorgedraaide halen van een paar euro? Lekker makkelijk als je zelf niet rookt (of kun je wel een jointje draaien?). Ik zou idd ook zeker geen hele oproken als je nog een beetje normaal wilt zijn na een paar uur. De eerste keer dat ik het deed.... poeh voelde niks in het begin dus bleef maar doorroken. En als je ineens te veel hebt"
"Ff een vraagje hoor: waarom train je uberhaupt? En die dronken vrienden van je dan? Dat slaat toch nergens op?"
"Holy shit wat een verhaal joh! Echt een heroic dose inderdaad. Ik zou het je niet na durven doen, je moet wel echt sterk in je schoenen staan voor zoiets lijkt me Wat een mooi verhaal zeg, goed geschreven!"
"Wat naar dat die truffels zo gaar werken op je maag joh! Heb het al vaker gelezen. Heb zelf nog nooit truffels gedaan, alleen paddo's. Zijn truffels misselijkmakender? Klonk wel als dat je een leuke tijd in je eentje gehad hebt. Lijkt mij een beetje saai ofzo maar wil het toch ook eens proberen. Ben wel een beetje bang dat ik verzink in eenzaamheid Maarja met goeie films, wie weet."
"Tetsuo zei: Deze trip heeft er wel voor gezorgd dat ik van 60 -70 glazen alcohol in de week naar +- 15 ben gegaan. Klik om te vergroten... Wow.. 60-70 glazen? Da's wel rete veel. Kinderen zijn een hoop verantwoordelijkheid, ik hoop dat jullie eruit komen samen."
"Bedankt voor je report. Heel verhaal en om sommige stukjes moest ik best lachen (NUUUUU COLAAAA!!!), die dingen zijn best herkenbaar Maar wel vervelend dat het zo naar voor je was. Ik weet niet maar als ik paddo's heb gevroten (ook bij champignons by the way) voel ik me van binnen best verrot. Ontzettend winderig word ik daarvan en vooral als ik merk dat het van binnen begint te werken word ik er echt naar van. Dan zit ik de hele tijd mijn lichaam te voelen en heb ik het idee dat ik dood ga ofzo. Ben nog een beetje aan het zoeken hoe ik dat in het vervolg kan voorkomen. Verder is de setting natuurlijk erg belangrijk, die mdma gasten moet je er niet bij hebben. Nuchtere personen helpen bij mij ook nooit trouwens, ik word er helemaal para van en ik kan mezelf dan niet lekker zijn. Misschien verklaart dat die rare gezichten die je zag? Ik weet het niet, het waren wel je truffelmakkers natuurlijk... enfin, volgende keer beter voorbereiden"
"Even deze thread misbruiken. Zijn er eigenlijk ook zegels met een wat mindere hoeveelheid stof? 80 mg lijkt me prettig om mee te beginnen maar het lijkt me zo irritant om eindelijk iemand te hebben gevonden die die zooi heeft en dan te horen dat ze alleen in 150 en 200 mg te krijgen zijn."