Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Papertrips bewaren. Hoe en Hoe lang?

LSD Papertrips bewaren. Hoe en Hoe lang?

6 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
d
donnybananasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe kan ik het beste papertrips bewaren en wat is de duur dat ik ze (ongeveer) kan bewaren?

Thanks alvast!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inwikkelen in folie, luchtdicht op een donkere plaats bewaren waar de temperatuur weinig schommelt. Is op deze manier wel een aantal maandjes goed te bewaren.

Andere optie (als je er wat meer hebt) is om ze luchtdicht te verpakken en in de vriezer te bewaren dan kan je ze erg lang bewaren zonder verlies van potentie.

Veel trip plezier toegewenst!
d
donnybananasLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb ze nu op een donker plekje in dubbel al. folie en 2 gripzakjes. Kan deze langer dan een jaar goed blijven of adviseer je dan om het in te vriezen?
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik pakte mijn trips altijd in met vershoudfolie en deed daar een laag aluminiumfolie omheen. Daarna in een wietzakje, alle lucht er uit en vervolgens onderin de koelkast.

Op deze manier heb ik de zegels aardig lang kunnen bewaren zonder afname van potentie.

Groetjes,
Dernael. :stoned:
W
WeirdyBeardyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beetje gekke vraag misschien maar hoe krijg je die zegels eigenlijk aangeleverd? Ook helemaal ingepakt of gewoon zo los? Kan me voorstellen dat de stof dan aan mensen hun vingers blijven plakken ofzo?
D
DruG&BassLid
01-01-2024, 00:00
#6
25tolife zei:
Inwikkelen in folie, luchtdicht op een donkere plaats bewaren waar de temperatuur weinig schommelt. Is op deze manier wel een aantal maandjes goed te bewaren.

Andere optie (als je er wat meer hebt) is om ze luchtdicht te verpakken en in de vriezer te bewaren dan kan je ze erg lang bewaren zonder verlies van potentie.

Veel trip plezier toegewenst!
Klik om te vergroten...

heb ik ook gedaan man , zitte mss al 2 jaar in de vriezer en een maand gelede heeft een maat van mij nog een zotte trip erop gehad ( heb ze gewoon per stuk in gripzakje gedaan ,die opgerold en in alminiumfolie luchtdicht verpakt en die stukjes in een doosje om fotodias te bewaren gedaan en zo de vriezer in :grin: ) & ze zijn nog in dezelfde staat als 2 jaar geleden ;d
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
WeirdyBeardy zei:
Beetje gekke vraag misschien maar hoe krijg je die zegels eigenlijk aangeleverd? Ook helemaal ingepakt of gewoon zo los? Kan me voorstellen dat de stof dan aan mensen hun vingers blijven plakken ofzo?
Klik om te vergroten...
Gewoonlijk in een aluminium gewikkeld verpakking lucht/licht dicht etc. Nogal een gevoelige stofje :)

En nee als je het even aanraakt zal er vast iets verloren gaan maar je zal er niks van merken treshold is circa 35mcg en een gemiddeld zegeltje is rond de 80mcg schat ik in. Laat het altijd eerst testen, zijn helaas steeds meer vervuilde dingen in omloop :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."