Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bonko3ng zei: Ik ben maximaal 5-6 dagen clean van alcohol en uppers iedere week... Klik om te vergroten... Ik ook 🤣🤣"
"Ja had een iq van 128 en nu van een goudvis 😅"
"Hallo ik ben nieuw hier en hoop dat ik dit in het goede topic vraag. Mijn vraag is mag je met sertraline ghb gebruiken ? Ik weet dat xtc en coce niet goed zijn ivm serotoninesyndroom. Is Dit met ghb ook zo? Groetjes"
"Hoe verwijder ik mijn profiel *"
"*Modknip* noubdit is toch genoeg voor een verwijdering hypocrisie ten top kan je eigen account niet eens verwijderen wat een bs site"
"Nee hoor dat is het niet ik lees hier zo veel ergere dingen ik vraag niet om hulp ik vertel gewoon wat ik gebruik en nu wil ik graag verwijderd worden want dese groep is zo fake als wat"
"willemv zei: De sterkte van benzo's is afhankelijk van de dosis. Clonezapam werkt overigens maar 18 uur maximaal en 2mg staat gelijk aan 10mg diazepam. Temazepam is niet verslavend vanwege zijn effect maar door de korte werkingsduur. Kortwerkende benzo's zijn veel verslavender als langwerkende benzodiazepinen en Temazepam geeft max 4. uur een voelbaar effect. Voor zover ik weet is het hier in Nederland zelfs een eerste keus benzodiazepinen en wordt het net als oxazepam massaal voorgeschreven. In hogere dosissen kan het wel een heel hevige roes veroorzaken. Klik om te vergroten... Eeuhm nee 1 mg staat gelijk aan 12.5 mg diazepam dus 2mg is 25 mg dia equivalent volgens mij"
"Hoi ik heb vandaag mijn eerste ervaring met phenibut heb 800 mg genomen op lege maag rond 11 uur vanochtend . Kan ik nog 400 bijpakken of beter niet .. thanks"
"Thanks voor je antwoord was ook niet van plan dit spul vaker dan 2x per maand te gebruiken 😇😇 volgende x probeer ik wat 100 mg meer .. maar wil ook niet vet lang slecht voelen voel me nu nog wel lekker heb alleen absoluut geen honger hoort dit erbij ?? Voor de 3de x zien we wel hoe die 900 mg ging thanks en nog een fijne avond"
"Beukende Bambi zei: Ik was best wel benieuwd naar de festival keuze van iedereen en wat je gebruikt (drugs, alcohol of gewoon lekker niks). Dus hierbij de vraag aan iedereen welke festivals staan er nog op de planning en wat zijn jullie van plan om te gebruiken. Dit is mijn lijstje: -Reverze(gewoon een paar biertjes heerlijk van de muziek genieten) -Qapital(heerlijk een avondje genieten aan de xtc) -Intents alleen zondag(ga ik waarschijnlijk voor de eerste keer speed proberen) -en natuurlijk weekendje Defqon(nog geen idee wat ik ga gebruiken zoiezo xtc op de zaterdag de rest zie ik nog wel. Als iemand hier ook naar toe gaat je kunt me herkennen met mijn hardbass petje op, mooi beginnent bier buikje gewoon normaal niet afgetraint of veel te dik en mijn prachtige Road to Redemption t-shirt die ik wss niet aan heb. Klik om te vergroten... Die gaan je zeker vinden die andere mensen 😇😇"