Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Flualhamdulillam zei: Ziet eruit als Medusa, en je wordt er nog stoned van ook… Ze bestaat dus echt! Klik om te vergroten... die laatste ziet er niet uit leg nog een zeefje naast ook.hoop dat ie zwembanden heef"
"Speta is wel nice maar je kan er ook zeer spichtig van worden.."
"ik heb het ook 1 keer gedaan. gechineesd op folie en je ben echt niet gelijk verslaafd hoor het is wel erg lekker lig er een beetje aan hoe sterk je zelf in je schoenen staat. ik persoonlijk zou het nooit meer doen omdat het zo lekker is ...."
"Hardcore_frk zei: Oxycodon pillen? Klik om te vergroten... ook geprobeerd vond het tegenvallen kreeg er wel onwijs jeuk van overal toen hete ze nog oxycotin"
"Hardcore_frk zei: Oxycodon pi Klik om te vergroten... Vuurwesp zei: ook geprobeerd vond het tegenvallen kreeg er wel onwijs jeuk van overal toen hete ze nog oxycotin Klik om te vergroten... nee die hero was wel echt van die Afghaanse bruin"
"Hardcore_frk zei: Okee, ik weet dat ze dat in Amerika nog weleens willen doen. Dus vandaar.. Klik om te vergroten... ja half America is eraan verslaafd op gegeven moment willen mensen meer en als ze ze dan niet meer van de doc krijgen voorgeschreven gaan er veel aan het bruin of black tar hero daarzo"
"Hardcore_frk zei: Waar tegenwoordig overal fentanyl doorheen zit, dat er in Mexico al doorheen gemengd wordt.. Klik om te vergroten... ja kijk ik wil alles proberen maar feta en flakka dan weer niet"
"Hardcore_frk zei: Helaas weet je het met die fentanyl nooit. Gaat om kruimels.. Klik om te vergroten... klopt dat schijnt echt super sterk te zijn. heb er een reportage over gekeken. dat vind ik nou weer net iets te ver gaan"
"peptalk is altijd fijn ,maar ik doe nu 2-fa ook een amfetamine daar heb minder last van de volgende dagen"
"chocolate x weddingcake erg moeilijk te vinden"