Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"*DE BARON* zei: heeft er ooit wel is iemand hotboxen gedaan?? met paar man ieder een dikke joint in kleine afgeslote ruimte gaan zitte of staan al die jointjes oproke en in die ruimte blijve zitte die rook blijf hange en omdat je met meer mense bent is er minder zuurstof en wor je stoneder Klik om te vergroten... Heb ik wel eens gedaan wist alleen niet dat het een naam had :P ik en nog 3 vriende in een tent (voor 2personen) en we hadde alle 4 een goeie joint en die hadde we daar binne opgerookt we hebben daarna nog een uur fzo zitte kaarten daarbinne en toen we de tent opende om naar buiten te gaan zagen we nog rook naar buiten gaan was best leuk we waren allemaal knetterstoned"
"Weet er toevallig iemand waar in maastricht nog weed te krijgen is aan 5€/gr ? het hoeft niet van heel goede kwaliteit te zijn het is om te verkope"
"sjuulke_lp zei: VonJunk zei: Weet er toevallig iemand waar in maastricht nog weed te krijgen is aan 5€/gr ? het hoeft niet van heel goede kwaliteit te zijn het is om te verkope Klik om te vergroten... 5€ de gram inkope? hoe wil je zo winst maken???? volgens mij ben jij gek.. ik weet je wel nog goedkoper uit te halen Klik om te vergroten... Ik heb er wel mijn redenen voor hoor en ik kan het verkopen soms voor 10 euro per gram dus maakt het niet uit als ik wat meer betaal"
"buzzy zei: In maastricht weet ik het niet, maar in leeuwarden hebben ze bij coffeeshop 'Sacramento' 3 gram voor 15 euro Klik om te vergroten... maar ik moet met de bus want ik heb geen auto en ik woon in belgie dus ik ga altijd naar maastricht heb een rechtstreekse verbinding met de 20A dus :P"
"ja, jack widow klopt ik heb vorige week een zakje laten halen door iemand en ik had 2.4 gram voor 20 euro ik heb toen nog een jointje gerolt voor hem omdat ik dacht dat hij wel eerlijk was en ik vind wel dat je toch iets moet geven als iemand het haalt en eerlijk is met je :P"
"Hejj, wil eerst even zeggen dat dit mn eerste topic is en heb ook nog 0 berichten gepost dus enig begrip als het helemaal mislukt Kent er iemand de prijzen van de kosbor in maastricht? ik laat mn weed en hasj altijd daar halen door mensen die ik aanspreek opstraat want ik ben zelf tejong en het zou handig zijn als ik de prijzen weet dan kan ik zien of de mensen me niet hebben opgelicht alvast bedankt"
"het was 2.4 gram ik heb het gewogen ik heb namenlijk een weegschaaltje zoals deze ongeveer http://www.azarius.nl/headshop/scales/scale_ashtray/# maar weet wel niet zeker of het jack widow was mss was het ook een aanbieding? ik ben zelf in denhaag in een coffeeshop geweest een tijdje geleden en daar was 2.4 gram northen lights voor 15euro mss was het in kosbor nu 2.4gram jack widow voor 20euro? ik weet het natuurlijk niet aangezien ik niet zelf ben binnengegaan maar alvast bedankt voor de antwoorden ik weet nu ongeveer wat het kost zodat ik weet dat ze me niet gaan oplichten, beetje verdienen mogen ze eraan maar niet te veel"
"ah belgen toch ook nog ben een belg namelijk... kan er ook effe iemand uitleggen hoe je de tekst van iemand anders ook nog in je eigenkadertje zet ja weet niet hoe ik het moet zeggen maar hoe doe ik dat of waar vind ik uitleg?"
"bedankt nog osi' het is heel handige informatie ik ga morge weer naar de kosbor"
"Dissonant zei: Op deze knop drukken Quoten heet dat Klik om te vergroten... erg bedankt"