#1
Kdenk nie da ge echt veel zult verdienen met weed in een shop te kopen en dan terug te verkopen.

VonJunk zei:Weet er toevallig iemand waar in maastricht nog weed te krijgen is aan 5€/gr ?
het hoeft niet van heel goede kwaliteit te zijn het is om te verkope![]()
sjuulke_lp zei:VonJunk zei:Weet er toevallig iemand waar in maastricht nog weed te krijgen is aan 5€/gr ?
het hoeft niet van heel goede kwaliteit te zijn het is om te verkope![]()
5€ de gram inkope? hoe wil je zo winst maken????
volgens mij ben jij gek..
ik weet je wel nog goedkoper uit te halen

buzzy zei:In maastricht weet ik het niet, maar in leeuwarden hebben ze bij coffeeshop 'Sacramento' 3 gram voor 15 euro
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."