Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKosbor te maastricht

Kosbor te maastricht

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
V
VonJunkLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja, jack widow klopt ik heb vorige week een zakje laten halen door iemand en ik had 2.4 gram voor 20 euro ik heb toen nog een jointje gerolt voor hem omdat ik dacht dat hij wel eerlijk was en ik vind wel dat je toch iets moet geven als iemand het haalt en eerlijk is met je :P
V
VonJunkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hejj,

wil eerst even zeggen dat dit mn eerste topic is en heb ook nog 0 berichten gepost dus enig begrip als het helemaal mislukt :flushed:

Kent er iemand de prijzen van de kosbor in maastricht?
ik laat mn weed en hasj altijd daar halen door mensen die ik aanspreek opstraat want ik ben zelf tejong en het zou handig zijn als ik de prijzen weet dan kan ik zien of de mensen me niet hebben opgelicht

alvast bedankt :stoned:
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ga wel eens naar de kosbor

jack widow kost er 8€ per gram (geloof dat hij pas duurder is geworden; 8,5 € nu) deze wiet vind ik dan ook wel goed :wink:

santa maria is iets van een 6€ dacht ik

afgaan (hash) was redelijk goedkoop, 4€ ofzo..

er zijn nog wel meer soorten maar die prijzen vergeet ik altijd zo vlug, de prijzen die ik hierboven gezet heb zijn ook maar ongeveer, van widow jack weet ik wel vrij zeker

maarja, als je je wiet laat halen door iemand anders dan mag deze persoon er ook een beetje winst op hebben. Niet teveel natuurlijk dus ik begrijp je wel
:wink:
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#4
2,4 gram is wel een vreemd gewicht om wiet te kopen, is het normaal niet gewoon 2 of 3 gram?
Of kan het dat ze gewoon 0,4 gram gratis hebben gegeven in kosbor?
Dat zou wel mooi zijn dan :P
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
let come zei:
2,4 gram is wel een vreemd gewicht om wiet te kopen, is het normaal niet gewoon 2 of 3 gram?
Of kan het dat ze gewoon 0,4 gram gratis hebben gegeven in kosbor?
Dat zou wel mooi zijn dan :P
Klik om te vergroten...

Je kunt iets in grammen kopen, maar ook voor een bepaalde hoeveelheid geld. Dus bijvoorbeeld 'tientjes' of 'twaalfjes' (zak wiet van 10 of 12 euro). De grootheid is dus het geld, niet het aantal grammen.
M
Mister SosaLid
01-01-2024, 00:00
#6
DreamWeaver zei:
let come zei:
2,4 gram is wel een vreemd gewicht om wiet te kopen, is het normaal niet gewoon 2 of 3 gram?
Of kan het dat ze gewoon 0,4 gram gratis hebben gegeven in kosbor?
Dat zou wel mooi zijn dan :P
Klik om te vergroten...

Je kunt iets in grammen kopen, maar ook voor een bepaalde hoeveelheid geld. Dus bijvoorbeeld 'tientjes' of 'twaalfjes' (zak wiet van 10 of 12 euro). De grootheid is dus het geld, niet het aantal grammen.
Klik om te vergroten...
Vroeger was een vijfhondertje( Belgische frank) gelijk aan zo'n 2,4gr. Dus zo'n 12€ voor 2,4 gram...
V
VonJunkLid
01-01-2024, 00:00
#7
het was 2.4 gram ik heb het gewogen ik heb namenlijk een weegschaaltje zoals deze ongeveer

http://www.azarius.nl/headshop/scales/scale_ashtray/#

maar weet wel niet zeker of het jack widow was mss was het ook een aanbieding? ik ben zelf in denhaag in een coffeeshop geweest een tijdje geleden en daar was 2.4 gram northen lights voor 15euro mss was het in kosbor nu 2.4gram jack widow voor 20euro?

ik weet het natuurlijk niet aangezien ik niet zelf ben binnengegaan

maar alvast bedankt voor de antwoorden ik weet nu ongeveer wat het kost zodat ik weet dat ze me niet gaan oplichten, beetje verdienen mogen ze eraan maar niet te veel:tongueout:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Santa maria kost daar eigenlijk 8.5 euro de gram of 8 euro.
NLX rond de 7, alsook whitewidow dacht ik.

Afghaan = 3.5 euro (benk zeker van)
ketama = 2.5 euro (ook zeker)
polm of bombay was 5.5 euro.

vroeger hadde daar nog zalige super mixjes van 5 euro de gram :hearteyes:
nu nie meer, stomme toeristen, alleen belgen en nederlanders mogen daar komen vindek :mrgreen:
V
VonJunkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ah belgen toch ook nog :grin:

ben een belg namelijk...

kan er ook effe iemand uitleggen hoe je de tekst van iemand anders ook nog in je eigenkadertje zet ja weet niet hoe ik het moet zeggen maar hoe doe ik dat of waar vind ik uitleg?
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#10


Op deze knop drukken

Quoten heet dat
V
VonJunkLid
01-01-2024, 00:00
#11
bedankt nog osi' het is heel handige informatie ik ga morge weer naar de kosbor :stoned: :stoned:
V
VonJunkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dissonant zei:


Op deze knop drukken

Quoten heet dat
Klik om te vergroten...

erg bedankt :grin:
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#13
DreamWeaver zei:
Je kunt iets in grammen kopen, maar ook voor een bepaalde hoeveelheid geld. Dus bijvoorbeeld 'tientjes' of 'twaalfjes' (zak wiet van 10 of 12 euro). De grootheid is dus het geld, niet het aantal grammen.
Klik om te vergroten...

ahzo, ik vraag altijd een aantal gram :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamWeaver zei:
let come zei:
2,4 gram is wel een vreemd gewicht om wiet te kopen, is het normaal niet gewoon 2 of 3 gram?
Of kan het dat ze gewoon 0,4 gram gratis hebben gegeven in kosbor?
Dat zou wel mooi zijn dan :P
Klik om te vergroten...

Je kunt iets in grammen kopen, maar ook voor een bepaalde hoeveelheid geld. Dus bijvoorbeeld 'tientjes' of 'twaalfjes' (zak wiet van 10 of 12 euro). De grootheid is dus het geld, niet het aantal grammen.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, bij ons haal je voor 7,50 en da's dan 1 gram geloof ik, en voor 12 euro heb je 1.8 geloof ik. Wat eerst gewoon 6 voor 1 en 12 voor 2 was...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dissonant zei:


Op deze knop drukken

Quoten heet dat
Klik om te vergroten...

LOL

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."