Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hai allemaal! Van de week heb ik van een vriendin een paar zegeltjes LSD gekregen en daarmee zou ik graag micro-doseren. Alleen 1 probleempje: 1 zegel zit 300 ug in! :'D Dus als ik 1 zegel oplos heb ik direct al vet veel microdoseringen. Mijn idee was om dat op te lossen in 30 ml demiwater (kun je gewoon in flessen bij de bouwmarkt kopen namelijk ) zodat 1 ml 1 microdosis is. Maar dan heb ik nog steeds best veel spuitjes met LSD erin, kan ik die dan invriezen oid? Ik ga no way al die 30 doses direct opmaken de 3 maanden erna. En als het dan al opgelost is, hoeft het vast niet meer vochtvrij ofzo? Want het zit al in water enzo.. En ja 10 mL is weinig, ik reageer heftig op alllle drugs en medicijnen, dus ik begin liever goed rustig aan Ik heb ook nog nooit LSD gedaan dus ik heb geen idee hoe mijn reactie zou zijn. Groetjes, Vlinder"
"Ik wil juist spuitjes omdat ik dat veel makkelijker doseren vindt. 1 ml is altijd 1 ml, druppels zijn nooit even groot. Dus dan weet je ook niet hoeveel druppels er in die milliliter gaan lijkt me? En dat breken kun je als het goed is voorkomen door wat lucht erbij in het spuitje te doen, zo bewaar ik ook waterflesjes in de vriezer. Gewoon niet helemaal vol zodat het water de ruimte heeft om uit te zetten. En ik stelde die vraag ook meer vanuit de houdbaarheid/stabiliteit van de de stof. Want die is in opgeloste vorm vast iets anders dan in droge vorm. Die zegels zijn getest op 300 ug trouwens, dus ik ga er niet van uit dat ik dan toch ineens minder heb. En aangezien ik dus altijd vrij heftig reageer op alle shit vind ik precies doseren wel belangrijk, vandaar dat idee voor die spuitjes."
"Hoi allemaal, ik heb n vraagje en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Iemand in mijn familie is verslaafd (geweest) aan wiet en nog meer rommel. Hij is er jarenlang vanaf geweest maar kreeg de laatste 2 jaar een vreselijke terugval. Nu heeft hij zich deze zomer laten opnemen in een verslavingskliniek, hij wil er echt vanaf, ook omdat hij net een kind heeft gekregen. Hij wil een goede vader zijn en is ervan overtuigd dat dat hem niet lukt als hij drugs neemt. Nu is hij wel gewend om juist thuis te gebruiken, dus nu hij weer thuis is begint eigenlijk het echte werk pas. Mijn vraag is nu eigenlijk hoe ik hem hierin kan steunen? We zijn nooit echt super close geweest maar trekken juist de laatste 2 jaar wel naar elkaar toe. Alleen merk ik dat ik gewoon niet weet hoe ik hem hierin kan steunen. Ik heb 0 ervaring met verslaving en verslaafde mensen. Dus wat zijn de dingen die ik wel en niet kan vragen? Is het not done om hem te vragen of het wil lukken eraf te blijven? Of moet ik vragen naar andere dingen? (hoe?) Wat zijn positieve dingen die ik kan benoemen en wat zijn juist vragen die het alleen maar moeilijker maken voor iemand die verslaafd is (geweest)? Zo zit ik er wel eens aan te denken dat hij best hier mag komen als het hem thuis even te heet onder de voeten word. Hij woont 1 straat verderop, en aangezien hij ons huis niet associeert met drugs gebruiken haalt dat op de allermoeilijkste momenten misschien de druk van de ketel? Of is dat onwijs raar om aan te bieden? Of wellicht schadelijk (want hij moet er thuis ook mee leren omgaan etc). Kunnen jullie mij hier in misschien wat leren en wat inzichten geven? Want ik wil het niet op mijn geweten hebben dat hij het moeilijker krijgt, juist door mijn pogingen om hem te steunen."
"Omdat een joint 'gewoon' rollen niet lukte, heb ik het maar eens binnenstebuiten geprobeerd. Na 15 minuten had ik eindelijk een rookbare joint! Waar het op de 'gewone' manier na 20 minuten nog niet gelukt was dat kreng fatsoenlijk te rollen. Mijn vrienden zijn jaloers op mij, want hen lukt het juist binnenstebuiten niet"
"Voor hasj heb je wel een dure vaporizer nodig heb ik me laten vertellen... Zelf heb ik de eagle bill en die werkt perfect voor wiet! 5 tot 10 seconden met je aansteker eronder, even schudden en hijsen. Daar wordt je donders high van!"
"Omdat ik er net achter kwam dat ik ergens tweejaar terug had beloofd dat ik n tripreport zou schrijven van mijn eerste keer truffels (a) Ook naar aanleiding van mijn eerste trip op Tripp-E die niet zo goed viel. Een geluk voor jullie dat ik nog vrij veel onthouden heb! (ik denk dat dit begin 2014 was) Anyway, truffels dus. Samen met mijn vriend in Amsterdam gehaald. Dit keer had ik me goed ingelezen, beter dan met de hawaiian baby woodrose. Emmertjes klaargezet voor t geval ik weer misselijk zou worden en de woonkamer fijn opgeruimd en gezellig gemaakt zodat ik wat had om naar te kijken. Mijn vriend en ik namen allebei n halve portie. De tering wat vond ik dat smerig. Ik wilde t wegspoelen met water maar met één slok merkte ik al dat dat de smaak alleen maar heftiger maakte dus dat heb ik maar gelaten voor wat het was. Mijn vriend riep gelijk "eens, maar nooit weer". Maar die lust sowieso al niks dus daar was ik niet verbaasd om. Om de tijd te doden en te voorkomen dat ik erop ging 'zitten wachten' zijn we Ice Age gaan kijken. Kinderfilm, niet te spannend, en ik kende de film al dus wist dat het goed ging aflopen. Dat bleek een goede keuze te zijn geweest. Zo halverwege merkte ik dat ik ineens wel erg hard moest lachen om de grapjes en de actiescènes waren spannender dan ooit! Serieus zo had ik een kinderfilm nog nooit beleefd, het was geweldig. Toen de film afgelopen was hebben we n fijn muziekje aangezet op de pc en t beeldscherm uitgedaan. Dat grote witte licht deed me wat zeer aan de ogen, het was me te fel. Met de muziek aan kropen mijn vriend en ik heerlijk tegen elkaar aan, hij had ondertussen zijn ogen dicht en was heerlijk van de wereld. Achteraf vertelde hij dat hij het na de film pas helemaal durfde toe te laten, omdat hij merkte dat het met mij wel goed zo komen (ahw lief!). Hij heeft de hele avond zo op de bank gelegen. Ogen dicht, gelukzalige glimlach op zijn gezicht. Hij vertelde dat hij de hele tijd de mooiste visuals zag. Zelf had ik er wat minder effect van dan hij. Ik voelde me fijn, vrolijk, en kleurtjes kwamen mooi naar voren. Ik heb een hele tijd naar de klok gestaard omdat die zo prachtig mooi was, de kleurtjes veranderden van intensiteit enzo, supermooi. Later (geen idee hoeveel later) richtte mijn aandacht zich op een foto die ik aan de muur heb hangen, van allemaal ballonnen in de lucht. Ook die waren prachtig, de kleurtjes veranderden steeds en de ballonnen bewogen, ze vlogen echt weg. Ik kon er maar niet over uit hoe mooi het was. Op een gegeven moment vlogen de ballonnen zelfs uit de foto zo de kamer in! Ik heb me er echt over verbaasd hoe mooi dat wel niet was, volgens mij heb ik dat ook constant gezegd "ohh de ballonnen, ze vliegen zo mooi, oh kijk nou hoe mooi de ballonnen zijn!" Helaas begon (voor mijn gevoel) vlak erna het effect alweer te zakken. Kleurtjes bleven nog wel een hele tijd flikkeren en mooi zijn, maar het betoverende ging er wel een beetje af. Ondertussen had ik ook vreselijk honger gekregen dus ik ging wat te eten fiksen (geen idee of ik ging koken of dat ik van te voren al een veiligere optie had klaargelegd. Mij kennende zal het het laatste geweest zijn). Mijn lief zat toen nog steeds op de bank te genieten van zijn visuals. Al met al was mijn tweede tripervaring een heel stuk beter verlopen dan mijn eerste. En ik zou het ook zeker weer doen (al hoeft die smaak niet perse nog een keer van mij :P ). En hoewel dit toch al lang geleden was, is dit wel nog steeds mijn meest recente trip-ervaring. Drugs hebben hierna ff op een lager pitje gestaan omdat de boel niet zo lekker liep. Dus nu met mijn nieuwe meds ben ik weer voorzichtig aan het testen of de dingen samen gaan. Met een beetje mazzel komt er in de komende 6 maanden weer een nieuwe tripreport bij dus (als ik het dit keer niet vergeet dan :P )."
"Als vrouw kan ik vertellen dat seks met MDMA over het algemeen heerlijk is, áls je hem als vent omhoog krijgt. Daar heb je echter al wat tips voor gekregen. Maar seks gaat voor mij ook veel verder dan alleen penis-in-vagina, al helemaal met MDMA op. Alle aanrakingen worden een stuk heftiger, op een positieve manier. Ik kan me helemaal verliezen in het zoenen of aanraken van mijn vriend, mijn mond niet houden over hoe zacht zijn huid wel niet is om vervolgens binnen een split second ergens anders mee bezig te zijn en me af te vragen of het plafond altijd al zo mooi was bijv. Een "normale"'(voorspel-seks-naspel) volgorde aanhouden lijkt voor mij en mijn vriend op zo'n avond volstrekt onmogelijk. Maar dat hindert niet, zo lang je je focust op wat er fijn is (wat op zich niet moeilijk moet zijn met MDMA op) heb je sowieso een geweldige avond. En mocht zij echtechtecht iets in haar willen voelen die avond, kun je eventueel wat speeltjes klaarleggen, mocht het niet lukken om een erectie te krijgen. Verder wordt mij ervaring met seks&MDMA door bobsacamano perfect samengevat in deze alinea: Verder wou ik even zeggen dat ik de seks helemaal niet het bijzonderste vind aan de thuis setting van MDMA want het is ondanks dat nog steeds de mooiste ervaring voor mij om MDMA te doen en dat is thuis vertrouwt en met iemand die je heel leuk vind en je goed kent en je vertrouwt en liefst nog waar je liefde voor voelt. Dat is zo ontzettned intens als dat versterkt wordt. Ga samen zingen spelletjes doen kletsen knuffelen een anderhalf uur durende knuffel / schuifel versie & heeeeeeeeeeeeel veeeeeeel zoenen en aan elkaar zitten. De seks was echt een soort ondergeschikt kindje voor me toen. Klik om te vergroten..."
"Die stroperigheid, bekijken jullie dat als het gekoeld is of als het op kamertemperatuur is? Mijn lief heeft gehaald en heeft het in de vriezer gestopt (blijkbaar moet dat ofzo) maar elke vloeistof is stroperiger als het kouder is dan als het warmer is. Dus op welke temperatuur kan ik zeggen "ja dit is goeie"? En als het op GABA werkt, is GHB dan niet toevallig ook een MAO-remmer?"
"Strattera is blijkbaar ook een lichte MAO-remmer. Misschien slim om die ook in het lijstje te zetten, ik kon er geen info over vinden toen ik het ging doen, dus ik heb uiteindelijk zelf maar onderzoek gedaan Edit: en begrijp ik nou goed dat je geen melatonine mag innemen naast een MAO-remmer? Ik krijg die shit voorgeschreven naast mijn Strattera! Als ik dit inderdaad goed begrepen heb wordt het misschien eens tijd mijn psychiater een mailtje te doen.."
"Dat kan zeker! Als je je flink pijn doet maakt je lijf namelijk allemaal pijnstillers aan (allemaal verschillende soorten endorfinen), daar kun je je ontzettend fijn van gaan voelen. Dus als jij je enkel flink gekneusd hebt ofzo dan kan het zeker zo zijn dat je je een paar dagen lang veel vrolijker dan normaal hebt gevoeld. Die endorfinen zijn precies ook de redenen dat sommige mensen zich laten vastbinden, of zich blauw laten meppen. Alleen dan heet het BDSM en het fijne gevoel heet dan "spacen" (en daar zijn dan weer varianten van als subspace, masospace, ropespace etc, want een andere activiteit zorgt ook voor n net ander gevoel). Het klopt dus ook dat dat gevoel weer weg ging. Want als je voet geneest is er minder pijnstilling nodig. Dus krijg je ook minder 'bijeffecten' van je lichaamseigen pijnstillers."