Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDip duurt maar en duurt maar?

Dip duurt maar en duurt maar?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kon geen soortgelijk topic vinden dus open er maar 1. Vorig weekend heb ik met mijn lief voor het eerst MDMA kristallen gedaan, dosering aangepast op ons lichaamsgewicht en door de dealer in een bommetje gemaakt. 5 maanden daarvoor had ik voor het laatst iets van drugs gedaan (truffels) en 4 maanden daarvoor mdma pillen gehad. In totaal dus 9 maanden tussen het laatste weekend en het laatste MDMA gebruik. Nu had ik met de pillen altijd wel een klein dipje, dat duurde dan een dagdeel en dan voelde ik me beter.

Nu lijkt het alleen maar door te gaan en door te gaan? Zaterdag heb ik het bommetje geslikt, zondag voelde ik me best OK, beetje moe maar niks geks. Maandag voelde ik me ronduit KUT; agressief en opvliegend en overal om janken. School was toen ook een beetje kut aangezien ik toen hoorde dat ik met de kutste meeste luie asociale persoon van school een project van 1,5 jaar moet gaan doen. Maar nu zijn we een we een week verder en ik voel me al een week lang ontzettend depressief, echt bijna net zo erg als toen ik écht depressief was. Het opvliegende en agressieve is wel minder. En als ik thuis ben met mijn vriend en niks hoef voel ik me wel OK, maar nu vraag ik me af, is dit nog steeds een dip van de kristallen? Of heeft mijn winterdepressie alsnog ingeslagen? (de week hiervoor nergens last van gehad). Als het een dip is, hoe kom ik er dan zo snel mogelijk vanaf? Kan ik dat de volgende keer voorkomen?
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een dip na MDMA-gebruik is normaal. Dat is de zogenaamde dinsdagdip. De dag na M voelt alles meestal nog vrij normaal, maar in de dagen daarna kun je een dip krijgen, dit verschilt per persoon en per keer. Meestal is het binnen een week weer weg, dus ik verwacht dat je er niet zo lang meer last van zult hebben, al kan het ook zo zijn dat je in een dip blijft hangen. Wat helpt is goed eten en rusten. Onder andere noten, chocola, bananen en kip helpen om de serotoninevoorraad sneller aan te vullen. Zonlicht helpt ook.
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey Deamon, heb geprobeerd je tips zoveel mogelijk toe te passen. Dat een dip normaal is weet ik, alleen normaal duurt die dus veel korter bij mij. Heb het er ook met mijn dealer over gehad laatst, die zei dat het ws een samenloop van omstandigheden was. Paar kutte gebeurtenissen binnen een paar dagen en dat daardoor mijn dip zo lang duurde ws (duurde uiteindelijk 1,5 week). Om de volgende x zo'n lange dip te voorkomen heeft hij gezegd dat ik gewoon moet zorgen dat ik van tevoren meer uitgerust ben (heb hem precies na de toetsweek genomen toen, dus lekker veel stress in mijn lijf) en dat ik de week erna niet zo gek veel te doen heb. Dan zou het niet meer zo lang moeten duren. Zeker dat rusten was dus ws een belangrijke factor dit keer. Dankjewel voor je tips sowieso en ik zal een boodschappenlijstje maken voor de volgende x :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verstandige tips! Leuk om te horen dat je dealer begaan is met zijn klanten! :)
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vlindertje91 zei:
Hey Deamon, heb geprobeerd je tips zoveel mogelijk toe te passen. Dat een dip normaal is weet ik, alleen normaal duurt die dus veel korter bij mij. Heb het er ook met mijn dealer over gehad laatst, die zei dat het ws een samenloop van omstandigheden was. Paar kutte gebeurtenissen binnen een paar dagen en dat daardoor mijn dip zo lang duurde ws (duurde uiteindelijk 1,5 week). Om de volgende x zo'n lange dip te voorkomen heeft hij gezegd dat ik gewoon moet zorgen dat ik van tevoren meer uitgerust ben (heb hem precies na de toetsweek genomen toen, dus lekker veel stress in mijn lijf) en dat ik de week erna niet zo gek veel te doen heb. Dan zou het niet meer zo lang moeten duren. Zeker dat rusten was dus ws een belangrijke factor dit keer. Dankjewel voor je tips sowieso en ik zal een boodschappenlijstje maken voor de volgende x :wink:
Klik om te vergroten...
Alsjeblieft, fijn dat je wat aan mijn tips hebt gehad. Het zal waarschijnlijk idd door die samenloop van omstandigheden zijn gekomen. De ene keer duurt de dip nou eenmaal wat langer dan de andere keer en als er wat vervelende dingen gebeuren zal de dip wat zwaarder zijn. Fijn dat jouw dealer zo klantgericht is, het zijn goede tips die hij gaf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."