#1
Ik kon geen soortgelijk topic vinden dus open er maar 1. Vorig weekend heb ik met mijn lief voor het eerst MDMA kristallen gedaan, dosering aangepast op ons lichaamsgewicht en door de dealer in een bommetje gemaakt. 5 maanden daarvoor had ik voor het laatst iets van drugs gedaan (truffels) en 4 maanden daarvoor mdma pillen gehad. In totaal dus 9 maanden tussen het laatste weekend en het laatste MDMA gebruik. Nu had ik met de pillen altijd wel een klein dipje, dat duurde dan een dagdeel en dan voelde ik me beter.
Nu lijkt het alleen maar door te gaan en door te gaan? Zaterdag heb ik het bommetje geslikt, zondag voelde ik me best OK, beetje moe maar niks geks. Maandag voelde ik me ronduit KUT; agressief en opvliegend en overal om janken. School was toen ook een beetje kut aangezien ik toen hoorde dat ik met de kutste meeste luie asociale persoon van school een project van 1,5 jaar moet gaan doen. Maar nu zijn we een we een week verder en ik voel me al een week lang ontzettend depressief, echt bijna net zo erg als toen ik écht depressief was. Het opvliegende en agressieve is wel minder. En als ik thuis ben met mijn vriend en niks hoef voel ik me wel OK, maar nu vraag ik me af, is dit nog steeds een dip van de kristallen? Of heeft mijn winterdepressie alsnog ingeslagen? (de week hiervoor nergens last van gehad). Als het een dip is, hoe kom ik er dan zo snel mogelijk vanaf? Kan ik dat de volgende keer voorkomen?
Nu lijkt het alleen maar door te gaan en door te gaan? Zaterdag heb ik het bommetje geslikt, zondag voelde ik me best OK, beetje moe maar niks geks. Maandag voelde ik me ronduit KUT; agressief en opvliegend en overal om janken. School was toen ook een beetje kut aangezien ik toen hoorde dat ik met de kutste meeste luie asociale persoon van school een project van 1,5 jaar moet gaan doen. Maar nu zijn we een we een week verder en ik voel me al een week lang ontzettend depressief, echt bijna net zo erg als toen ik écht depressief was. Het opvliegende en agressieve is wel minder. En als ik thuis ben met mijn vriend en niks hoef voel ik me wel OK, maar nu vraag ik me af, is dit nog steeds een dip van de kristallen? Of heeft mijn winterdepressie alsnog ingeslagen? (de week hiervoor nergens last van gehad). Als het een dip is, hoe kom ik er dan zo snel mogelijk vanaf? Kan ik dat de volgende keer voorkomen?