Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lemmy zei: Laat me duidelijk zijn: vrouwen en mannen zijn voor mij gelijk. Alleen is feminisme wat te ver doorgeslagen. Vrouwen moeten met hun lichaam kunnen doen wat ze willen. En nu back to lol. Klik om te vergroten... De laatste keer en dan zwijg ik voor eeuwig; mannen en vrouwen zijn gelijkWAARDIG allesbehalve gelijk."
"N3K0 zei: We zijn allemaal 1 allemaal Brahman dus wel degelijk allemaal gelijk Of nie @Mindless 😇😇😇😋 Klik om te vergroten... Ik zwijg"
"HuisbaasBob zei: Dat heet gewoon emotioneel onderontwikkeld zijn. Maar dat zijn heel veel mannen inderdaad ook Bekijk bijlage 48997 Klik om te vergroten... wat een gratuite sexistische post. Wel scherp blijven hoor@HuisbaasBob"
"Fenrir zei: Geaardheid: Ik ben al zo lang als ik me bewust kan herinneren aangetrokken tot vrouwen. Overigens vind ik androgyne vrouwen het mooist, dus de kans is zeker aanwezig dat er op deze aarde ook een paar feminiene mannen rondlopen waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten. Qua genderidentiteit (en dan specifiek persoonlijkheid en gedrag) vind ik eigenlijk alles wel prima, behalve overdreven, stereoptiep mannelijk machogedrag. Of je nou een vrouw of een man of intersekse of trans bent, als je je gedraagt alsof je in de film American Pie speelt dan vind ik je onaantrekkelijk. Niet echt; door een combinatie van factoren (ik praat geanimeerd en gebaar terwijl ik spreek, ik kleed me met veel zorg, ik probeer actief niet mysogyn of chauvinistisch te zijn, ik heb geen vriendin en doe niet aan flings, ...) denken veel mensen dat ik homo ben. Het wordt na een poosje aardig vervelend als mensen, vaak niet voor de eerste keer, aankomen met: "Ben je homo? Mij kun je het best vertellen hoor, ik geef er niets om." #irony Serieus, dat gesprek heb ik al één of meerdere keren gehad met onder meer allebei mijn ouders, allebei mijn zussen, verschillende tantes en een oom, twee verschillende werkgevers, vele collega's en een aantal (oud)klasgenoten. Ik geef kennelijk serieuze campy vibes af Seriously though. Ik zou liever gewoon homo zijn. Iedereen om wiens mening ik geef denkt toch al dat ik op mannen val en geeft er niets om; ik word op straat en in de kroeg toch al vaak zat nageroepen door stoere gastjes; en mannen zijn volgens mij een stuk makkelijker het hof te maken dan vrouwen. Enfin. Mijn genderidentiteit is iets messier dan mijn geaardheid: ik ben man maar ik heb geen idee wat mij nu mannelijk maakt en vrouwen vrouwelijk. Afgezien van wat minieme fysieke verschillen zijn de verschillen vooral psychologisch, en in bijna alle gevallen cultureel en aangeleerd. Volgens het klassieke Westerse gendermodel is de distinctie heel makkelijk... en dan bedenk ik me dat ik lang haar heb, maar ook een baard, maar ook (voor een deel) dameskleding draag, maar ook van colberts en dassen hou, maar ook goed met kinderen ben, maar ook van horrorfilms en wapentuig hou, maar ook goed kan koken en poetsen, maar ook graag dagen doorbreng met houthakken of huizen verbouwen... Dan wordt het lastig om te zeggen wat mij nou mannelijk maakt. Ik denk vooral het feit dat ik me heel mijn leven geïdentificeerd heb met deze sekse en er geen beter hokje is waar ik me naar kan verplaatsen. Dat dus Klik om te vergroten... xx of xy. Al de rest is geneuzel in de marge."
"Tussen mijn 20 en 30 vaak aan de straatspeed gezeten. Ik herken totaal dat kinky overdrive sexgevoel. In die tijd schaamde ik me soms nadien omdat ik geil werd/wordt van zaken die ik nuchter nooit zou willen. Tegenwoordig zeg ik al een tijdje bij mezelf ; Ach ik moet er voor onder invloed zijn om zo te zijn ,sommigen zijn zo nuchter! btw nu sinds kort opgestart met Rilatine op voorschrift en nooit gedacht dat het effect zo dicht zou komen bij straatspeed. Nu ik neem het nog maar 1volle week 2X 10mg per dag. Na cokegebruik totaal geen euforisch gevoel of sexplosie in mijn hoofd. Naar mijn mening hopeloos overschat. Maar dat zal aan mij liggen aangezien de Pablo Escobars van deze wereld er toch een aardig frankske op verdiend hebben. .."
"Toen ik nog speed in combinatie met gedistilleerd gebruikte zat ik steeds met het 72 uur punt. Ik dronk toendertijd ook extra stevig om tot rust te kunnen komen. Ik gebruikte speed om terug 'nuchter' te worden om te kunnen blijven doorgaan. Dit is geen ' war story' om indruk te maken verre van. Vandaag drink ik geen alcohol, gebruik ik geen speed en ben ik ook kunnen stoppen met roken. Echter kreeg ik begin dit jaar rilatine voorgeschreven door psychiater. In Nederland wordt het spul aan de patiënt gebracht onder de merknaam Ritalin geloof ik. Heb na ondervinding moeten constateren dat methylfenidaat chloride tot mijn grote verbazing voor mij echt wel dicht komt bij 'straatspeed'. Een ex vriendin die ik steevast meewarig aankeek toen ze beweerde dat Rilatine/Ritalin/Medikinet===methylfenidaat chloride straf spul was moet ik nu wel een beetje toegeven. Nu drink ik wel geen 2 flessen whiskey meer om het evenwicht 🫣🤔🙄 te behouden, maar toch. Ik had het vroeger nooit geloofd. Maar nu ben ik al 48 uur aan het doorgaan op enkel voorgeschreven medicatie. ikzelf en mijn psychiater zijn overeengekomen om deze behandeling met methylfenidaat chloride niet verder aan te houden. Ik kijk uit naar een ritalinloze tijd echt pff vermoeiend hoor. Maar tegelijkertijd met u die dit leest stel ik natuurlijk wel vast dat ik blijf slikken tot het doosje leeg is. En daarna ... Uitgerust beginnen aan wat er mij nog rest van tijd 😃🫶🏻😉🙂✌🏻"
"Roze Olifant zei: Wat zijn ‘ideaalbeelden van gezondheid/fitheid’, wie bepaalt dat en hoe wil je dat dan gaan showen? Klik om te vergroten... Wie bepaalt dat? De droge medische WETENSCHAP!"