Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik heb jullie advies ff nodig. Het is me opgevallen sinds ik veel ben gaan blowen ik veel na denk over alles. Ik rare gedachten krijg en anxiety heb alles overdenk ( overthinking ) en ik het idee heb dat iedereen naar mij kijkt of over mij praat en mij uitlacht. ook vindt ik het moeite om in contact met mensen te komen. Maar ik negeerde het altijd het viel me op Ik probeerde het te negeren. Nu ben ik dus een maand ongeveer gestopt en nu komen al die dingen die ik van het blowen had op me af keer 10 met depressieve gevoelens er bij en nog meer dingen Sinds het stoppen zijn de rare gedachten heel erg geworden denk ik over alles na heb ik heel erg last van anxiety en nog meer en de quarantine helpt er ook niet echt bij. Ik heb dit eerder mee gemaakt 2 jaar terug toen blowde ik heel veel en begon ik die dingen ook te krijgen toen had ik besloten om te stoppen de eerste 3/4 maanden waren echt een hel voor mij ik draaide helemaal door. ik was in totaal een jaar gestopt daarna toch besloten om het weer te doen als ik het maar op afentoe hou. Eerst rookte ik veel sterke wiet soorten bijna altijd sativa meestal altijd haze vooral amnesia of silver. Toen ik weer ben begonnen ben ik altijd hasj gaan roken heb al 2 jaar geen wiet meer gerookt Eerst dee ik het alleen 1 keer in de 2 weken of 1 keer in de maand en had er nog niet echt zo veel last van soms had ik ff 2/3 dagen na het blowen dat me gedachten ff te keer gingen maar meer niet. Ik begon ook steeds sterkere hasj soorten te roken en altijd van die sativa soorten met 35% THC meestal van de boerenjongens En ik begon langzamerhand toch steeds vaker te blowen tot bijna elke dag en toen begonnen die effecten steeds meer op te treden van over alles heel erg na denken rare gedachtens overdenken anxiety het gevoel hebben dat iedereen naar je kijkt of over je praat. Maar toen ik besloot te stoppen voor een tijd begonnen al die dingen keer 10 te worden en wordt nu echt letterlijk gek van me zelf ik weet het allemaal niet meer. Ook zit ik nu te denken kan ik nou niet tegen blowen? moet ik stoppen want dat wil ik ook weer niet het is wel chil om het ff in het weekend te doen maar in al die rare bij effecten heb ik ook geen zin in Ook misschien om er bij te vermelden rookte ik het altijd met tabak ik rook geen normale sigaretten wel een ex roker. Sinds ik gestopt ben heb ik de tabak er uit gegooid want begon pijn aan me keel en longen te krijgen en als ik weer wil/ga blowen wil ik alleen puur nu roken licht puur wiet jointje hasj pijpje bong of vaporizer etc En bedankt voor iedereen die de tijd heeft genomen om deze lange text te lezen."
"henkie2 zei: Kan je herinneren of je dat veel nadenken over alles ook al deed voordat je begon met blowen? Sterke sativa's hebben de neiging om stimulerend te werken. Als je wilt, probeer eens een indica, zoals Northern Lights, die zou juist kalmerend kunnen werken. Misschien is het verstandig om een arts te raadplegen omdat het probleem al zo lang speelt. Cannabis wordt steeds sterker, en de kwaliteit ervan is niet gewaarborgd door het HYPOCRIETE Nederlandse gedoogbeleid. LEGALIZE IT!!! Klik om te vergroten... Voordat ik begon met blowen had ik er volgens mij geen last van. Ja het speelt al een lange tijd af idd hoewel in het jaar dat ik gestopt was ik er niet veel last van had moest wel ff bij komen de eerste 3 maanden waren een hel maar daarna ging het wel langzamerhand weer beter maar toen begon ik weer met blowen ik misde het blowen toch wel ik krijg er altijd last van wanneer ik veel begin te blowen En een indica dat rook ik echt zelder dat zal ik eens proberen hoewel raad je me aan om uberhoud nog te blowen? ik zelf wil niet helemaal stoppen voor altijd maar die bij effecten zijn ook niet chill vooral als ze keer 10 sterker optreden nadat je er mee stopt. en raad je aan om zo een lichte indica in een licht puur jointje te roken? sinds ik geen tabak meer rook. En ja dat is zeker waar cannabis wordt steeds sterker daarom blijf ik beter gewoon af van die sterkere soorten. Wat kan ik beter roken wiet of hasj?"
"8️⃣6️⃣ zei: Ik maakte zowat 100 keer zo veel slijm aan als normaal en dat zakte allemaal mijn keel in en ik was dat continue er uit aan het rochelen. Beide keren ontstonden na een nacht doorhalen met flink kettingroken er bij en beide keren duurde ruim een week. Na een paar dagen ook gigantische keelpijn er bij door dat continue gehoest. Klik om te vergroten... Precies het zelfde gehad na een nacht doorhalen heel veel ketting gerookt tot de avond. Wat vaak gebeurde dat doorhalen en veel ketting roken. toen kreeg ik opeens erge keel pijn en een koud gevoel in me keel. Ben ook meteen met sigaretten gestopt Hoewel ik me jointjes nog wel met tabak rook dat zijn meestal 3 hasj jointjes 4/5 per week 2 Maanden later naar doktor geweest die heeft met een lampje gekeken en zei dat er niks aan de hand was. Dus waarschijnlijk kwam het idd door het vele roken. Nu niet zo veel last er meer van koude gevoel is ook weg. Alleen afentoe een kleine irritatie en spierpijn aan me nek."
"acht.zes zei: Mij lukte het niet dus nul tabak meer. Mijn wiet neem ik tot me per vaporizer, en soms een jointje puur of met beetje damiana. Heb ook nog thc olie die je onder je tong kan druppelen. Klik om te vergroten... Wat is damiana precies? En hoe bevalt de vaporizer?"
"SuperSilverHaze zei: Puur roken is ook altijd nog een optie, betere high en veel lekkerder! Klik om te vergroten... Puur roken is idd altijd nog een optie idd Alleen in een joint rookt dat zo kut en blunts hebben zo een chemisch smaakje. Zo veel blow ik dus ook niet dus me tolerantie is ook niet zo hoog en weet dat puur als een bom aanslaat."
"Purplext zei: Ik rook al jaren puur uit een pijpje. Echt een heel klein beetje wiet. Doet doeltreffend z'n werk hoor. Rookte laatst weer wat joints bij een vriend en werd echt knetterstoned. Tabak en veel wiet ineens, voelde me een puber die z'n eerste joint rookte; sloeg in als een bom. Voor mij zit er echt veel verschil tussen puur uit de pijp en gemixt met tabak in een joint. Klik om te vergroten... Zit zeker een verschil in. Nu ik niet meer rook smaken de joints ook heel anders dam voorheen. Heb paar keer uit zo een pijp gerookt ( Bong ) Alleen weet nooit de goede dosering voor mezelf te vinden en wordt altijd echt veel en veelste stoned"
"SuperSilverHaze zei: Bij een bong moet je beginnen met maar een klein beetje, vaak als je er naar kijkt dan denk je: 'hier word ik toch niet stoned van?' maar toch komt ie altijd goed aan. Van puur krijg je ook een veel energieker, heldere high dan van met tabak. Klik om te vergroten... Zal maar zo een klein pijpje kopen dan. Of op de blunts of pure joints overgaan. Als ik ze op krijg haha Denk dat ik met mij blow tollerantie na paar hits van een blunt of een pure joint helemaal van de wereld ben tabak wil ik eigelijk toch wel uit me jointjes flikkeren Altijd de dag erna heb ik weer die vieze tabak smaak in me keel en is me keel weer geïrriteerd. Fuck tabak!"
"Guapo Temudgin zei: Het kleine beetje tabak wat je in je joint doet houd je nicotine verslaving in stand. Omdat het zo verbonden is met elkaar. Misschien eerst wiet anders leren consumeren en dan stoppen met roken. Dan kun je rookgedrag helemaal afleren en dan zit je niet met huh soms mag ik wel soms niet het is toch hetzelfde? draait sjekkie :P Klik om te vergroten... Naast dat tabak slecht voor je is is het dus nit handig om spliffs te blijven roken als je gestopt met roken bent? Heb totaal geen last van drang na een sigaret de dagen nadat ik geblowd heb. Merk wel nadat ik geblowd heb weer zo een vieze tabaks smaak in me keel heb en me keel weer geïrriteerd is enzo wat meestal 3/4 dagen aanhoudt Of is het het beste om 1/2 maanden niet te blowen omdat keel en longen nog steeds in het schoonmaak process zit. En daarna weer te blowen"
"PsyTekZ zei: Al bijna 2 maand gestopt met blowen en sinds 2 weken geen sigaretten of tabak meer. Van tabak en wiet in combinatie had ik ook een geirriteerde keel. Toen ik met wiet gestopt ben is dat gebeterd maar had soms nog een krop in de keel met enkel peuken of een slechte adem. Je wiet kan je beter vapen of met een pijpje roken. Tabak laat je beter opzij liggen. Klik om te vergroten... Ja wat mijn plan is om deze week nog 1 laaste keer een jointje te roken. Dan een maand of anderhalve maand niet te blowen , Zodat ik me lichaam de kans kan geven om me keel en longen schoon te maken en de nicotine uit me lijf te halen. Ben misschien wel gestopt met roken maar ik stop nog steeds troep in me lichaam met tabak joints ook blow ik opeens vaker dan normaal. En na die anderhalve maand idd vapen of in een pijpje of een klein puur jointje."
"Natozlato zei: Dat klinkt niet best @PsyTekZ ben je helemaal beter geworden? Bij een vriend van mij is pas longkanker geconstateerd. Geen longkanker in de familie dus door het roken gekomen. Hij is 51 en haalt het eind van het jaar niet. Dat heeft me wel wakker geschud. Ik ben eindelijk gestopt sinds 2 weken. Met behulp van laseracupunctuur. Klik om te vergroten... Shit man spijtig om dat te horen Sterkte ermee! , En congratz man! ik zelf ben er al meer dan een maand af. Gewoon volhouden! het ergste gedeelte is achter de rug"